跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1106


1#
發表於 07-9-23 01:36 |只看該作者
去完9.22 party, 小蓁豬就正式踏入7個月喇!!
佢向今晚11點幾,佢居然自己反身!
係呀,之前佢仲未識自己反身架
我家蓁豬向7個月大時,第一次自己反身啦
佢阿BA話,梗係今日識嗰dBB新朋友笑佢,仲未識反身,自己返到屋企就係到思前后想,卒之諗到點樣至會自己反身啦!!


可以click下面倏link睇下今日party D相
http://picasaweb.google.com.hk/BK0702/922




大宅

積分: 3792


2#
發表於 07-9-23 01:42 |只看該作者
真係叻叻豬呀


別墅

積分: 939


3#
發表於 07-9-23 09:19 |只看該作者
蓁蓁......叻叻!!!


大宅

積分: 1167


4#
發表於 07-9-23 09:57 |只看該作者
叻叻喎



禁止訪問

積分: 20403


5#
發表於 07-9-23 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


6#
發表於 07-9-23 10:06 |只看該作者
好嘢..........比個叻你


大宅

積分: 1808


7#
發表於 07-9-23 10:16 |只看該作者
Crury : 你個女識反身, 佢都要用好大氣力架....叻女.....

我昨日好想抱你個女呀..我好想感受一下廿幾磅的感覺呀

[ 本文章最後由 十仔 於 07-9-23 12:45 編輯 ]


大宅

積分: 1148


8#
發表於 07-9-23 14:07 |只看該作者
嘩!識反身啦!好嘢~~~~~


別墅

積分: 766


9#
發表於 07-9-23 16:24 |只看該作者
叻女~~十個勁比你~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/jennywai522



大宅

積分: 3451


10#
發表於 07-9-23 19:27 |只看該作者
有相睇


大宅

積分: 2130


11#
發表於 07-9-23 21:06 |只看該作者
蓁蓁好叻wor!


大宅

積分: 1351


12#
發表於 07-9-23 23:41 |只看該作者
小蓁豬叻叻喎

我都想同你影相呀, 不過天朗扭扭計, 好驚失禮人呀, 好鍾意小蓁豬個LOOK呀


大宅

積分: 1106


13#
發表於 07-9-24 00:32 |只看該作者
多謝大家!!
無錯, 由於蓁豬嘅體形比較'健碩' (尤其佢一對豬肶 ), 佢真係用咗好多氣力,同好艱辛先完成佢嘅第一反!! 睇下---->
(佢反完,個頭仔真係濕晒呀!!)

十仔, 你抱唔到廿幾磅b, 下次你見到佢, 唔知會唔會已經被'曹'到三十磅呢.........!!

um, 豹貓蓁只係同咗小部份bb&媽咪合照咋, 希望下次再有機會啦!

如果比佢再多d時間同其他小b(s)溝通, 溝通, 佢返到屋企,應該唔只識反身, 可能可以學埋geniusbb個囡囡咁叻叻識得拍手&其他bb嘅絕技tim

[ 本文章最後由 crury 於 07-9-24 00:34 編輯 ]




禁止訪問

積分: 684


14#
發表於 07-9-24 02:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 832


15#
發表於 07-9-24 09:31 |只看該作者
蓁蓁..........勁啊! .....:-P
[


別墅

積分: 640


16#
發表於 07-9-24 10:45 |只看該作者
curry

蓁蓁豬好叻呀!!!你個日好cute呀!!!好彩我有同你影咗好多相啫!!!!我都想感受吓你既重量!!!因為我個囡都無肉既!!!

原文章由 crury 於 07-9-24 00:32 發表
多謝大家!!
無錯, 由於蓁豬嘅體形比較'健碩' (尤其佢一對豬肶 ), 佢真係用咗好多氣力,同好艱辛先完成佢嘅第一反!! 睇下---->Q7xoyO1jViM
(佢反完,個頭仔真係濕晒呀!!)

十仔, 你抱唔到廿幾磅b, 下次你見到 ...
伊淋公主 :-)2007年2月13日出世
http://hk.myblog.yahoo.com/kwongyilam0213


禁止訪問

積分: 8440


17#
發表於 07-9-24 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 269


18#
發表於 07-9-24 17:35 |只看該作者
蓁豬very Kawai!!!!


大宅

積分: 1639


19#
發表於 07-9-25 01:37 |只看該作者
哇~好羡慕啊~影左好多相啊
我果日頋住湊B都唔得閑影啊~~
原文章由 GLADYS07 於 07-9-24 17:35 發表
蓁豬very Kawai!!!!
Welcome To My BB's Blog~My BiRtHdAy Is 27th,FeB.,07


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo