跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1325


1#
發表於 07-7-28 11:05 |只看該作者
有一日天樂婆婆同佢沖涼,天樂一口咬落婆婆隻手度(唔係好大力),
婆婆話天樂:「做乜咬我呀?」
天樂回應:「樂樂好想食野呀!」 其實她是在狡辯

[ 本文章最後由 preciousstone 於 07-7-28 11:08 編輯 ]


複式洋房

積分: 270


2#
發表於 07-7-28 13:27 |只看該作者
有日小b跟佢亞爸大嗌﹕「老婆‥老婆呀!」
原文章由 preciousstone 於 07-7-28 11:05 發表
有一日天樂婆婆同佢沖涼,天樂一口咬落婆婆隻手度(唔係好大力),
婆婆話天樂:「做乜咬我呀?」
天樂回應:「樂樂好想食野呀!」 其實她是在狡辯


伯爵府

積分: 16826

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 07-7-29 01:13 |只看該作者
問卡樂B: 你鍾意爸爸定媽媽?
答:爸爸媽媽。
再問:你鍾意爸爸多D定媽媽多D?
答:媽媽爸爸。
又再問:咁你最鍾意邊個?
答:鍾意楹楹 (即自己)!


珍珠宮

積分: 38248

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-7-29 03:32 |只看該作者
書房有我張相,曾幾何時講過比殷殷聽係10年前影。
剛巧前天,殷殷指住張相,講: 媽咪啊!
我: 係呀,媽媽靚唔靚啊?
(此時靜左一陣)..........
殷:10.....10年前靚啊!


另有一次,殷殷遮掩個鼻望住我,好sad的樣講:humm....臭mum mum啊!
我: 啊,乜野好臭啊!
殷:臭屁屁啊!
我:我冇放臭屁啊!(此時即刻諗唔通真係我,再大力吸氣感覺下)
殷:我.......殷殷啊!


[ 本文章最後由 peaceaa1122 於 07-7-29 04:43 編輯 ]


大宅

積分: 1325


5#
發表於 07-7-29 15:23 |只看該作者
天樂都有類似的對白:

問天樂:婆婆靚唔靚呀?
答:靚
再問:媽o米靚唔靚呀?
答:靚
又再問:婆婆靚d定媽咪靚d呀?
想了一陣,眼睛轉了轉,答:樂樂靚!

原文章由 carolyktong 於 07-7-29 01:13 發表
問卡樂B: 你鍾意爸爸定媽媽?
答:爸爸媽媽。
再問:你鍾意爸爸多D定媽媽多D?
答:媽媽爸爸。
又再問:咁你最鍾意邊個?
答:鍾意楹楹 (即自己)!


大宅

積分: 1816


6#
發表於 07-7-30 14:50 |只看該作者
都係女仔講野叻d

有一日, 我問daniel

媽 : 媽媽錫唔鍚BB仔?
Daniel : 錫
媽 :bb仔鍚唔鍚媽媽?
daniel : 錫
媽 :點樣鍚?
daniel: (攬住錫了我一啖) 咁樣錫!
Daniel Cheng is my lovely boy.11/9/2005 is his brithdayWelcome to Daniel Cheng


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


7#
發表於 07-7-30 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


8#
發表於 07-7-30 15:07 |只看該作者
女仔講野真係好叻呀....
泡菜至叻屈人....... 做錯野、整爛/亂野, 就入人o地數...

其中一次, 佢要上大人床玩, 我幫佢著番學習褲先...
轉頭摸到濕左, 我問 : 『媽咪話過小便要出聲啵...』
泡菜 : 『毛(無)呀 ~』
我 : 『明明濕左... 無 ? 邊個小便唔出聲 ?』
泡菜 : 『爸爸 ~』
我 : 『爸爸 ? 爸爸小便濕便便 ?』
泡菜 點頭 : 『爸爸曳 ~』
跟住老公入o黎... 我再問 : 『邊個小便無出聲 ?』
泡菜 即刻 奸笑... ... 跟住, 落床跑出廳.....
激 c o左.....

[ 本文章最後由 jolo 於 07-7-30 16:02 編輯 ]


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


9#
發表於 07-7-30 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5146

好媽媽勳章


10#
發表於 07-7-31 12:17 |只看該作者
We love to ask my daughter the following questions one by one, so funny & sweet...

爸爸問: BB你最愛邊個?
BB : “爸爸 Daddy lor!”

媽媽問: BB你最愛邊個?
BB : “媽媽 Mommy lor!”

婆婆問: BB你最愛邊個?
BB : “婆婆寶貝 lor!”


大宅

積分: 2663

好媽媽勳章


11#
發表於 07-7-31 16:52 |只看該作者
桐桐一日到晚係咁講野, 有時工人姐姐都怕左佢啦!

: [bb 邊個曳曳呀?]
桐桐 : [爸爸曳曳]
: [bb 邊個曳曳呀?]
桐桐 : [媽媽曳曳]
: [bb 邊個曳曳呀?]
桐桐 : [沙沙曳曳(工人) ]

有一次桐桐用原子筆畫到sofa, 牆壁同公仔花晒
: [bb 邊個畫花d 野呀?]
桐桐 : [沙沙]
: [沙沙畫???]
桐桐 : [婆婆]

………. 跟住仲指比我睇每一個佢弄花的地方, !! 激死我啦!!

又有一次妹妹食奶勁喊………

桐桐 : [沙沙, 咩事呀?]
工人 : [無啋佢]
桐桐 : [沙沙, 妹妹咩事呀?]
工人 : [妹妺喊呀!]
桐桐 : [沙沙, bb咩事呀, 喊呀!]
工人 : [係呀, 妹妹喊呀]

…………..跟住桐桐仲扮妹妹係到大喊啦! 哈哈!!


複式洋房

積分: 206


12#
發表於 07-8-1 14:29 |只看該作者
媽咪問[迪迪你愛唔愛媽咪?]
迪迪答[愛]
媽咪問[迪迪你愛唔愛daddy?]
迪迪答[愛]...daddy好開心:loveliness: 點知迪迪又加多句[媽咪]
=>即係=[愛...媽咪]
daddy


大宅

積分: 4060


13#
發表於 07-8-1 14:37 |只看該作者
我家呢位係"唔好"小姐,咩都唔好,
我:媽媽抱你,好唔好?
小姐:唔抱呀!
我:bb食包包呀!
小姐:唔包呀!
我:咁飲果汁呀?
小姐:唔汁呀!
我:媽媽同你去街呀!
小姐:唔街呀!
我:咁媽媽自己去囉,bye bye la!
小姐:唔bye呀!!


伯爵府

積分: 16826

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 07-8-1 17:26 |只看該作者
卡樂B模仿力好強,話說有一日我坐係 sofa 度,佢向大門方向走,然後轉身同我講 Byebye,

我問: 你去邊呀?
卡樂B: 返工囉!
我答: 咁媽媽等你放工返尼,好唔好?
卡樂B: 好, Byebye!


禁止訪問

積分: 5747

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 07-8-2 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7181


16#
發表於 07-8-3 11:00 |只看該作者
我帶住嬌小姐同哥哥去游水.我在一邊傍住嬌小姐.點知,佢唔中意.

妹妹:"媽咪做咩跟住呀?"(嬲爆爆講)

媽咪:"我好中意..好中意妹妹呀!"

妹妹:"妹妹唔中意.妹妹唔係BB.妹妹大個啦.媽咪唔跟住.........."(嬲爆爆)

媽咪:"媽咪好中意妹妹豬呀.我想攬實你."

跟住妹妹豬就嬲啦.一路話自己唔係BB.一路猛咁話,我做咩跟佢.但係我妹妹豬發音麻麻地.好多一一哦哦0既音.
快樂的甜芋快樂的甜芋


子爵府

積分: 10077

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 07-8-3 11:32 |只看該作者
我仔仔未識講, 我想分享我同 another 小朋友既對話 :mrgreen:

我: 可唔可以請我食粒糖?
小朋友: 唔可以...
我: 點解呀?
小朋友: (諗左一陣) 因為你著襪..... ?-( ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 38248

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-8-3 14:32 |只看該作者
好好笑,尤其'著襪'同'買魚'


大宅

積分: 3665


19#
發表於 07-8-6 04:00 |只看該作者
好耐冇上黎喇.........見到你地d BB都識好多野,但係妹豬好似咩都唔識咁......

又唔可以話咩都唔識,佢只係將識既野收收埋埋,唔講出黎.............

問:妹豬乖唔乖?
答:乖!
問:妹豬叻唔叻呀?
答:叻!
問:妹豬曳唔曳呀?
答:你曳曳曳曳呀!(指住問果個人)

佢冇講過有意思既短句,而家仲係講緊單字&某D名稱.......


頭痛.....

  


伯爵府

積分: 16826

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 07-8-6 09:24 |只看該作者
尋晚同卡樂B一齊睇以前我同Babe去旅行嘅相,佢指住一張我地兩個嘅合照問:

卡: 媽媽係度,爸爸係度,咁...楹楹 (即卡樂B)係邊...嫁?

一時間都唔知點答佢,諗咗一吓,就答

媽: 楹楹都未出世,唔係度。
卡: 楹楹係度,係媽媽 tummy 度。

以為佢咁識嘢,點知到下一張相,得佢老豆一個,

卡:楹楹都係度,係爸爸 tummy 度。

哈!俾佢笑死!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo