嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8874


1#
發表於 07-9-8 01:15 |只看該作者
我阿囡而家2個月4日,一日食5餐奶食日本雪印,每次5oz.但夜晚要食9oz奶先肯,如果唔夠佢就喊.喊到食奶為止.不過夜晚1:00食完奶佢可以訓到朝早10:00.可以嗎??有無問題呀???


洋房

積分: 51


2#
發表於 07-9-8 02:25 |只看該作者
原文章由 babychocolate 於 07-9-8 01:15 發表
我阿囡而家2個月4日,一日食5餐奶食日本雪印,每次5oz.但夜晚要食9oz奶先肯,如果唔夠佢就喊.喊到食奶為止.不過夜晚1:00食完奶佢可以訓到朝早10:00.可以嗎??有無問題呀??? ...


2個月人仔食咁多???
2個月bb好似都係3-4個鐘飲1次奶,每次都3安左右
我囡囡1歲半都係飲差唔多咁既份量....


大宅

積分: 4373


3#
發表於 07-9-8 14:03 |只看該作者
我朋友個女2個月飲6oz 奶, 佢都有就住佢.

食完奶一點瞓到十點 , 係我就由佢, 瞓覺都好重要, 加埋佢瞓既時間又唔係日頭. 不過如果你想佢定時定刻食奶, 咁就緊係要叫醒佢啦!

問多d媽咪, 佢地可能專業d.


別墅

積分: 591


4#
發表於 07-9-8 16:14 |只看該作者
有mud 問題, 最緊要佢食到瞓到, 佢肯食你唔比佢食反而係你有問題

原文章由 babychocolate 於 07-9-8 01:15 發表
我阿囡而家2個月4日,一日食5餐奶食日本雪印,每次5oz.但夜晚要食9oz奶先肯,如果唔夠佢就喊.喊到食奶為止.不過夜晚1:00食完奶佢可以訓到朝早10:00.可以嗎??有無問題呀??? ...


禁止訪問

積分: 2729


5#
發表於 07-9-8 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11304


6#
發表於 07-9-8 18:38 |只看該作者
我阿囡下星期2個月,一日食6餐奶食日本森永,每次6oz.我諗ok


男爵府

積分: 8874


7#
發表於 07-9-9 21:06 |只看該作者
我知道日本奶粉係比其它奶粉稀.所以我由佢 lu.戒埋夜奶tim.:lol: :lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo