心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3409


1#
發表於 07-8-27 00:58 |只看該作者
今日我咩住囡囡出荃灣, 途經荃灣"富麗餅店"就入去買咗一個大提子麥包, 個收銀收了我錢後用一個很細的袋將我買了的麥包放入去, 露出1/3麵包, 手抽都抽唔到, 於是乎我叫佢俾個大少少袋裝個包, 點知佢一手就搶返個包, 搵個拑拑出個包放落另一個大少少袋, 我見佢咁嬲就同佢講唔好意思我唔係住呢區要搭車, 所以先至想要個大少少袋, 點知佢望都無望我, 咁我唯有轉身走, 點知佢無端端話我痴線, 咁我就轉返身問佢點解要話我痴線, 我又唔係好惡要求取個袋, 我已經同佢講唔該, 而當時間舖仲有一個職員聽住佢話我痴線, 我就同個識員講妳都聽到妳個同事好無禮貌話我痴線, 佢竟然同我講咩都唔知道, 真係激死我 , 我知佢哋蝦我咩住個囡好論盡咁買咗一個只係值五蚊ga包, 但係都唔駛咁樣講野啫, 話晒打開門口做生意, 我總算係一個客, 之前响BK網聽過有MAMI話元朗間富麗餅店D職員好唔禮貌&手腳污JOE, 我當時都係聽咗就算, 原來發生响自己身上係真係好嬲, 今時今日咁ga服務態度點得嫁 我以後都唔會幫親呢間餅店~~

[ 本文章最後由 elaine2006 於 07-8-28 01:31 編輯 ]


大宅

積分: 4268


2#
發表於 07-8-27 01:24 |只看該作者
唔好再去 太差了
原文章由 elaine2006 於 07-8-27 00:58 發表
今日我咩住囡囡出荃灣, 途經荃灣"富麗餅店"就入去買咗一個大提子麥包, 個收銀收了我錢後用一個很細的袋將我買了的麥包放入去, 露出1/3麵包, 手抽都抽唔到, 於是乎我叫佢俾個大少少袋裝個包, 點知佢一手就搶返個包, ...
我只講事實


大宅

積分: 3409


3#
發表於 07-8-27 02:03 |只看該作者
如果我仲係做女時, 我一定唔會咁樣俾人鬧都吞咗去, 我一定要佢同我道歉先至算, 但係家陣我咩住個囡仲可以做得d咩ar, 嚇親個女仲c啦!! :cry:
原文章由 janjet 於 07-8-27 01:24 發表
唔好再去 太差了


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 07-8-27 09:02 |只看該作者
收到!我都唔會幫趁!


男爵府

積分: 6050


5#
發表於 07-8-29 13:37 |只看該作者
我以前都幫襯過呢間舖頭,佢地個態度都係好似唔想做生意咁~:evil: 所以我同我老公都話過以後都唔幫襯呢間野!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo