跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 900


1#
發表於 07-9-5 14:01 |只看該作者
自從tiana識得轉身,就唔肯乖乖瞓响度換片,每次都好似打仗咁,有朋友叫我不如改用紙尿褲,話企响度都換度片,其他媽咪點睇?
紙尿褲同尿片又有咩分別??


子爵府

積分: 11461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 07-9-5 16:10 |只看該作者
紙尿褲貴咁多, 我打算到差唔多戒片先用.
你試下換片時俾件玩具佢雙手攞住, 咁佢就會乖乖換片.


別墅

積分: 900


3#
發表於 07-9-5 19:42 |只看該作者
有呀,但只係維持到好短時間,佢會連人帶玩具一齊想轉身呀!


禁止訪問

積分: 3698

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 07-9-5 20:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2369


5#
發表於 07-9-5 22:41 |只看該作者
我同延延唱住歌換就會好少少,因為我用尿布,所以仲難換:-( 。


大宅

積分: 2614


6#
發表於 07-9-5 23:03 |只看該作者
我個囡都有d咁既情況, 通常我會不停咁同佢講嘢, 第佢分散吓d主意力, 同埋快手d換囉


別墅

積分: 885


7#
發表於 07-9-6 00:56 |只看該作者
有個媽媽教我用初生bb瞓o係度玩o個種半月形橋狀有一個個公仔吊住o既玩具o黎換片, 佢話用o左之後佢bb換片時就無再轉身, 淨係掛住拉同拍d公仔.

我暫時未試過呢個方法, 因為我阿仔一瞓o係換片墊上就會好定o甘畀我換片, 最多都係舉起對腳. 可能我由佢出世時已經成日同佢講"o係墊墊上面唔準轉轉架", 所以佢好似知道o甘. 我試過唔用張墊換片, 佢就一瞓低即轉o左啦.:tongue:


大宅

積分: 2304


8#
發表於 07-9-6 01:19 |只看該作者
我有時會放佢o係我大脾換片片,咁佢就唔容易周身"旭"!!
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 3699


9#
發表於 07-9-6 11:44 |只看該作者
我仔都係啦, 左轉右轉, 佢轉得勁又唔聽我講, 我拍佢大脾一下, 佢就乖乖地唔


男爵府

積分: 8294


10#
發表於 07-9-6 12:37 |只看該作者
無計啦, 識得郁咪好囉, 起碼知佢係識得周圍探索事物嘛...我依傢換片時唯有同佢傾計氹佢架咋, 換屎片沖慘啦~~


大宅

積分: 2696


11#
發表於 07-9-6 17:01 |只看該作者
我個囡都系咁,如果氹過佢都仲要轉身爬系度嘅話,我會等佢玩到累左再幫佢著.


別墅

積分: 900


12#
發表於 07-9-6 19:03 |只看該作者
但係我發覺tiana係蝦我,因為工人同佢換,佢無郁得咁屬利!!!!


別墅

積分: 926


13#
發表於 07-9-6 19:31 |只看該作者
rainbow,
我都有朋友送輕鬆穿, 不過如果便便咁點算, 一除咪成腳都係 所以我到依家仲未用

原文章由 rainbowsend 於 07-9-5 20:48 發表
我個BB都係咁呀...有時要坐.有時仲企...
不過我m size既都幫佢買晒輕鬆穿..應該會好著d..


男爵府

積分: 5499


14#
發表於 07-9-6 22:08 |只看該作者
通常我會比玩具佢玩同埋快手d換囉
http://i92.photobucket.com/albums/l29/chrisyam/Christmas/160711198.gif


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 07-9-6 22:48 |只看該作者
我阿b又唔會點郁....仲會好乖乖咁自己舉高對腳比我換....舉幾耐都得..好多時仲自己拎住兩隻腳趾公幫幫手架...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


子爵府

積分: 11461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 07-9-7 09:36 |只看該作者
原文章由 wuleung 於 07-9-6 19:31 發表
rainbow,
我都有朋友送輕鬆穿, 不過如果便便咁點算, 一除咪成腳都係 所以我到依家仲未用


輕鬆穿可以o係兩邊撕開, 唔洗好似褲仔咁除.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo