論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 390


1#
發表於 07-10-5 18:46 |只看該作者
各位媽咪,

我昨天4/10炒了這個印傭,
她未來14日都會在香港搵僱主,請你們小心小心
DARLIA SUMXXX
I/D# W8576XX(7)
PASSPORT NO#AA539XX7
14 MAY 19XX {廿頭}

此人衰教而不善,警告及機會不知比左幾多次,但她依然當我唱歌
日日SMS不停,電話不斷,最離譜是帶小朋友上學,到公園玩耳帶蓍HEADPHONE聽歌,叫她咩野都聽不到,如果小朋友有事怎麼辦.有車駛過響"ON"甚麼也不知.........如要她湊細路就完全不掂當.

另我屋企住了多年都未見過一隻曱由,她來了攪到我屋企一屋甲由,我要連續兩個星期用煙霧器滅牠.做家庭求其了是...........如果要她做家務又是完全不掂當

若你們請一個工人返屋企係講電話,SEND SMS,對住個電話可以過日既工人,我可介紹給大家......祝大家好運.....請到她真是家門不幸.......我就是一個好例子,每晚返屋企D家務都要自己跟手尾.

此人已給她們的甚麼工會教唆教壤了,日後請著她真係吾知邊個食住邊個........搵緊工人的媽媽真係要小心小心......


大宅

積分: 1979

好媽媽勳章


2#
發表於 07-10-5 18:56 |只看該作者
嘩....有人介紹呢個工人比我呀


男爵府

積分: 7372


3#
發表於 07-10-5 21:15 |只看該作者
原文章由 lok媽媽 於 07-10-5 18:56 發表
嘩....有人介紹呢個工人比我呀

嘩...咁橋架...


大宅

積分: 2197


4#
發表於 07-10-6 02:23 |只看該作者
你真係好彩,恭喜恭喜:-P
唔好信d sister介紹,佢哋好多時係搭上搭,根本唔識嫁!
我上次个Bun Bun 都係死檔个Bun Bun介紹,到後來我炒咗佢,佢先話其實只係教友个姊妹,並非深交,唔知佢係咁既人:cry:


公爵府

積分: 26504


5#
發表於 07-10-7 00:49 |只看該作者
原文章由 yau2012 於 07-10-6 02:23 發表
你真係好彩,恭喜恭喜:-P
唔好信d sister介紹,佢哋好多時係搭上搭,根本唔識嫁!
我上次个Bun Bun 都係死檔个Bun Bun介紹,到後來我炒咗佢,佢先話其實只係教友个姊妹,並非深交,唔知佢係咁既人:cry: ...


我這兩個月亦是給印印搞到頭都大,

第一個印, 是叫 sulxxx, 第二個印, 叫做rofixxxx, 祝大家好運...


複式洋房

積分: 390


6#
發表於 07-10-7 01:08 |只看該作者
原文章由 lok媽媽 於 07-10-5 18:56 發表
嘩....有人介紹呢個工人比我呀

lok媽媽,
你真係好彩喇,你有冇同佢interview呀?
我想知係agent介紹你定係其他印傭私下介紹?
如看過她的人都不相信她是如此......不要給她的外貌及宗教蒙騙了呵,若有需要可pm我
祝大家好運


民房

積分: 20


7#
發表於 07-10-9 12:40 |只看該作者
原文章由 欣翹 於 07-10-5 18:46 發表
各位媽咪,

我昨天4/10炒了這個印傭,
她未來14日都會在香港搵僱主,請你們小心小心
DARLIA SUMXXX
I/D# W8576XX(7)
PASSPORT NO#AA539XX7
14 MAY 19XX {廿頭}

此人衰教而不善,警告及機會不知比左幾多次,但她依然 ...


點解而家d工人既工作態度係咁既?我家的印傭姐姐都有同樣的問題,她們不是來香港搵錢養家的嗎?為何要攪這麼多無聊動作,安分守己做好本份吧!!!
我對她們都投晒降,要她在家幫我照顧灝灝B,否則一早踢佢返鄉下~~~~


大宅

積分: 1979

好媽媽勳章


8#
發表於 07-10-11 08:01 |只看該作者
屯門區一間agent介紹比我...因我剛剛炒了工人等人用


複式洋房

積分: 390


9#
發表於 07-10-11 10:52 |只看該作者
原文章由 lok媽媽 於 07-10-11 08:01 發表
屯門區一間agent介紹比我...因我剛剛炒了工人等人用

lok媽媽請check pm


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 07-10-11 11:06 |只看該作者
依家d僱主好慘, d工人質素差到不得了, 我個件就衰發夢, 日日好似魂遊咁, 無心裝載, 踢一下先旭一下, 好似一舊木, 煮送又難食, d款式好騎呢, 我奶奶教左佢煮好多, 佢就我奶奶一邊教佢一邊做其他野, 全無心去學, 又話識英文, 同佢講野又吾明, 做錯哂, 總之就把幾火 , 但可以點做, 炒左佢可能一山還有一山低, 來個仲衰就慘, 又或者好似學友咁比immigration black list就慘, 總之我見到個工人就火滾. 好工人真係難求呀


複式洋房

積分: 390


11#
發表於 07-10-11 11:23 |只看該作者
原文章由 mimikitty28 於 07-10-11 11:06 發表
依家d僱主好慘, d工人質素差到不得了, 我個件就衰發夢, 日日好似魂遊咁, 無心裝載, 踢一下先旭一下, 好似一舊木, 煮送又難食, d款式好騎呢, 我奶奶教左佢煮好多, 佢就我奶奶一邊教佢一邊做其他野, 全無心去學, 又話 ...


無鐠呀~~~真係一山還有一山低~~~
做得吾好炒佢仲要我補一個月比佢~~~
個賤AGENT仲幫個賤工人搵工..............


男爵府

積分: 7097


12#
發表於 07-10-11 12:22 |只看該作者
Agent???-( ?-( ?-(
原文章由 lok媽媽 於 07-10-5 18:56 發表
嘩....有人介紹呢個工人比我呀
[


複式洋房

積分: 390


13#
發表於 07-10-12 08:53 |只看該作者
個賤agent在我面前巴巴閉閉又話幫我
轉個頭就介紹個賤工人比其他人
仲叫我去揀個新工人
想食兩家禮~~~
我以後都吾會搵佢揀工人......
奸商奸商..........真係冇錯

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo