論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3294

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-10-11 11:26 |只看該作者
工人差一個月才完約, 我今早炒左佢!
AGENT打來幫工人問, 可唔可以唔炒佢,比佢做多一個月!

個工人同AGENT好介意唔完約!


請問各位, 差一個月先完約的工人被炒, 再係HK搵野做洗唔洗俾7個月AGENT FEE?


大宅

積分: 2937


2#
發表於 07-10-11 12:14 |只看該作者
其實差一個月未完約抄係要比七個用agent fee,好慘的,
為何差一月不用呢?有否得商量下?


男爵府

積分: 5632


3#
發表於 07-10-11 12:24 |只看該作者
完唔完約比人感覺差好遠, 好多僱主都唔鍾意.
如果差一個月才完約都要炒, 係咪犯左"天條"? 連個一個月都忍唔到? 感覺仲差過一年半載炒個d.


複式洋房

積分: 430


4#
發表於 07-10-11 12:32 |只看該作者
衹差一個月就完約,但都要炒!可想而知工人的表現有幾差!現在才求情。佢唔諗之前點解唔做好D?明知自已將完約。如果你答應,簡直係自尋煩惱!因為工人已經炒了。

風暴媽媽


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


5#
發表於 07-10-11 12:32 |只看該作者
agree!
我會這樣想,差1個月被抄,要補她1個月salary,compare with 多用1個月完的,乜是給這麼多$,工人一定是有1些重大的問題,而僱主不放心她住在自己家裹,於是抄她!!

原文章由 bbrma 於 07-10-11 12:24 發表
完唔完約比人感覺差好遠, 好多僱主都唔鍾意.
如果差一個月才完約都要炒, 係咪犯左"天條"? 連個一個月都忍唔到? 感覺仲差過一年半載炒個d.


男爵府

積分: 5278


6#
發表於 07-10-11 12:35 |只看該作者
You can deduct the annual leave... so less than one month...


原文章由 ac321 於 07-10-11 12:32 發表
agree!
我會這樣想,差1個月被抄,要補她1個月salary,compare with 多用1個月完的,乜是給這麼多$,工人一定是有1些重大的問題,而僱主不放心她住在自己家裹,於是抄她!!

...


大宅

積分: 3294

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 07-10-11 12:47 |只看該作者
原文章由 GuGu 於 07-10-11 12:35 發表
You can deduct the annual leave... so less than one month...

係減埋annual leave仲有一個月


大宅

積分: 3427

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 07-10-11 12:52 |只看該作者
hi,

totally agree!!support u!!

yuk hei mun




原文章由 五加皮 於 07-10-11 12:32 發表
衹差一個月就完約,但都要炒!可想而知工人的表現有幾差!現在才求情。佢唔諗之前點解唔做好D?明知自已將完約。如果你答應,簡直係自尋煩惱!因為工人已經炒了。 ...


男爵府

積分: 7534


9#
發表於 07-10-11 13:01 |只看該作者
印妹唔完約, 一定要返回印尼再重新申請來港工作, 咁佢又要比學校食一筆。 完約既, 就可以繼續簽新太太而唔使番去, agent費用亦小好多。

唉, 工人呀工人, 早知今日, 何必當初丫。 返歸把啦, 唔好當我地港人好恰同水魚先得架。


男爵府

積分: 5278


10#
發表於 07-10-11 13:03 |只看該作者
lukkama 77,

OIC....Since you've already fired her this morning, I suggest don't let her come back la... as worry that she will do some back thing back to you ah... tell the agent.. you also mind why the last month she still cannot performs well...


原文章由 lukkaman77 於 07-10-11 11:26 發表
工人差一個月才完約, 我今早炒左佢!
AGENT打來幫工人問, 可唔可以唔炒佢,比佢做多一個月!

個工人同AGENT好介意唔完約!


請問各位, 差一個月先完約的工人被炒, 再係HK搵野做洗唔洗俾7個月AGENT FEE? ...


珍珠宮

積分: 32052


11#
發表於 07-10-11 13:42 |只看該作者
炒得佢, 緊係佢衰到貼地才會咁做啦! 理得佢完唔完約, 你個Agent有病呀!


水晶宮

積分: 74328


12#
發表於 07-10-11 13:48 |只看該作者
既然炒左,就唔好再理個AGENT同工人點求情啦.
無謂自尋煩惱.
佢要比7個月又好,唔洗比AGENT FEE又好,都唔好理.
等佢自己反省下,點解會比人炒囉.
同埋等你個AGENT都諗下,點解最初幫唔到個主人解決個工人做得唔好既問題囉.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 07-10-11 13:50 |只看該作者
哈哈, 應有些報.:lol 梗係唔好用番佢啦 , 返正$已經付出左, 學d媽咪話齋, '早知今日, 何必當初'呢, 做得好


複式洋房

積分: 430


14#
發表於 07-10-11 14:06 |只看該作者
未完約的工人,Agent難出貨丫嗎!
風暴媽媽


子爵府

積分: 14001


15#
發表於 07-10-11 14:11 |只看該作者
我之前個印印都係差一個月完約,我急用請左,點知三日就比我炒佢,真係衰到無人有,佢唔洗俾agent fee只要比四個月每個月千幾,炒佢起碼唔好累第二個僱主.千其唔好聽agent講累人累物.



原文章由 lukkaman77 於 07-10-11 11:26 發表
工人差一個月才完約, 我今早炒左佢!
AGENT打來幫工人問, 可唔可以唔炒佢,比佢做多一個月!

個工人同AGENT好介意唔完約!


請問各位, 差一個月先完約的工人被炒, 再係HK搵野做洗唔洗俾7個月AGENT FEE? ...

[ 本文章最後由 pollybell 於 07-10-11 14:15 編輯 ]


大宅

積分: 2641


16#
發表於 07-10-11 16:24 |只看該作者
我唸樓主真係頂唔順個印印,差一個月都唔要佢,其實呢個印印應該好有問題囉!我就唔會要返,因為個印都明知你唔要佢,點知呢個月佢會響你屋企做咩?比佢做埋呢個月,我會驚足一個月囉!


男爵府

積分: 7534


17#
發表於 07-10-11 16:32 |只看該作者
lukkaman77

提提你, 記得自己交張"終止合約通知書"去入境處, 唔好比agent攪, 費是佢改你d日子(做手腳)幫個工人留底。


男爵府

積分: 8210

2018復活節勳章


18#
發表於 07-10-11 21:44 |只看該作者
原文章由 PINKAVA 於 07-10-11 16:32 發表
lukkaman77

提提你, 記得自己交張"終止合約通知書"去入境處, 唔好比agent攪, 費是佢改你d日子(做手腳)幫個工人留底。


pinkava : well done.

lukkaman77 : the notification letter must be sent by fax and mail as soon as possible and issue another letter for termination contract to the maid and must get her to sign on it and then make a copy to the agent.


男爵府

積分: 8210

2018復活節勳章


19#
發表於 07-10-11 21:47 |只看該作者
原文章由 rhinegarden 於 07-10-11 21:44 發表


pinkava : well done.

lukkaman77 : the notification letter must be sent by fax and mail as soon as possible and issue another letter for termination contract to the maid and must get her to sign on ...


supplement : both letters should state the date of last working day and mention you are no longer her employer/sponsor.


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


20#
發表於 07-10-11 22:35 |只看該作者
吓?! 差一個月?
咁就唔好炒啦, ...因為. .. .唔駛一個月糧俾佢丫麻!!:mrgreen:

不過當然,...炒咗就唔好再留佢係屋喇...
炒咗就算喇!

原文章由 lukkaman77 於 07-10-11 11:26 發表
工人差一個月才完約, 我今早炒左佢!

[ 本文章最後由 AA媽媽 於 07-10-11 22:38 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo