跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10637


1#
發表於 07-9-20 12:32 |只看該作者
好煩呀, 唔知點解b女近一星期開始食親粥都唔係好願食. 有咩辦法解決呀.:cry:


大宅

積分: 4742

熱血勳章


2#
發表於 07-9-21 00:39 |只看該作者
原文章由 nortybunny 於 20/9/2007 12:32 發表
好煩呀, 唔知點解b女近一星期開始食親粥都唔係好願食. 有咩辦法解決呀.:cry:


我謙謙都係 食一半就要停下 玩下先 抖半個鐘先可以食埋另一半


大宅

積分: 2300


3#
發表於 07-9-21 12:19 |只看該作者
係咪 d 粥凍0左? 我墨魚仔好衰, d 粥凍少少都唔肯食, 所以要分幾次 "畢" 出0黎比佢食~~


子爵府

積分: 10637


4#
發表於 07-9-22 10:47 |只看該作者
我未試過隔半個鐘再餵, 等我試下先, 不過要翻熱d粥...

原文章由 maggieddie 於 07-9-21 00:39 發表


我謙謙都係 食一半就要停下 玩下先 抖半個鐘先可以食埋另一半


大宅

積分: 4240


5#
發表於 07-9-22 12:50 |只看該作者
我個囡都係食到一半就要同佢玩下分散下佢注意力,或俾D玩具佢玩住,咁就會繼續食...不過,我一定要佢坐在BB椅上,食完至俾佢落地...

另,我個囡好快就由食稀粥轉左食類似"飯仔"咁...太稀佢反而唔鐘意食...
原文章由 nortybunny 於 07-9-20 12:32 發表
好煩呀, 唔知點解b女近一星期開始食親粥都唔係好願食. 有咩辦法解決呀.:cry:


大宅

積分: 1113


6#
發表於 07-9-22 14:32 |只看該作者
me2
原文章由 CYK 於 07-9-22 12:50 發表
我個囡都係食到一半就要同佢玩下分散下佢注意力,或俾D玩具佢玩住,咁就會繼續食...不過,我一定要佢坐在BB椅上,食完至俾佢落地...

另,我個囡好快就由食稀粥轉左食類似"飯仔"咁...太稀佢反而唔鐘意食...
...


大宅

積分: 1619


7#
發表於 07-9-23 03:48 |只看該作者
原文章由 CYK 於 07-9-22 12:50 發表
我個囡都係食到一半就要同佢玩下分散下佢注意力,或俾D玩具佢玩住,咁就會繼續食...
...

ME 3.或者可以比些歌仔佢聽下.
其實很多bb都是這樣的,記得給多些耐性.


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


8#
發表於 07-9-23 04:04 |只看該作者
峰峰仲衰食一半就開始扭眼瞓~早d食又未肚餓~暗佢瞓又唔肯瞓~一食粥就黎料~救命呀!:-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo