心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 120


1#
發表於 07-8-29 22:37 |只看該作者
琴日想起一個人, 呢個人已經好耐冇見, 有5,6年冇見架喇...只係間唔中想起佢都會send 個email 問候下, 最近果次send email 聯絡都已經係上年既事喇....

琴日突然間想起佢, 之後就好順手打去佢手機, "電話未有用戶登記"..之後打去佢公司 (幸好, 仲記得佢公司電話), 但沒人聽! 唔知點解個心好似覺得佢有事咁..之後再打多次佢手機, 都係冇用戶登記!琴日我係心度問佢 "你係咪有事? 電話斷左, 公司冇人聽? 萬一你死左我點搵你? 會唔會發夢見到你? 如果你真係有事, 希望今晚發夢就會見到你..如果唔係, 你唔會出現...."

琴晚...真係發夢見到佢...夢見在公司春茗上, 佢同我擺緊post影相, 其實現實真係有一張一模一樣post既相, 但衣著唔同.....佢好似想同我講野咁, 但最後都冇........(其實我間唔中都會諗起呢位朋友, 試過連續幾日都諗住佢, 但從來都唔會發夢見到佢...亦有人話, 你愈想住果個人, 愈希望會在夢中見到佢, 機會係愈細...但今次事件就剛剛相反........)

今日再打去佢公司 (我當琴日佢放假...), 但都係冇人聽....手機又係一樣冇用戶登記......唔知點解, 個心有d擔心.....唔係好舒服咁....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo