在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7204


1#
發表於 07-9-26 07:19 |只看該作者
http://hk.news.yahoo.com/070925/60/2ge1f.html

案情指,去年三月三十日被告帶昏迷的歲半幼子往醫院,院方發現幼子過瘦,只得十二磅,嚴重營養不良且身上有傷痕,於是拘捕被告,並由社署帶另外兩年長兒子往檢查,結果全部出現發展嚴重遲緩、貧血、營養不良及外表儀容骯髒等問題,兩名年長的兒子更只會說些單字及無人明白的話。



http://hk.news.yahoo.com/070925/60/2ge1g.html


童年坎坷,遇人不淑,人大會成長,佢唔去面對責任,亂生小孩,害人害己,害左D細老,仲要六年為三男生四子女,佢係未痴線,害到D細老無得食

D個世界仲有D咁樣O既阿媽

[ 本文章最後由 jenniferbb 於 07-9-26 07:20 編輯 ]


禁止發言

積分: 2972


2#
發表於 07-9-26 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56756


3#
發表於 07-9-26 17:01 |只看該作者
原文章由 ching1225 於 07-9-26 11:09 發表
几个小朋友好慘,聽到好心酸:( :( :( :( :( :( :( :(

好難想像幾個小朋友平時既生活係點過.....:cry:
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 2081


4#
發表於 07-9-26 17:42 |只看該作者
呢個女人都為每個男人生小朋友, 喺咪生咗可以同個男人一生一世????好喇...每次生咗出嚟, 啲男人都走, 我覺得佢好蠢, 一次又一次重演, 啲小朋友就最慘, 俾阿媽當為籌碼, 個阿媽有咁嘅下場喺應該。


大宅

積分: 4794


5#
發表於 07-9-26 19:46 |只看該作者
呢個女人真係 好多人都會有啲唔開心嘅童年架啦~攞啲細路嚟出氣~四年都真係便宜佢呀~仲話自己年少無知喎~ 廿幾歲都年少無知~講都冇人信啦~~
唉........ 唔想講喇~~


伯爵府

積分: 15560


6#
發表於 07-9-27 01:05 |只看該作者
抵呀! 四年咪算少囉! 應該再重d就岩架啦! e d 人邊駛可憐佢呀! 可能而家佢d仔女先至叫生活正常, 起碼食得好, 住得好先啦! 最重要係而家有人take care嘛~~~


大宅

積分: 1724


7#
發表於 07-9-27 07:15 |只看該作者
咁都得既??
唉...總之就無話可說la!!


男爵府

積分: 5050


8#
發表於 07-9-27 21:32 |只看該作者
簡直就係離曬大譜
都已經唔使自己出$架LA~~~
連出力湊自己生嘅仔女都唔得...
真係有問題牙~~~
生完一個又一個...原本正正常常都比佢搞都有問題~~~
好可惜~~~D小朋友好慘~~~
已經冇爸爸架LA~~~個牙媽仲要唔理佢地~~~
究竟生黎為乜呢???


男爵府

積分: 7204


9#
發表於 07-9-27 23:08 |只看該作者
原文章由 acintl 於 07-9-27 01:05 發表
抵呀! 四年咪算少囉! 應該再重d就岩架啦! e d 人邊駛可憐佢呀! 可能而家佢d仔女先至叫生活正常, 起碼食得好, 住得好先啦! 最重要係而家有人take care嘛~~~



我都有同感呀


男爵府

積分: 7204


10#
發表於 07-9-27 23:11 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 07-9-27 21:32 發表
簡直就係離曬大譜
都已經唔使自己出$架LA~~~
連出力湊自己生嘅仔女都唔得...
真係有問題牙~~~
生完一個又一個...原本正正常常都比佢搞都有問題~~~
好可惜~~~D小朋友好慘~~~
已經冇爸爸架LA~~~個牙媽仲要唔理佢地~~~
究竟生黎為乜呢??? ...




係la,生出來唔通,真係學NemoFish話說:俾阿媽當為籌碼咩:-(


男爵府

積分: 7204


11#
發表於 07-9-27 23:13 |只看該作者
原文章由 jessica_mei 於 07-9-26 19:46 發表
呢個女人真係 好多人都會有啲唔開心嘅童年架啦~攞啲細路嚟出氣~四年都真係便宜佢呀~仲話自己年少無知喎~ 廿幾歲都年少無知~講都冇人信啦~~
...




我都覺佢搵借口 lo,年少無知,


男爵府

積分: 5050


12#
發表於 07-9-29 08:48 |只看該作者
原文章由 jenniferbb 於 07-9-27 23:11 發表




係la,生出來唔通,真係學NemoFish話說:俾阿媽當為籌碼咩:-(

當完一次又一次...d小朋友真係好不幸~~~
試過一次之後仲試試~~~有病架~~
d 小朋友比害累死la~~~
自己又唔負責wo~~~
根本就唔配做牙媽牙~~~
仲好似話有個仔得12磅~~~
歲半???都唔知一直點過活牙~~~
仲輕過我個仔牙~~~
我個仔都係得5個月咋~~~
都有12磅la~~~


男爵府

積分: 5050


13#
發表於 07-9-29 08:52 |只看該作者
原文章由 jenniferbb 於 07-9-27 23:13 發表




我都覺佢搵借口 lo,年少無知,

廢話...聽倒都火滾~~~
呢個世界有好多方法唔害人既~~~
佢唔用之嗎~~~
正一公廁...係人都用得...

[ 本文章最後由 cky_01b 於 07-9-29 08:55 編輯 ]


男爵府

積分: 9546


14#
發表於 07-9-29 08:58 |只看該作者



原文章由 kcpak 於 07-9-26 17:01 發表

好難想像幾個小朋友平時既生活係點過.....:cry:


男爵府

積分: 7204


15#
發表於 07-9-29 13:28 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 07-9-29 08:52 發表

廢話...聽倒都火滾~~~
呢個世界有好多方法唔害人既~~~
佢唔用之嗎~~~
正一公廁...係人都用得...




嘩呀,果然激呀,唔好咁火滖啦,


大宅

積分: 2120


16#
發表於 07-10-2 16:08 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 07-9-29 08:52 發表

廢話...聽倒都火滾~~~
呢個世界有好多方法唔害人既~~~
佢唔用之嗎~~~
正一公廁...係人都用得...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo