跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23660


1#
發表於 07-9-21 00:11 |只看該作者
祝以下小朋友半歲生日快樂:

1. 新抱仔 - 恩恩
2. xxx
3. xxx <---要聽日返公司先可以搵返仲有邊d小朋友, 半歲生日

首先祝恩恩半歲生日快樂, 我lee個99對你唔錯架喇! 知道你鐘意選擇(一時又話晞晞女朋友, 一時又話同律律二重奏)所以99我整左3張 birthday card 比你慢慢揀呀!! 半歲生日快樂!!!

A款 :



B款 :



c 款:



p.s. 晞媽受到某人威脅, 只可以比一個小公主形象恩恩. 唔可以整古做怪呀!!

[ 本文章最後由 jjwmkk 於 07-9-21 00:13 編輯 ]


複式洋房

積分: 422


2#
發表於 07-9-21 00:55 |只看該作者
哈哈, 晞媽, 為左答謝你對新抱仔 - 恩恩既厚愛, 等我幫你完成埋下半部啦.
祝以下小朋友半歲生日快樂:資料早前由晞媽提供
1. 恩恩
2. Fion --- Heyu
3. coco媽咪--bebe
4. 豬小B ---樂晴
5. hakkantai---張B
6. mandycat --- 子朗
7. lucy ---卓學
8. grace -- 天朗
嘩, 原來 321 有咁多BB出世, 唔怪之得無得陪產啦

首先再次多謝晞媽, 我個 blog 又有新相加入喇.


侯爵府

積分: 23660


3#
發表於 07-9-21 09:29 |只看該作者
係, 我再祝以下小朋友半歲生日快樂!!!

1. Fion --- Heyu
2. coco媽咪--bebe
3. 豬小B ---樂晴
4. hakkantai---張B
5. mandycat --- 子朗
6. lucy ---卓學
7. grace -- 天朗


p.s. 恩媽 - 個日無陪產係因為恩爸怕左你, 一早同姑娘講佢唔要陪產咋! 佢話知你太痛時會失控打佢喎!!!


複式洋房

積分: 422


4#
發表於 07-9-21 09:53 |只看該作者
原文章由 jjwmkk 於 07-9-21 09:29 發表
係, 我再祝以下小朋友半歲生日快樂!!!

p.s. 恩媽 - 個日無陪產係因為恩爸怕左你, 一早同姑娘講佢唔要陪產咋! 佢話知你太痛時會失控打佢喎!!!.

晞媽, 你估我係你咩, 恩媽溫柔體貼, 點會失控打人呀


別墅

積分: 751


5#
發表於 07-9-21 11:02 |只看該作者
祝321小朋友半歲生日快樂!!


男爵府

積分: 5376


6#
發表於 07-9-21 12:59 |只看該作者
恩恩生日快樂呀kiss kiss
其他都生日快樂!!!!!


複式洋房

積分: 125


7#
發表於 07-9-21 13:06 |只看該作者
等我代Heyu多謝咁多位先
多.哂.
同要祝各位321同年同月同日生嘅蕃薯半歲生日happy健康快樂快高長大

祝我個女食多D, 食多D, 食多D


同路路暢通


___________________________________


大宅

積分: 2636

好媽媽勳章


8#
發表於 07-9-21 13:13 |只看該作者
祝咁多位321o既bb生日快樂呀. 私人俾恩恩o既


大宅

積分: 4718


9#
發表於 07-9-21 13:44 |只看該作者
等我代表恩恩同恩恩講生日快樂.......hehe....有好多個恩恩恩恩...

其他小朋友都祝你地快高長大...
hello


子爵府

積分: 10105


10#
發表於 07-9-21 13:56 |只看該作者
1. 恩恩
2. Fion --- Heyu
3. coco媽咪--bebe
4. 豬小B ---樂晴
5. hakkantai---張B
6. mandycat --- 子朗
7. lucy ---卓學
8. grace -- 天朗
咁多位bb,ee祝你哋半歲生日快樂,身體健康,快快樂樂


複式洋房

積分: 422


11#
發表於 07-9-21 15:27 |只看該作者
原文章由 waitingbaby2006 於 07-9-21 13:44 發表
等我代表恩恩同恩恩講生日快樂.......hehe....有好多個恩恩恩恩...

其他小朋友都祝你地快高長大...

哈哈, 多謝咁多位 Mami 既祝福, 恩媽想恩恩d頭髮長d, 所以揀左呢個髮型


另外特別整張比子朗 (photo from 子朗 blog),我整緊既時間, 恩爸以為係恩恩, 睇落都有d似


侯爵府

積分: 23660


12#
發表於 07-9-21 15:52 |只看該作者
原文章由 YanYan321 於 07-9-21 15:27 發表

哈哈, 多謝咁多位 Mami 既祝福, 恩媽想恩恩d頭髮長d, 所以揀左呢個髮型
http://image.blingee.com/images14/content/output/2007/9/20/188652221_dfacb522.gif

另外特別整張比子朗 (photo from 子朗 blog), ...



恩思改左髮型, 我有d唔想認佢做新抱!!!

律媽, 平d 將恩恩過比你, 兩圍? ok?

我鐘意光頭恩多!!!!


別墅

積分: 860


13#
發表於 07-9-21 17:15 |只看該作者
祝今日生日的BB開開心心,永遠幸福愉快!!

恩恩,其實你個髮型都唔係咁差啫,只是有D似Lorlita
,你奶奶嫌棄你真係唔啱啦!! hohoho~~


大宅

積分: 2151


14#
發表於 07-9-21 17:49 |只看該作者
祝321所有BB~
生日快樂!身體健康!快高長大!


洋房

積分: 76


15#
發表於 07-9-21 22:58 |只看該作者
多謝哂呀﹗:-P
我都祝所有同子朗豬豬同日出生的bb生日快樂,快高長大﹗


子朗豬豬blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/anson-chong

[ 本文章最後由 mandy(子朗媽媽) 於 07-9-21 23:00 編輯 ]


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


16#
發表於 07-9-22 00:21 |只看該作者
我都係3月21日出世架,可唔可以祝我呢個25歲半既大朋友生日快樂呀


侯爵府

積分: 23660


17#
發表於 07-9-22 09:19 |只看該作者
原文章由 B媽-Blue 於 07-9-22 00:21 發表
我都係3月21日出世架,可唔可以祝我呢個25歲半既大朋友生日快樂呀


B 媽

祝你尋日 321 生日快樂!!!


大宅

積分: 2180


18#
發表於 07-9-22 18:36 |只看該作者
B 媽祝你321 生日快樂!!!年年都25:-P


大宅

積分: 3764


19#
發表於 07-9-23 00:55 |只看該作者

我mami寫左個blog比我呀,得閒黎睇下呀.....http://hk.myblog.yahoo.com/jamiequeenie/


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


20#
發表於 07-9-23 01:29 |只看該作者
我想身體健康咋,因為我病左差唔多2星期喇,阿b今日打完針先黎咳,真係大鑊,好煩呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo