跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 466


1#
發表於 07-9-15 19:15 |只看該作者
我買咗亞B哥沖涼液,返到屋企先睇到話要沖水,但買果時,個
SALES話唔洗,有冇人知究竟要唔要呀???
好擔心呀,我仲買咗2set添:cry:


大宅

積分: 3844


2#
發表於 07-9-16 16:11 |只看該作者
我都有買呀, 個 sales 就教我:
1) 唧少少落水同 bb 沖涼洗頭, 就唔駛過水
2) 直接用係 bb 身上, 就要過水
但佢建議用 1) 會好 d, 因為 bb 都唔會好 dirty !!

原文章由 kanise 於 07-9-15 19:15 發表
我買咗亞B哥沖涼液,返到屋企先睇到話要沖水,但買果時,個
SALES話唔洗,有冇人知究竟要唔要呀???
好擔心呀,我仲買咗2set添:cry: ...


複式洋房

積分: 466


3#
發表於 07-9-17 18:28 |只看該作者
唔該晒呀honeufong,因為套亞b哥都幾貴,bb用唔到就真係好浪費呀....


子爵府

積分: 11668


4#
發表於 07-9-20 17:33 |只看該作者
我都想買阿b哥,請問冬天用夠唔夠滋潤?香唔香架?


複式洋房

積分: 466


5#
發表於 07-9-24 13:17 |只看該作者
潤唔潤就真係唔知,不過聽個sales講時就話佢係冇香料做,我諗係冇乜味啩...


大宅

積分: 3844


6#
發表於 07-9-24 23:46 |只看該作者
唔駛客氣 !!
原文章由 kanise 於 07-9-17 18:28 發表
唔該晒呀honeufong,因為套亞b哥都幾貴,bb用唔到就真係好浪費呀....


大宅

積分: 3844


7#
發表於 07-9-24 23:53 |只看該作者
佢有 茶花油 成份, 有滋潤作用, 能夠改善乾燥, 所以我揀佢係秋冬天比小 b 用.
原文章由 fatpam 於 07-9-20 17:33 發表
我都想買阿b哥,請問冬天用夠唔夠滋潤?香唔香架?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo