懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20025


1#
發表於 14-4-9 10:39 |只看該作者
有冇JM都係咁?
我係基本上到而家17週,日日都會作嘔.唔係個胃唔舒服,而係冇啦啦會作嘔"ER"一下,一日都3,4次.
作嘔完一下又冇野,食野又冇問題都食到好多野.
上次去同醫生講時佢個樣好似好奇怪咁.....

有冇JM都係咁架....
2#
發表於 14-4-9 12:00 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子

您好ivycwl ,懷孕期間孕酮素會令胃部瓣膜鬆弛,唔少準媽媽會胃氣脹或有其他胃部不適。如果食得落野就吾使太擔心,只要留意均衡飲食,少食多餐,避免進食油膩、刺激性或酸性的食物,例如咖喱、蒜、 洋蔥、豆類、麥皮、咖啡、檸檬飲料 ; 進食前喝少量清水有助消化,保持心情輕鬆都會舒服D,支持您呀!

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 4645


3#
發表於 14-4-9 17:45 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

我過左12週係冇嘔但都係你咁成日作嘔!係冇時冇刻!我都怕出街時會嚇親人!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo