嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 299


1#
發表於 07-9-1 14:33 |只看該作者
各位媽咪, 我 B 女就快三個月, 但 poo poo 係深綠色, 點解唔係黃色架 ??? 佢食緊香港雪印, 係咪隻奶粉問題呢 ??


禁止發言

積分: 160


2#
發表於 07-9-3 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15354


3#
發表於 07-9-7 00:13 |只看該作者
原文章由 ling9981 於 07-9-1 14:33 發表
各位媽咪, 我 B 女就快三個月, 但 poo poo 係深綠色, 點解唔係黃色架 ??? 佢食緊香港雪印, 係咪隻奶粉問題呢 ??


唔使擔心, 食香港雪印既bb, 大便係綠色架, 正常架, 到佢大d, 食埋其他固體食物, 就會變返啡色, 綠色大便唔係有問題架, 醫生話只要大便唔係黑色/紅色就ok, 黃/啡/綠...只要唔係水既大便, 就係正常大便.


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


大宅

積分: 2729


4#
發表於 07-9-7 13:25 |只看該作者
BB未出世前, 喺媽媽肚內已吸收一D鐵質, 再加上奶粉的鐵質, 多余鐵質無法吸收就會排出體外, 所以大便就會呈深綠色.


複式洋房

積分: 172


5#
發表於 07-9-9 13:15 |只看該作者
原文章由 bbchoi 於 07-9-7 13:25 發表
BB未出世前, 喺媽媽肚內已吸收一D鐵質, 再加上奶粉的鐵質, 多余鐵質無法吸收就會排出體外, 所以大便就會呈深綠色.


係呀!我個家庭醫生都係話吸收鐵質既問題,佢話便便綠色or黃色都係正常,如果便便帶白or黑或有shann就要睇醫生.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo