嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   3


複式洋房

積分: 245


1#
發表於 14-4-4 21:32 |只看該作者
我想問下有沒有在QE生孖,而可以比老公陪產的媽媽??因我好想老公可以陪我,但QE又話生孖胎的手術室已很多人,多數不能老公陪產


洋房

積分: 67


2#
發表於 14-4-5 12:31 |只看該作者

回覆:taboccccc 的帖子

我1月尾都在Q E生孖B, 真係無得陪產的。一來是開刀生孖,二來手術室真係好多人。醫院怕有咩突發事,兼顧唔到。所以不可以陪產呢!


複式洋房

積分: 245


3#
發表於 14-4-5 16:40 |只看該作者

回覆:Kariswongmama 的帖子

想問下你在QE生孖,會住幾多日呀?我下星期會生,上次見醫生,佢話若沒特別情況,其實3日都可以出院。還有,QE開刀醫生手勢好嗎?會是較年輕的醫生或是有經驗的醫生開刀呀?你傷口痛了幾多日呀?sorry 問多了問題,因我好怕痛,謝謝你的答覆


洋房

積分: 67


4#
發表於 14-4-6 12:01 |只看該作者

回覆:taboccccc 的帖子

我是開刀前1日入院的,當天需見麻醉師,剃毛等。翌日上午就開刀,我排等3,開刀前會先插尿喉,我記得上午10點幾已經上產房,好快就生左。過程其實1個幾鐘度。開完刀之後要住4日3夜。所以我共住左5日4夜呀。傷口在醫院時都會痛,所以都有食止痛藥。出院後,都痛左大約1星期才好少少。頂唔順我都會食止痛藥。
另外,在產房真係有好多醫護人員的。負責開刀有2個醫生,比較cool,唔會同你多講野,都算後生。我覺得手勢都ok。而且條疤都算靚,一條線又唔算長,所以可放心。
我都明白無先生在旁陪產係好唔開心同不安,我個感覺都係。而我仲要係生bb前1日先知無得陪,即刻喊左出黎。不過都無計,唯有頂硬上。到左生個日就好希望快d到,當聽到bb出來的喊聲,即刻流眼淚,好感動的。所以你要加油呀,唔洗驚呀!祝你生產順利。



洋房

積分: 67


5#
發表於 14-4-6 12:14 |只看該作者

回覆:我想問下有沒有在QE生孖,而可以比老公陪產

再補充少少,上到手術室,會飲杯野黎中和胃酸,好細杯但超難飲。之後會在手到插喉,都痛的。之後準備在背隻打麻醉針,都痛的。不過唔可以亂郁,因落針要好準。但要個人盡量屈埋,但咁大個肚頂住,真係談何容易呢…總之係會有種肉隨鉆板上的感覺,不過好彩醫護人員動作快,好多時都黎唔切反應就攪店左。


複式洋房

積分: 245


6#
發表於 14-4-6 13:24 |只看該作者

回覆:Kariswongmama 的帖子

謝謝你咁詳細解答我的疑慮,令我緊張的心情,得以放鬆一些。令我還知道原來開刀出來的bb,一出我的肚便會即刻喊,我還以為開刀打了麻醉針,是要過一段時間才哭。衷心謝謝你! 另外我想問姑娘是否第一日就會比阿b你埋身餵奶? 但第一日仍是插喉,咪會好辛苦??


洋房

積分: 67


7#
發表於 14-4-6 23:23 |只看該作者

回覆:taboccccc 的帖子

係呀,B B出來後,清理乾淨,護士就會拎bb比你睇,仲可以快速親一親。之後bb同媽媽就會分開觀察了。不過可能因麻醉藥的關係,個人會騰騰震,我就係咁,唔需要驚呀。不過護士好好,會幫我加被,同埋做完手術都會觀察大約一個鐘,有護士陪伴在側,可放心。心跳同血壓正常就會推回產後房,所以你老公可在你生完之後2個鐘度按鐘問姑娘你返回產後房未?不過當你回產後房,入面的姐姐都會幫你拎定d床墊,m巾出來,你都可以叫佢幫你拎個電話打比老公,話佢知你係咩病房同床位,此時同老公會有10分鐘見面機會,不過就仲未可以見到bbs住,準爸爸就要等探病時間先可見到。
其實當bbs一切正常,在特定的餵奶時間,姑娘就會推晒2個bbs比你餵人奶,不過你要有心理準備係好辛苦的。當時又未上奶,傷口又痛,bbs又唔識啜,所以攪到佢地血糖低呀…需要補奶粉。不過我覺得補奶粉都係好,起碼自己無咁辛苦,而bbs又肯定可以食得飽。建議你可以同姑娘講梅花間竹咁餵,即係輪流餵人奶,再補奶粉,唔好一次餵晒2個,如果唔係就無晒時間休息。我就蠢左,最後個日先識提出,令自己超辛苦同大壓力,所以勁少奶。
加油呀!希望可以解答你啦。


複式洋房

積分: 245


8#
發表於 14-4-7 01:30 |只看該作者

回覆:Kariswongmama 的帖子

好多謝你,好感激你的詳細解答


複式洋房

積分: 245


9#
發表於 14-4-7 01:45 |只看該作者

回覆:Kariswongmama 的帖子

我用不用買床墊?或是醫院提供? 我要買有扣或是黏貼孕婦衞生巾呢?


大宅

積分: 1686

睛靈勳章


10#
發表於 14-4-7 18:58 |只看該作者

回覆:taboccccc 的帖子

要買有扣的衞生巾,醫院有床墊


複式洋房

積分: 245


11#
發表於 14-4-7 19:12 |只看該作者

回覆:norachan 的帖子

謝謝你


大宅

積分: 1349


12#
發表於 14-4-9 00:10 |只看該作者

引用:我1月尾都在Q+E生孖B,+真係無得陪產的。一

原帖由 Kariswongmama 於 14-04-05 發表
我1月尾都在Q E生孖B, 真係無得陪產的。一來是開刀生孖,二來手術室真係好多人。醫院怕有咩突發事,兼顧唔 ...
咩原來孖開刀,老公唔可以陪產,醫生從來冇提過。那麼沒有一齊影張全家福囉?我見d jm這講護士拿即影即有相機影相。




洋房

積分: 67


13#
發表於 14-4-9 00:11 |只看該作者

回覆:norachan 的帖子

有扣的m巾是頭1日未落到床用的,姐姐會幫你換。而貼的就等自己可落床去厠所自己換,所以2款都有準備呀。而床墊都需要預備,不過只用了1至2張。


洋房

積分: 67


14#
發表於 14-4-9 00:15 |只看該作者

回覆:mocha0816 的帖子

生孖係去到產後房先同bbs影相,我仲要係生完過左幾日先影。無得同daddy影嫁。我當時產檢問顧問醫生都話可以陪產,不過都生b前1日先話唔可以,即刻晴天霹靂,仲有種比人昆左的感覺。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo