懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1801


1#
發表於 14-5-10 11:34 |只看該作者
我同好多人一樣無結構期,得oscar。我在私家定期照u/s, 有次私家醫生發現bb有d問題,佢就幫我寫紙去政府request安排照結構。而政府真的幫我follow,仲照得好仔細。

見好多人都投訴政府呢樣果樣。其實政府真的資源有限,分配資源點先公平都好難做到一百分。但如果你有事,政府一定會同你follow.

將心比己,有時工作量多,你自己都會做到木口木面。時間有限,卻有一堆工作,你都會分prority 去做。好難盡如人意。

真心希望大家體諒下醫護人員。


別墅

積分: 939


2#
發表於 14-5-10 12:10 |只看該作者

回覆:rabit730 的帖子

好媽媽!
你bb順利健康出世了嗎?加油!


大宅

積分: 2069


3#
發表於 14-5-10 12:16 |只看該作者

回覆:感謝政府醫療人員

同意,私家話我胎水多寫紙比政府,佢安排了兩次照聲波同糖水測試,我喺政府照結構又好詳盡,我生嗰時啲姑娘又好好,雖然產檢係等得耐啲,但整個懷孕至生產,我對政府都好滿意。


大宅

積分: 4807

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-5-10 12:23 |只看該作者

回覆:感謝政府醫療人員

我都係安排唔到結構期,有睇私家同政府,政府照過3次超聲波都好仔細,3次都會照到我有問題既地方,反而私家個個月睇就得2次見到,問佢就話bb遮住,可能因為我無俾訂係私家生b啦!

除了等候時間長d,遇到既政府醫務人員都好好!



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo