自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3990

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-8-10 15:56 |只看該作者
:-( :-( :-( :-( :-(


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 07-8-10 15:59 |只看該作者
原文章由 may9912 於 07-8-10 15:56 發表
:-( :-( :-( :-( :-(


不要太難過 ~~ 舊的不走, 何來新 ?
希望在明天
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


男爵府

積分: 6803


3#
發表於 07-8-10 16:00 |只看該作者
原文章由 may9912 於 07-8-10 15:56 發表
:-( :-( :-( :-( :-(


just because of the msn?


等待驗證會員

積分: 1765


4#
發表於 07-8-10 16:01 |只看該作者
努力搵份好工!!!
原文章由 may9912 於 07-8-10 15:56 發表
:-( :-( :-( :-( :-(

我都係想做個好人''遮''


子爵府

積分: 10073


5#
發表於 07-8-10 16:03 |只看該作者
希望在明天!

肯做就一定有希望:loveliness:


大宅

積分: 3990

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 07-8-10 16:10 |只看該作者
唔係完全因為呢樣既....係個上司太衰了.....我覺得佢唔信任我. 成日係度check住晒....咁樣做落去真係無乜意思:-( :-(
p.s.你都好好記性啊.....記得我講過
原文章由 Pretty2036 於 07-8-10 16:00 發表


just because of the msn?


大宅

積分: 3990

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 07-8-10 16:11 |只看該作者
我都唔知可以搵咩做....自已學歷又唔高....又要就住阿女返學同放學既時間....好多工都唔岩做:cry:
原文章由 凍冰冰 於 07-8-10 16:01 發表
努力搵份好工!!!


大宅

積分: 1246


8#
發表於 07-8-10 16:15 |只看該作者
原文章由 wingmonly 於 07-8-10 16:03 發表
希望在明天!

肯做就一定有希望:loveliness:



無錯!希望在明天!

唔好 啦!黎,黎,黎等我比D支持你

加油呀!努力呀!

:lol 返啦!


男爵府

積分: 6803


9#
發表於 07-8-10 16:15 |只看該作者
原文章由 may9912 於 07-8-10 16:10 發表
唔係完全因為呢樣既....係個上司太衰了.....我覺得佢唔信任我. 成日係度check住晒....咁樣做落去真係無乜意思:-( :-(
p.s.你都好好記性啊.....記得我講過


i see

anyway 加油揾工lar!!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 07-8-10 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3990

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 07-8-10 16:26 |只看該作者
唯有放住假先啦....不過手停口停......屋企得我同個女2個人, 得我一個搵錢. 我無野做就無錢洗啦......仲有好多開支都唔知點算......又有保險、屋租.....唸起就:-( :-( :-(
原文章由 Charlotte_mom 於 07-8-10 16:19 發表
唔好傷心啦, 我都失緊業啊! 我上一份工做左十年tim呀!
當還自己一個心願, 好好地陪下屋企人啦(放暑假啊! be happy!)
我做左好多平時做唔到既野架: 陪仔仔開課週足足一星期, 親身接女女返學放學, 日光日白同個 ...


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 07-8-10 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2834


13#
發表於 07-8-10 16:31 |只看該作者
跟charlotte mum一樣, 上一份工做了十年. 現在在家湊囝囡, 都好開心. 如果真係唔掂, 咪試吓申請政府的福利囉.

Don't worry, be happy.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 07-8-10 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


15#
發表於 07-8-10 16:31 |只看該作者
咁你唔係都想唔做GA喇咩



原文章由 may9912 於 07-8-10 15:56 發表
:-( :-( :-( :-( :-(


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


16#
發表於 07-8-10 16:32 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-8-10 16:29 發表
i see! part time都照殺lor!
咪以為學歷高就一定好, 我咪又叫大學畢業有牌專業人士+10幾年工作經驗! 自己有咁上下要求又未必間間公司食得落.......
努力啦!!


我個case又差不多,不過我只得數年經驗。
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


17#
發表於 07-8-10 16:33 |只看該作者
美美
希望在明天
你一定會搵倒好工架
加油


禁止訪問

積分: 73927


18#
發表於 07-8-10 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 07-8-10 17:02 |只看該作者
我妹妹都今個月失咗業啦...不過經佢一個星期嘅努力,今日終於返第一日工喇.....不過就撞到8號風球,唔知佢收咗工未呢?我又唔敢打比佢,你唔好唔開心啦,一係降低少少要求實揾到架!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3990

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 07-8-10 18:01 |只看該作者
係呀, 係我唔想做囉....政府都禁左煙架啦, 佢地成班仲成日係度食煙, 話就話係隔離房食, 但係果間房跟本無門, 又無野隔住, 第一個就係我吸晒.....早排接阿女放學. 有日個老師幾唔好意思咁問左我一句..."媽媽. 你係米食煙架"....哇....你話呀....我日日係間煙房度行出黎, 成身煙嗅.....好辛苦.....跟住有次我同佢地嘈, 佢地後尾先整左塊膠"姐"住咋.....仲有間公司好亂, 我返左工一個月佢先比份約我簽.....但係到而家我都無同佢地簽約架 ......
原文章由 HEIDICHOI 於 07-8-10 16:31 發表
咁你唔係都想唔做GA喇咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo