親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2776

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 07-10-14 21:38 |只看該作者
11月去北海道,想問水果及蟹係咪一定要寄艙, 要點樣 pack ??

仲有咩必買好介紹及注意事項.

Thank you
[url=http://tickers.families.com][/url


大宅

積分: 1040


2#
發表於 07-10-15 09:57 |只看該作者
原文章由 ester 於 07-10-14 21:38 發表
11月去北海道,想問水果及蟹係咪一定要寄艙, 要點樣 pack ??

仲有咩必買好介紹及注意事項.

Thank you

我只試過買生果,handcarry都冇問題。


男爵府

積分: 6830


3#
發表於 07-10-15 10:28 |只看該作者
我3月時跟團去大板, 無去北海道, 但導遊幫我地係北海道order左d長腳蟹比我地食. 食過好食再幫我地order帶返hk. 我見有order帶返hk的團友係有個發泡膠盒, size唔帶大. 不果好似係要寄倉的. 如果妳自己去, 買的時候同d人講, 佢地應該識幫妳pack.
原文章由 ester 於 07-10-14 21:38 發表
11月去北海道,想問水果及蟹係咪一定要寄艙, 要點樣 pack ??

仲有咩必買好介紹及注意事項.

Thank you


男爵府

積分: 5349


4#
發表於 07-10-15 12:22 |只看該作者
如果係機場/一般市場買既蟹同海產, 佢地會幫你pack埋, 通常用發泡盒+ 乾冰. 大件我諗要寄倉, 我o個時買唔係好大盒, 所以我係handcarry o架.

原文章由 ester 於 07-10-14 21:38 發表
11月去北海道,想問水果及蟹係咪一定要寄艙, 要點樣 pack ??

仲有咩必買好介紹及注意事項.

Thank you


大宅

積分: 2776

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 07-10-15 12:32 |只看該作者
蟹及水果都 handcarry??

而家海關嚴左, 想問清楚, thank you.


原文章由 新幹線 於 07-10-15 12:22 發表
如果係機場/一般市場買既蟹同海產, 佢地會幫你pack埋, 通常用發泡盒+ 乾冰. 大件我諗要寄倉, 我o個時買唔係好大盒, 所以我係handcarry o架.
[url=http://tickers.families.com][/url


男爵府

積分: 5349


6#
發表於 07-10-15 12:54 |只看該作者
我o個時只係買左蟹腳同海膽, 唔係好大盒, 所以我係handcarry o架!

原文章由 ester 於 07-10-15 12:32 發表
蟹及水果都 handcarry??

而家海關嚴左, 想問清楚, thank you.


子爵府

積分: 14680


7#
發表於 07-10-15 14:49 |只看該作者
我都係 hand carry, 但要留意, 如果係成隻蟹, 好多時會連埋把大較剪.
如果 hand carry, 記得叫 packing 的分開, 然後把剪寄倉.
否則, 要沒收呀~
我就係唔記得拎返出黎, 比人收左. :-(

原文章由 ester 於 07-10-15 12:32 發表
蟹及水果都 handcarry??

而家海關嚴左, 想問清楚, thank you.

[ 本文章最後由 yau_grace 於 07-10-15 14:51 編輯 ]


大宅

積分: 2776

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 07-10-16 12:39 |只看該作者
thank you

原文章由 yau_grace 於 07-10-15 14:49 發表
我都係 hand carry, 但要留意, 如果係成隻蟹, 好多時會連埋把大較剪.
如果 hand carry, 記得叫 packing 的分開, 然後把剪寄倉.
否則, 要沒收呀~
我就係唔記得拎返出黎, 比人收左. :-(

...
[url=http://tickers.families.com][/url

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo