嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   3


別墅

積分: 808


1#
發表於 14-2-22 16:23 |只看該作者
請問有無mama知道邊到有Combi 嘅烘乾消毒奶煲買呀? 因為巿面上有烘乾功能嘅奶煲祇有donbaby。


別墅

積分: 589


2#
發表於 14-2-22 17:03 |只看該作者

回覆:Combi 嘅烘乾消毒奶煲

我只見淘寶網有得買。




別墅

積分: 808


3#
發表於 14-2-22 18:23 |只看該作者

引用:我只見淘寶網有得買。 +

原帖由 choy3010 於 14-02-22 發表
我只見淘寶網有得買。
Thank you




禁止訪問

積分: 2722


4#
發表於 14-2-23 19:41 |只看該作者

回覆:Combi 嘅烘乾消毒奶煲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 808


5#
發表於 14-2-23 21:18 |只看該作者

引用:我係台灣買返嚟,加埋變壓器千二蚊到,好好

原帖由 karenwkw 於 14-02-23 發表
我係台灣買返嚟,加埋變壓器千二蚊到,好好用!
係台灣邊度買呀?




公爵府

積分: 27735


6#
發表於 14-2-23 21:51 |只看該作者

回覆:lovebb4ever 的帖子

淘寶天貓店有,之前好似見Aeon有?唔知有冇睇錯…


大宅

積分: 3977


7#
發表於 14-2-24 14:21 |只看該作者

回覆:Combi 嘅烘乾消毒奶煲

深圳 Aeon 有 780 人仔




別墅

積分: 808


8#
發表於 14-2-24 22:06 |只看該作者

引用:淘寶天貓店有,之前好似見Aeon有?唔知有冇

原帖由 六月之星 於 14-02-23 發表
淘寶天貓店有,之前好似見Aeon有?唔知有冇睇錯…
我係淘寶$480買咗啦




複式洋房

積分: 244


9#
發表於 14-2-26 01:33 |只看該作者
我都係淘寶Rmb47x
台灣版要搞變壓好似麻煩啲


大宅

積分: 3977


10#
發表於 14-2-26 16:28 |只看該作者

引用:我都係淘寶Rmb47x台灣版要搞變壓好似麻煩啲

原帖由 elaine.mama 於 14-02-26 發表
我都係淘寶Rmb47x
台灣版要搞變壓好似麻煩啲
正貨定A貨?
朋友仔話淘X好多假嘢
電氣如果買咗假貨 會不會大哥嗰句㗎

當初我都想淘不過怕假嘢
炸咗間屋 所以最終去 aeon 買




別墅

積分: 808


11#
發表於 14-2-26 16:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elaine.mama+於+14-02-26+發

原帖由 Myangelbobo 於 14-02-26 發表
正貨定A貨?
朋友仔話淘X好多假嘢
電氣如果買咗假貨 會不會大哥嗰句㗎
Aeon 有呢個款咩?




大宅

積分: 3888


12#
發表於 14-2-26 17:23 |只看該作者
我係台PC home 買到 但運費要1500台幣。一定要加火牛 唔用會燒


大宅

積分: 3977


13#
發表於 14-2-26 17:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Myangelbobo+於+14-02-26+發

原帖由 lovebb4ever 於 14-02-26 發表
Aeon 有呢個款咩?
深圳間 Aeon 有 780 人仔
我都諗過淘一個460人仔
不過驚係假嘢
話晒電氣 炸咗間屋點算
所以貴320 都去 aeon 買
話晒係正貨有保養

不過呢D都係個人意見




別墅

積分: 584


14#
發表於 14-2-27 00:07 |只看該作者

回覆:Combi 嘅烘乾消毒奶煲

我而家係fb 到order 個,就约550到,因我家姐之前都係係同一個fb買,用左一年多,我見佢用左咁耐,友冇咩安問題,友可烘乾,所以想諗住留反d錢買其他野,因我見有得烘乾既都要成千蚊一個。


別墅

積分: 808


15#
發表於 14-2-27 08:54 |只看該作者

引用:我而家係fb+到order+個,就约550到,因我家

原帖由 libigb 於 14-02-27 發表
我而家係fb 到order 個,就约550到,因我家姐之前都係係同一個fb買,用左一年多,我見佢用左咁耐,友冇咩安 ...
可否pm個fb 邊度買?




複式洋房

積分: 381


16#
發表於 14-2-27 16:22 |只看該作者

引用:我而家係fb+到order+個,就约550到,因我家

原帖由 libigb 於 14-02-27 發表
我而家係fb 到order 個,就约550到,因我家姐之前都係係同一個fb買,用左一年多,我見佢用左咁耐,友冇咩安 ...
我都想知邊個fb ?


複式洋房

積分: 381


17#
發表於 14-2-27 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovebb4ever+於+14-02-26+發

原帖由 Myangelbobo 於 14-02-26 發表
深圳間 Aeon 有 780 人仔
我都諗過淘一個460人仔
不過驚係假嘢
你去邊間Aeon ?上次叫老公去揾唔到


複式洋房

積分: 244


18#
發表於 14-2-28 02:38 |只看該作者
回覆 Myangelbobo 的帖子

應該係正貨,同網上見到啲開箱圖一樣大陸版同台灣版嘅分別應該只係插頭,電壓同說明書繁簡體

我試過嚟,都冇問題,不過bb未出世,仲未正式投入運作

如果有香港版,就算貴啲我都照買,唔會淘

不過真係要小心啲用,我聽過唔少人買正貨消毒鍋都會用壞


大宅

積分: 3977


19#
發表於 14-2-28 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Myangelbobo+於+14-02-26+發

原帖由 wingga 於 14-02-27 發表
你去邊間Aeon ?上次叫老公去揾唔到
我朋友仔喺响深圳嘅 Aeon 見到有得買




大宅

積分: 3977


20#
發表於 14-2-28 14:01 |只看該作者

回覆:elaine.mama 的帖子

當然正貨都會壞

不過淘個或者 係 aeon 買
我會揀 aeon 貨 都係安心D 保正真嘢 有保養

壞咗最多買過架新
我怕火足




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo