懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 14-5-10 09:42 |只看該作者
35歲,29週,第一胎。懷孕前做了檢查才懷孕,心臟科醫生話可順產,麻醉師建議我做無痛分免,其實懷孕過程我無咩吾舒服,但日子將近,有點擔心自己問題影響BB。
有沒有JM可分享吓?




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 14-5-10 09:47 |只看該作者

引用:35歲,29週,第一胎。懷孕前做了檢查才懷孕

原帖由 syyu 於 14-05-10 發表
35歲,29週,第一胎。懷孕前做了檢查才懷孕,心臟科醫生話可順產,麻醉師建議我做無痛分免,其實懷孕過程我 ...
放鬆。我陀B時完全發現唔到。出世後7日先check到。你係边種四联証?


大宅

積分: 2262


3#
發表於 14-5-10 10:13 |只看該作者

回覆:syyu 的帖子

我有先天怕心漏,順產生了兩個,而家陀緊一個


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-5-10 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 267


5#
發表於 14-5-10 11:00 |只看該作者

回覆:meimei11 的帖子

是我呀




複式洋房

積分: 267


6#
發表於 14-5-10 11:05 |只看該作者

回覆:tigerling 的帖子

我都是心漏呀,想問你有無做無痛分免,我擔心陣痛時心臟負荷吾到影響bb。加上我高齡
你在那裡生?




男爵府

積分: 5635


7#
發表於 14-5-10 12:15 |只看該作者

回覆:先天性四聯症心臟病媽媽

我都係心漏,一開始都驚自己生唔到,又驚會遺傳俾bb,有諗過放棄,但最後都決定生佢出來,而且咩都無用,只係待產時有聞笑氣同打止痛針,都順利順產到個3.48kgs嘅bb,你都得,加油


複式洋房

積分: 267


8#
發表於 14-5-10 12:30 |只看該作者

回覆:SiciLee 的帖子

謝謝你令我加強信心呀




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo