網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   11


複式洋房

積分: 118


1#
發表於 14-4-4 07:32 |只看該作者
尋晚收貨,好舒服!
myphoto.jpg



點評

tiffanycheung82  Link pl  發表於 14-4-4 18:03


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 14-4-4 08:07 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋




大宅

積分: 1532


3#
發表於 14-4-4 08:52 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋

Share link please




大宅

積分: 1019


4#
發表於 14-4-4 09:03 |只看該作者
share link pls


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 14-4-4 10:02 |只看該作者


子爵府

積分: 11085


6#
發表於 14-4-4 11:47 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋




別墅

積分: 896


7#
發表於 14-4-4 12:06 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋

i bought the same pair as urs in hk!!!
i bought at 89 hkd :) how much is it on tb ?




已刪除用户

積分: 6749


8#
發表於 14-4-4 12:19 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17124


9#
發表於 14-4-4 14:38 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-4-4 16:41 |只看該作者
I 大蚊豬   


男爵府

積分: 6231


11#
發表於 14-4-4 17:35 |只看該作者

回覆:開心share - 平底鞋

Link?


複式洋房

積分: 118


12#
發表於 14-4-4 18:24 |只看該作者

回覆:maggielmy 的帖子

新款33小码34平底42尖头平跟单鞋41深口秋鞋40-43大码女鞋豹纹春 http://tb.cn/CZyD2dy




伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


13#
發表於 14-4-4 23:06 |只看該作者
回覆 dianecoy 的帖子

可否穿上看下?


大宅

積分: 2059

畀面勳章


14#
發表於 14-4-4 23:30 |只看該作者

引用:新款33小码34平底42尖头平跟单鞋41深口秋鞋

原帖由 dianecoy 於 14-04-04 發表
新款33小码34平底42尖头平跟单鞋41深口秋鞋40-43大码女鞋豹纹春 http://tb.cn/CZyD2dy



...
我都淘左呢對,Good, 好舒服,我買42碼,足碼


大宅

積分: 2059

畀面勳章


15#
發表於 14-4-4 23:30 |只看該作者

引用:新款33小码34平底42尖头平跟单鞋41深口秋鞋

原帖由 dianecoy 於 14-04-04 發表
新款33小码34平底42尖头平跟单鞋41深口秋鞋40-43大码女鞋豹纹春 http://tb.cn/CZyD2dy



...
我都淘左呢對,Good, 好舒服,我買42碼,足碼


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 14-4-5 01:31 |只看該作者


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-4-5 01:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dianecoy 於 14-04-04 發表新

原帖由 tobeyngkawai 於 14-04-04 發表
我都淘左呢對,Good, 好舒服,我買42碼,足碼
我腳板闊。唔知著呢d好冇睇?


複式洋房

積分: 118


18#
發表於 14-4-5 10:27 |只看該作者

回覆:aki0106 的帖子

我返屋企影俾你睇!




大宅

積分: 1891


19#
發表於 14-4-5 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dianecoy 於 14-04-04 發表新

原帖由 tobeyngkawai 於 14-04-04 發表
我都淘左呢對,Good, 好舒服,我買42碼,足碼
你買42碼請問內長幾多,我平時要著255至260,thanks


大宅

積分: 2059

畀面勳章


20#
發表於 14-4-5 22:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tobeyngkawai 於 14-04-04 發

原帖由 aki0106 於 14-04-05 發表
我腳板闊。唔知著呢d好冇睇?
我都肥腳,好睇,我覺得幾好


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo