在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 583


1#
發表於 07-8-8 00:32 |只看該作者
各位姊妹,

本人現在懷有 26 週身孕, 在公司已服務滿 40 週, 現公司生意一落千丈 , 我的一位舊同事還欠一天便滿一個月試用期都炒了, 舊人走了又無請人 , 工作由其他人分擔 , 我連出街都做埋 , 又要兼顧自己日常的工作 , 十分吃力 , 難免會有出錯 , 我想問若老闆解僱我 , 會有什麼補償 , 計法又是如何?


伯爵府

積分: 17674


2#
發表於 07-8-8 01:00 |只看該作者
1. 你有冇比張懷孕既醫生証明比公司{如果有,基本上公司係你放完產假前都唔可以解僱你(除非公司要結業)};
2. 公司解僱既通知期係幾耐{假設通知期為1個月,公司就要補1個月};
3. 你所犯既錯有冇關於公司利益、刑事、法律等問題{如果有關係於公司利益、刑事、法律等問題,有可能唔使補};
4. 公司結業 {除通知期外,由唔使返工個日起計算至你放完產日為至}

P.S. 以上只係我個人所知既資料,如有錯誤或問題,可致電勞工處詢問,謝。


大宅

積分: 1074


3#
發表於 07-8-8 11:53 |只看該作者
如你己交了大肚證明紙,其實你的工作範圍因你大肚應有改變,要避免粗重及吃力的工作(搬野.....攞大量野........如出街辛苦你都可以出聲),如不明想知更多可以打去勞工處。


別墅

積分: 583


4#
發表於 07-8-8 20:41 |只看該作者

炒大肚婆的補償問題

今日同那個已婚 , 年紀已過更年期 , 但從未生育過的女老闆傾咗一陣 , 佢話覺得我工作能力低 , 精神不集中 , 可能要調我去出街 , 去銀行 , 去船公司等等 .


侯爵府

積分: 20711


5#
發表於 07-8-8 23:25 |只看該作者
原文章由 mandy1808 於 07-8-8 20:41 發表
今日同那個已婚 , 年紀已過更年期 , 但從未生育過的女老闆傾咗一陣 , 佢話覺得我工作能力低 , 精神不集中 , 可能要調我去出街 , 去銀行 , 去船公司等等 .


下... 我覺得你果個女老闆擺明想你自己唔做辭職!! 你可以同佢講, 你大肚唔適合外出既工作, 你應付唔哩...


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


6#
發表於 07-8-8 23:50 |只看該作者
原文章由 square72 於 07-8-8 23:25 發表


下... 我覺得你果個女老闆擺明想你自己唔做辭職!! 你可以同佢講, 你大肚唔適合外出既工作, 你應付唔哩...

仲有萬一有咩事,公司可否承擔一切.......仲出街,佢死架!咁蝦大肚婆....


大宅

積分: 1743


7#
發表於 07-8-9 09:23 |只看該作者
mandy1808,
唉...點解d無良顧主成日歧視我地d大肚婆嫁,我亞頭知道我有左成5個月都要我番大陸做野,吾好話大肚啦,其他同事都吾想上啦,終於上左2次之後同佢講我真係吾上得喇,佢先話同公司d高層商量下,而家就話如你自己覺得無必要就吾駛上大陸.有時d人見你吾出聲就會得寸進尺,佢迫你你要反抗呀,要爭取我地應有既權益.同時,你真係打去勞工處問下點賠呀,我記得就萛你老細要炒你,都要等你放完產假之後3個月先炒得.


大宅

積分: 3379


8#
發表於 07-8-9 11:38 |只看該作者
我之前大肚都受到十分無良對待,又是顧主在第二間公司叫我走,又說可以跟回我本身有的公司福利,點知去到什麼都無,後來大肚又要調我去好遠的地方做嘢!搞到我作小產,仲要一早打電話鬧我,我巳經和他請了假說入了醫院,醫生叫我放幾日假,他還說妳唔好講到我好似殺人犯。連我啲同事都話佢老婆都有佐,真係想話佢!仲係我哋面前話到佢老婆公司福利好好,唔知係唔係太子仔都會係咁! ?-(


大宅

積分: 1071


9#
發表於 07-8-9 13:40 |只看該作者
其實D公司咁唔想補比大肚婆既話, 成間公司請哂D男人做咪得囉... 而且呢D補償都係政府擬訂既, 有咩唔妥就同政府反應啦 唔好攪到我哋班咁守法既人嘛
如果已經通知咗比公司有咗, 佢哋炒你係犯法架, 總之由通知公司嗰一刻開始, 公司所有改變原有工作(原本坐OFFICE, 而家要你走走"笛笛"咁:evil: ), 你哋要視乎自己做唔做到, 唔掂可以SAY NO架 , 同埋可以去勞工處到問 , 話比佢哋知公司點對你, 你又可以點做, 無人清楚得過勞工處, 係咪...
記住唔係我哋有錯, 我哋按規矩玩遊戲, 無奸茅, 無犯規架

原文章由 吉蒂媽 於 07-8-9 11:38 發表
我之前大肚都受到十分無良對待,又是顧主在第二間公司叫我走,又說可以跟回我本身有的公司福利,點知去到什麼都無,後來大肚又要調我去好遠的地方做嘢!搞到我作小產,仲要一早打電話鬧我,我巳經和他請了 ...


大宅

積分: 3379


10#
發表於 07-8-10 01:06 |只看該作者
原文章由 KaryLau 於 07-8-9 13:40 發表
其實D公司咁唔想補比大肚婆既話, 成間公司請哂D男人做咪得囉... 而且呢D補償都係政府擬訂既, 有咩唔妥就同政府反應啦 唔好攪到我哋班咁守法既人嘛
如果已經通知咗比公司有 ...


其實我覺得去勞工處幫助不太大,我都係去平機會比較好。:idea:


別墅

積分: 583


11#
發表於 07-8-10 02:08 |只看該作者

炒大肚婆的補償問題

今日中午剛剛打完風 , 我阿姐已經叫我去入票 , 下午4:30 果個女老闆就叫我由尖沙咀去鰂魚涌送文件 , 做 shipping 那個女仔無大肚 , 就唔駛出去 .

我阿姐都係人哋媽咪 , 我唔信佢唔識勞工法例 , 平時無什麼 , 這兩天也居然變晒 , 佢話女老闆很早已不滿我 , 無辦法 (是否表明她讚同女老闆的做法正確) , 咁你又比我過 propation , 又加我人工 , 今年2月, 我還未有 bb , 請事假就可以扣大假 , 到了今年6月(5月時我已通知公司我有咗bb) , 請事假就要扣人工 , 我問佢可唔可以改為扣假 , 阿姐話未做滿一年 , 要先扣人工 . 還有, 我今年只請了2天病假 , 分別為 1月2日 和 5月29日 , 5月30日返工 , 已經比女老闆捉入房炳 , 話病假多 , 最好無病假 , 我真係想知佢係咪有病 , 所以現在咳了成個禮拜 , 都唔敢請病假 , 費事比佢話 . 昨天 , 阿姐仲好嘢 , 還叫我得閒就把已 audit 完的 file pack 箱 .

好慘 , 比成間公司 d 人蝦.

[ 本文章最後由 mandy1808 於 07-8-10 02:16 編輯 ]


大宅

積分: 1105


12#
發表於 07-8-10 12:59 |只看該作者
原文章由 mandy1808 於 07-8-10 02:08 發表
今日中午剛剛打完風 , 我阿姐已經叫我去入票 , 下午4:30 果個女老闆就叫我由尖沙咀去鰂魚涌送文件 , 做 shipping 那個女仔無大肚 , 就唔駛出去 .

我阿姐都係人哋媽咪 , 我唔信佢唔識勞工法例 , ...


我覺得你現在應該要去平機會投訴啦.......你仲係度忍?
擺度明想你自己resign啦...呢d咁既公司應該投訴佢呀!!!!

拎病假又如何?係咪犯法先?佢唔俾你放病假佢真係犯法了...
你小心自己身體呀...咳左成星期都唔睇醫生 :cry:你要為bb唸下呀
!
快d拎病假去看醫生休息下啦...叫醫生開多幾日假俾你tim呀...你依家大肚佢唔可以炒你架:lol:

[ 本文章最後由 jessiewang 於 07-8-10 13:01 編輯 ]


大宅

積分: 3379


13#
發表於 07-8-11 00:13 |只看該作者
係唔係又係啲香港人開的公司,(不能說所有香港老闆都係咁!我都聴過啲好好,但比例實在太少)成日咁對啲大肚婆,相反反而外商對香港員工仲好,唉!:-(


大宅

積分: 1071


14#
發表於 07-8-11 16:29 |只看該作者
我都好同意jessiewang 咁講呀~
有唔舒服要去睇吓醫生, 因為你會直接影BB生長架:cry: , 呢嗰階段要好小心啲, 唔好令自己身體有任何出錯, 亦都唔好理公司比唔比你攞病假, 總之你朝早打電話請病假, 第二日返工照比番張醫生紙做証明, 佢哋無可能唔比你放假架... 如果佢哋無批你請病假, 仲話你矌工, 要出警告信比你, 你可以告公司架


原文章由 jessiewang 於 07-8-10 12:59 發表


我覺得你現在應該要去平機會投訴啦.......你仲係度忍?
擺度明想你自己resign啦...呢d咁既公司應該投訴佢呀!!!!

拎病假又如何?係咪犯法先?佢唔俾你放病假佢真係犯法了...
你小心自己身體呀...咳左成星期 ...


別墅

積分: 583


15#
發表於 07-8-12 11:01 |只看該作者

炒大肚婆的補償問題

我公司係啲香港人開的公司


子爵府

積分: 12326


16#
發表於 07-8-12 11:23 |只看該作者
你見工果時有冇話須要出街,如果冇講到話你要須要街做咩野既,你可以直接同呀頭講,你唔可以改變我既工作性質,因為勞工處曾經話我知僱主唔可以單方面改變你既工作性質既

原文章由 mandy1808 於 07-8-12 11:01 發表
我公司係啲香港人開的公司


大宅

積分: 1071


17#
發表於 07-8-12 15:28 |只看該作者
係呀~~ 如果見無講明要做你埋工作範圍以外工作, 公司單方面派呢D工作比你, 而你亦接受做, 亦即係等於公司派新工作, 以後你想話唔做都唔得, 你就好難追究/追討...
有朋友因為之前D公司好興裁員, 被裁員D工作分比其他同事做, 如果你無出聲就做埋, 勞工處話呢D新工作係你自己接受, 所以無得投訴架, 所以你唔"立"亂接受公司改變/委派新工作, 免得自已蝕抵嘛 ...

原文章由 SukiYau 於 07-8-12 11:23 發表
你見工果時有冇話須要出街,如果冇講到話你要須要街做咩野既,你可以直接同呀頭講,你唔可以改變我既工作性質,因為勞工處曾經話我知僱主唔可以單方面改變你既工作性質既


別墅

積分: 583


18#
發表於 07-8-12 22:52 |只看該作者

炒大肚婆的補償問題

我見工時 , 我阿姐同我講 , 這公司本身有個男仔負責出街 , 所有銀行, 船務公司及其他等等 , 但萬一這位同事太繁忙 , 分身不下 , 有需要的話 , 我也只會需要幫他到公司附近的銀行處理緊急的工作 .

[ 本文章最後由 mandy1808 於 07-8-12 23:13 編輯 ]


大宅

積分: 1071


19#
發表於 07-8-13 17:25 |只看該作者
咁就難講D啦... 因為都算係有聲明到比你知, 要你隨時做個男仔某D工作既back up嘛, 但可以試吓講, 我入職時講要幫男仔到公司附近的銀行處理緊急的工作, 如果其他地方送件就唔好去, 萬一有事起黎都唔知點好:(

原文章由 mandy1808 於 07-8-12 22:52 發表
我見工時 , 我阿姐同我講 , 這公司本身有個男仔負責出街 , 所有銀行, 船務公司及其他等等 , 但萬一這位同事太繁忙 , 分身不下 , 有需要的話 , 我也只會需要幫他到公司附近的銀行處理緊急的工作 .


別墅

積分: 583


20#
發表於 07-8-15 01:04 |只看該作者

炒大肚婆的補償問題

[quote]原文章由 mandy1808 於 07-8-12 22:52 發表
七月中 , 那個男仔辭咗工 , 公司曾在勞工署登招聘廣告 , 但後來見前景不樂觀 , 於是叫個 sales 阿叔做埋男仔負責的工作 (阿叔係老細的朋友 , 四十多歲 , 平時無太多工作 , 多數上網 , 總之老闆要佢隨傳隨到) , 基本上 , 可以話男仔的工作已有人接替 , 但就要點我出街 . 這個星期 , 老細出咗 trip , 條友成日失驚無神唔知去咗邊 , call 極都唔覆 , 但無人出聲 .

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo