烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7059


1#
發表於 14-5-1 01:54 |只看該作者
我係道用咗幾個jm既食譜整印模曲奇,搓好麵團後已經放雪櫃先拎出來印,但唔知點解每次印甩模都係變咗型,有咩辨法?


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


2#
發表於 14-5-1 06:37 |只看該作者

引用:我係道用咗幾個jm既食譜整印模曲奇,搓好麵

原帖由 Lsiufan 於 14-05-01 發表
我係道用咗幾個jm既食譜整印模曲奇,搓好麵團後已經放雪櫃先拎出來印,但唔知點解每次印甩模都係變咗型,有 ...
可以用2張焗爐紙,大小如你嘅焗盤一樣,中間放麵糰,麵棍喺面嗰張上面碌平麵糰,麵糰唔好碌出焗爐紙外。

碌到心目中厚薄之後,拎走上面焗爐紙,之後吸模,但每塊餅同餅之間唔好吸得咁埋,要預留空間。整片麪糰都吸好之後,用小刀幫手撩走唔要嘅麵糰,下面呢張焗爐紙放上焗盤就可以拎去焗。

天氣太熱時,撩走嘅麵糰要再雪凍至重覆上面嘅步驟。




男爵府

積分: 7059


3#
發表於 14-5-1 09:07 |只看該作者

回覆:印第安公主 的帖子

thank you 公主


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo