親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21813


1#
發表於 14-4-12 17:47 |只看該作者
如要用coupon,是否要上車先向司機買車票?司機是否不設找贖,要自備散紙?

另外,請問是否沒小童票價??

thanks!!!


大宅

積分: 3793


2#
發表於 14-4-12 17:56 |只看該作者
回覆 pingu_k 的帖子

司機會有找贖


侯爵府

積分: 21813


3#
發表於 14-4-12 18:14 |只看該作者
iloveyoga 發表於 14-4-12 17:56
回覆 pingu_k 的帖子

司機會有找贖
吾該你!!


男爵府

積分: 5724

醒目開學勳章


4#
發表於 14-4-13 10:34 |只看該作者

引用:如要用coupon,是否要上車先向司機買車票?司

原帖由 pingu_k 於 14-04-12 發表
如要用coupon,是否要上車先向司機買車票?司機是否不設找贖,要自備散紙?

另外,請問是否沒小童票價??
你撘幾號巴士,如撘6015,小童8,000 won, 另你上車時比coupon 連同錢司機,如要找續,司機會叫你在找續箱攞番$。





男爵府

積分: 5531

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 14-4-13 13:04 |只看該作者

回覆:請問仁川機場巴士上車付款是否不設找贖?

由機場出市區就响bus ticket度買車飛,而由市區入機場就上車入錢响錢箱,我坐個架司機不找贖,後面有對情侶上車無散紙,得50000won,司機幫佢問乘客有無得唱散,全車人都無,最後去機場就唔知佢地點處理,建議準備散紙



點評

peachtea  在仁川機場用coupon 唔可以在bus tickets度買飛,要上車直接比現金同coupons 司機。  發表於 14-4-13 14:24


侯爵府

積分: 21813


6#
發表於 14-4-13 13:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingu_k+於+14-04-12+發表如

原帖由 peachtea 於 14-04-13 發表
你撘幾號巴士,如撘6015,小童8,000 won, 另你上車時比coupon 連同錢司機,如要找續,司機會叫你在找續箱攞 ...
tks for your info!係呀,如坐巴士係6015!

但其實我3大1小想坐的士,可惜book吾到SeoulEasy! 另一間又要我book大車95000won!或者考慮到時截的士!


侯爵府

積分: 21813


7#
發表於 14-4-13 14:06 |只看該作者

引用:由機場出市區就响bus+ticket度買車飛,而由

原帖由 twsum 於 14-04-13 發表
由機場出市區就响bus ticket度買車飛,而由市區入機場就上車入錢响錢箱,我坐個架司機不找贖,後面有對情侶 ...
明白,tks!


伯爵府

積分: 19030


8#
發表於 14-4-13 14:59 |只看該作者
pingu_k 發表於 14-4-13 14:06
明白,tks!
你住邊間酒店,6015 都算快,1個鐘鬆啲,用 coupon 最好不要找續,coupon 要分開剪開


侯爵府

積分: 21813


9#
發表於 14-4-13 16:04 |只看該作者

引用:Quote:pingu_k+發表於+14-4-13+14:06+明白

原帖由 JohnKeats 於 14-04-13 發表
你住邊間酒店,6015 都算快,1個鐘鬆啲,用 coupon 最好不要找續,coupon 要分開剪開 ...
tks!我住明洞!咁等我去便利店買d野唱散d$先!


大宅

積分: 2342


10#
發表於 14-4-14 10:22 |只看該作者
請問回程時不是在總站上機場巴士還會有位嗎? 我會在景福宮坐 6011 巴士.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo