夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11277


1#
發表於 07-9-17 20:01 |只看該作者
半夜兩點幾比c6個短訊聲響醒左
我:邊個黎架?
c6:冇
我:比黎睇下
佢立即delete左(平時佢肯比我睇!)
我:咁即係女人啦!
c6:冇呀!唔係呀!
我:咁!弟時我出面有男人你唔好怪我!
c6:我費事你眼火爆,所以 delete 佢!
又係上次係我面前分半個餐包比我c6食個女人! c6將電話名改男人名瞞住我同佢聯絡!
我:咁快 delete 佢,人地約你去開房呀?
c6:冇呀!佢約我食飯咋!我地冇野架!
我忍唔住係咁:-( ,佢係咁(乙水),佢重打電話比個女人講話我唔鍾意佢搵我c6,之後c6比個電話我叫我自己同佢講,我冇講收左線!
我:你又話delete左佢電話,以後唔搵佢既!原來你記得!
c6:佢send 短訊比我時見到架咋!
我:平時我讀電話no.比你聽,你都叫我分開讀,記唔到!
c6:唔係我搵佢,係佢搵我咋!我真係冇做過D對我唔住既事!你想我點你出聲啦!我做到既我會做架!
點解佢地咁痴纏,分極都分唔開:-( :-( :-( 真係好想分開下,困住左裏面好辛苦:-( :-( :-(


王國長老

積分: 119115

王國長老


2#
發表於 07-9-17 20:20 |只看該作者
事情可能唔係妳諗咁壞呢,至少妳老公當住妳面打俾個女人話佢知妳唔鍾意佢打黎, 妳佔左上風喎,個女人一定好嬲。妳老公咁緊妳, 可能真係個女人一廂情願呢。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


水晶宮

積分: 67993


3#
發表於 07-9-17 20:22 |只看該作者
原文章由 garfield097 於 07-9-17 20:01 發表
半夜兩點幾比c6個短訊聲響醒左
我:邊個黎架?
c6:冇
我:比黎睇下
佢立即delete左(平時佢肯比我睇!)
我:咁即係女人啦!
c6:冇呀!唔係呀!
我:咁!弟時我出面有男人你唔好怪我!
c6:我費事你眼火爆,所以 delete 佢!
又係上 ...


傻女,唔好:-( !你老公已經當你面前打電話俾個女人,仲俾個電話你聽,唔怕你同個女人up乜。如果佢care 個女人感受,佢唔會俾個電話你聽,怕你鬧個女人。而且你老公都同你講:你想我點你出聲啦!我做到既我會做架!睇黎佢真係好緊張你、重視你、愛你。

我覺得你老公只當佢係朋友,只不過可能係個女人有問題,想試下自己魅力 (以為自己年紀大過你老公,都仍然有吸引力)。

你千祈唔好仲計,佢打電話俾你老公可能當試自己魅力,亦可能想令你因佢搞夫妻不和,佢更加可以乘虛而入。

只你老公已經表態,我覺得你應該放開心情,唔好再困自己入死胡同啦,你已經困左幾個月啦。不如去旅行散下心,增進大家感情啦

如果你唔放心,或者叫老公改電話(如方便),唔好再話比個女人知。
天空之城, 快樂之地


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 07-9-17 21:19 |只看該作者
原文章由 PCCW2319 於 07-9-17 20:22 發表


傻女,唔好:-( !你老公已經當你面前打電話俾個女人,仲俾個電話你聽,唔怕你同個女人up乜。如果佢care 個女人感受,佢唔會俾個電話你聽,怕你鬧個女人。而且你老公都同你講:你想我點你出聲啦!我做到既我會做架!睇黎佢真係好緊 ...


我都贊成叫老公改電話, 再一齊去下旅行.


★★★★


別墅

積分: 518


5#
發表於 07-9-17 21:37 |只看該作者
唔好咁啦, 妳老公咁緊張妳, 表明佢好愛妳, 妳應該好好珍惜.

如果我老公好似妳老公咁樣就好啦.


複式洋房

積分: 139


6#
發表於 07-9-17 21:56 |只看該作者
我有一個想法可能......

係個女人出手挑戰你多d....因為你老公可能未受個女人冧,個女人唔服氣主動"整"你。

如果真係咁...可以令你又同老公吵大鑊同唔信佢.......咁未中晒個女人圈套囉

可能個女人專登出e招,定你自己親手破壞你同老公嘅感情.....然後佢就係e個時候扮小鳥依人安慰你老公.......

睇定d,唔好咁衝動上咗個女人檔都"蒙成成"

我估吓咋!

但事實你真係要一定信咗你老公先囉!


大宅

積分: 1482


7#
發表於 07-9-17 22:13 |只看該作者
你 知 唔知 佢 係邊 個呀 ?


複式洋房

積分: 345


8#
發表於 07-9-17 23:35 |只看該作者
如果你選擇分開一下, 就即係推左個老公比個衰女人架啦! 唔好呀!


珍珠宮

積分: 30295


9#
發表於 07-9-18 00:09 |只看該作者
原文章由 NGB 於 07-9-17 23:35 發表
如果你選擇分開一下, 就即係推左個老公比個衰女人架啦! 唔好呀!


冇錯!! 呢d位絕對一步都不能退架!!

不過又唔好太令你老公難做 (如果妳信佢冇做d對妳唔住既野既話), 因為男人好要面架麻!!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 2339


10#
發表於 07-9-18 09:10 |只看該作者
妳識唔識個女人? 知唔知佢公司係邊? 屋企電話? 打電話叫佢上司/父母管教下個下屬/女,唔好鈎引人老公,妳兩公婆都覺得好困擾


大宅

積分: 1420


11#
發表於 07-9-18 10:35 |只看該作者
我會去個女人出沒既地方,例如公司等等,我會當面同佢講清楚,如果佢唔聽,搵人拉你等等,你更加要大聲咁講出黎,叫佢唔好再半夜三更打比你老公,至於你老公反面都係咁話,你只係悍衛你屋企o者,你想做x婦罵街,定係送左個老公比人,呢d咁既怨婦,唔教訓下點得,仲等佢以為自己仲好有吸引力,真係唔該叫佢慳d駛


原文章由 wxxyxn 於 07-9-18 09:10 發表
妳識唔識個女人? 知唔知佢公司係邊? 屋企電話? 打電話叫佢上司/父母管教下個下屬/女,唔好鈎引人老公,妳兩公婆都覺得好困擾


大宅

積分: 4170


12#
發表於 07-9-18 10:41 |只看該作者
睇黎你老公仲好緊張你,一於黎個軟功
令老公更錫你更覺得你好


大宅

積分: 1739


13#
發表於 07-9-18 12:25 |只看該作者
garfield097
妳老公都ok了! 最少他在乎妳,在乎妳感受,他還會當妳面電她! 一定是個女人發姣啦! 為甚麼現在這麼多這些女人愛搶人老公破壞人家庭:-(


子爵府

積分: 11277


14#
發表於 07-9-18 14:50 |只看該作者
佢地識左好多年,我結婚佢都有黎,佢同佢老公係各有各玩既人!佢大我成十幾年,兩個仔女都上中學,佢keep得好,一D都唔似四十!
原文章由 mcyu 於 07-9-17 22:13 發表
你 知 唔知 佢 係邊 個呀 ?


大宅

積分: 2339


15#
發表於 07-9-18 14:57 |只看該作者
識架? 咁仲好,咪同妳老公一齊約個女人出黎,同佢講佢鍾意玩佢嘅事,唔好騷擾你地,如果唔係同佢老公父母仔女講,佢唔要面,佢屋企人都要面


原文章由 garfield097 於 07-9-18 14:50 發表
佢地識左好多年,我結婚佢都有黎,佢同佢老公係各有各玩既人!佢大我成十幾年,兩個仔女都上中學,佢keep得好,一D都唔似四十!


侯爵府

積分: 20244

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 07-9-18 15:02 |只看該作者
其實你老公仲好緊張你, 佢既然肯喺你出面前打比個女人, 吾理佢感受, 即係個女人一廂情願啫。駛mud分開啫, 吾好比機會個女人有機可乘。


民房

積分: 2


17#
發表於 07-9-18 15:23 |只看該作者
其實我覺得你應該同你老公分開一下..話晒佢算係對住你去識另一個女人...你應該同佢離婚...同個衰佬開火...攪對抗...


民房

積分: 2


18#
發表於 07-9-18 15:26 |只看該作者
如果你同你老公再攪唔掂...or唔開心既話你可以除時除地打比我傾下心事...我最叻就係哄人開心嫁..我電話就係66773310...你可以叫我呀柱


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 07-9-18 15:31 |只看該作者
莫非你就係嗰個四十歲既女人, 咁講野既?-( ?-( ?-( ?-( ?-(
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:23 發表
其實我覺得你應該同你老公分開一下..話晒佢算係對住你去識另一個女人...你應該同佢離婚...同個衰佬開火...攪對抗...
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 07-9-18 15:51 |只看該作者
原文章由 leungkwokchu 於 07-9-18 15:26 發表
如果你同你老公再攪唔掂...or唔開心既話你可以除時除地打比我傾下心事...我最叻就係哄人開心嫁..我電話就係66773310...你可以叫我呀柱


嘩 ! 乜有人o係度開左個熱線呀?-( 3 唔識 7, 為乜同老公傾唔掂就要打電話比你呢 ? 真奇怪 ,.....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo