跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 248


1#
發表於 07-9-28 13:25 |只看該作者
我個仔最近join左kindermusik,上左一堂,佢好鐘意俾絲巾掃面仔,又好主動咁爬去同d同學仔玩
我想知如果上完單元一,bb會有咩野表現呀
上晒咁多個單元,又會點呢


伯爵府

積分: 18331


2#
發表於 07-9-28 15:34 |只看該作者
你好呀!!
我想問下點樣join架, 喺邊到上堂架?
咩價錢呢?


原文章由 天柏媽咪 於 07-9-28 13:25 發表
我個仔最近join左kindermusik,上左一堂,佢好鐘意俾絲巾掃面仔,又好主動咁爬去同d同學仔玩
我想知如果上完單元一,bb會有咩野表現呀
上晒咁多個單元,又會點呢 ...


大宅

積分: 4940


3#
發表於 07-9-28 16:04 |只看該作者
hello 小菲菲媽

我報咗kindermusik在旺角新校的試堂, 在Oct/13 (Sat) 下午, 不過我係last one喇, 當日兩班都full了,
我諗閒日的trial class應該仲有位的, 另外不太清楚其他分校有没有新的試堂, 你有興趣可以打去問問 Tel: 6996-1111, 佢地會e-mail佢地的資料同埋一張form比你地confirm個位

Kindermusik
FREE TRIAL CLASS SCHEDULE
in Mongkok new branch

0 – 18 months
Oct 16 : Tue : 11:30 – 12:15 pm
Oct 12 : Fri : 04:00 – 04:45 pm
Oct 13 : Sat : 04:00 – 04:45 pm
Oct 13 : Sat : 02:00 – 02:45 pm


伯爵府

積分: 18331


4#
發表於 07-9-28 16:49 |只看該作者
HIHI Swisslady,

我剛剛打左去喇, 佢10月20日開多2班trial class呀, 不過4點full左, 我book左2點呀!!!

唔該哂呀!

原文章由 swisslady 於 07-9-28 16:04 發表
hello 小菲菲媽

我報咗kindermusik在旺角新校的試堂, 在Oct/13 (Sat) 下午, 不過我係last one喇, 當日兩班都full了,
我諗閒日的trial class應該仲有位的, 另外不太清楚其他分校有没有新的試堂, 你有興趣 ...


大宅

積分: 4940


5#
發表於 07-9-28 17:04 |只看該作者
you are welcome :mrgreen:
上完trial class 大家一齊交流下呀


翡翠宮

積分: 94396

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-9-28 17:09 |只看該作者
多寶媽....我都係 13 號....2pm 呀...



原文章由 swisslady 於 07-9-28 16:04 發表
hello 小菲菲媽

我報咗kindermusik在旺角新校的試堂, 在Oct/13 (Sat) 下午, 不過我係last one喇, 當日兩班都full了,
我諗閒日的trial class應該仲有位的, 另外不太清楚其他分校有没有新的試堂, 你有興趣 ...


大宅

積分: 4940


7#
發表於 07-9-28 17:35 |只看該作者
真架! 我都係喎! 我地又做同學喇


複式洋房

積分: 248


8#
發表於 07-9-28 23:40 |只看該作者
我o係元朗kids corner上呀,因為我住呢區,如果要帶天柏出九龍上堂,會好辛苦同吃力啊


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


9#
發表於 07-9-29 10:47 |只看該作者
hi, 我都响觀塘上緊, 我都覺得阿仔好似主動左, 有時响街見到d小朋友有都會主動逗人玩...:mrgreen: 依加上左一半, 不過好似來來去去都係類似o個d野玩, 唔知黎梗有無d新野玩呢...

原文章由 天柏媽咪 於 07-9-28 13:25 發表
我個仔最近join左kindermusik,上左一堂,佢好鐘意俾絲巾掃面仔,又好主動咁爬去同d同學仔玩
我想知如果上完單元一,bb會有咩野表現呀
上晒咁多個單元,又會點呢 ...


複式洋房

積分: 248


10#
發表於 07-9-30 00:19 |只看該作者
個course有8個單元,你會唔會上晒呀

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-29 10:47 發表
hi, 我都响觀塘上緊, 我都覺得阿仔好似主動左, 有時响街見到d小朋友有都會主動逗人玩...:mrgreen: 依加上左一半, 不過好似來來去去都係類似o個d野玩, 唔知黎梗有無d新野玩呢...

...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


11#
發表於 07-10-2 13:52 |只看該作者
會呀, 都比哂錢咯, 其實一心都係想比佢有多個機會同其他bb接觸, 所以點都會番哂嘅...

原文章由 天柏媽咪 於 07-9-30 00:19 發表
個course有8個單元,你會唔會上晒呀


男爵府

積分: 6408


12#
發表於 07-10-10 01:08 |只看該作者
各位媽咪, 可否告知約要幾多錢及網址呀.


複式洋房

積分: 238


13#
發表於 07-10-10 17:02 |只看該作者
我問過佢地係新開另外一間黎嫁, why個名一樣既???-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo