立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10637
大宅
積分: 4742
原文章由 nortybunny 於 20/9/2007 12:32 發表 好煩呀, 唔知點解b女近一星期開始食親粥都唔係好願食. 有咩辦法解決呀.:cry:
積分: 2300
原文章由 maggieddie 於 07-9-21 00:39 發表 我謙謙都係 食一半就要停下 玩下先 抖半個鐘先可以食埋另一半
積分: 4240
原文章由 nortybunny 於 07-9-20 12:32 發表 好煩呀, 唔知點解b女近一星期開始食親粥都唔係好願食. 有咩辦法解決呀.:cry:
積分: 1113
原文章由 CYK 於 07-9-22 12:50 發表 我個囡都係食到一半就要同佢玩下分散下佢注意力,或俾D玩具佢玩住,咁就會繼續食...不過,我一定要佢坐在BB椅上,食完至俾佢落地... 另,我個囡好快就由食稀粥轉左食類似"飯仔"咁...太稀佢反而唔鐘意食... ...
積分: 1619
原文章由 CYK 於 07-9-22 12:50 發表 我個囡都係食到一半就要同佢玩下分散下佢注意力,或俾D玩具佢玩住,咁就會繼續食... ...
男爵府
積分: 5039
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy