跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1787


1#
發表於 07-10-7 15:12 |只看該作者
各位0703既媽咪
我係另外一個討論區見到呢個POST
希望大家去支持吓佢地
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1155930&extra=page%3D1
雖然我自己本身冇請工人
但係見到D工人咁樣虐待D小朋友
真係好鬼心痛
直情想殺左佢地


大宅

積分: 4125


2#
發表於 07-10-7 16:07 |只看該作者
原文章由 yvette8026 於 07-10-7 15:12 發表
各位0703既媽咪
我係另外一個討論區見到呢個POST
希望大家去支持吓佢地
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1155930&extra=page%3D1
雖然我自己本身冇請工人
但係見到D工人咁樣虐待D小朋友:angryfire ...


我都好支持佢地!!

有時真係覺得請個工人都要對佢底聲下氣買佢怕,因為好怕佢虐待自已個BB,應該立條勁D o既法例一驗到有少少傷就拉佢地去坐監!!! 甘我地D媽咪就多少少保障.............可以嚇下佢地.............

不過,我始終覺得..............出左事,比佢虐待左,就算你殺左個死bun bun 都係補賞唔返.....................
我都係覺得一有D唔妥就即炒.............甘就冇機會比佢落手了~

[ 本文章最後由 doublebb 於 07-10-7 16:08 編輯 ]


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


3#
發表於 07-10-7 19:14 |只看該作者
一定會支持

原文章由 doublebb 於 07-10-7 16:07 發表


我都好支持佢地!!

有時真係覺得請個工人都要對佢底聲下氣買佢怕,因為好怕佢虐待自已個BB,應該立條勁D o既法例一驗到有少少傷就拉佢地去坐監!!! 甘我地D媽咪就多少少保障.............可以嚇下佢地.............

...


禁止訪問

積分: 500


4#
發表於 07-10-7 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo