立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2776
積分: 1040
原文章由 ester 於 07-10-14 21:38 發表 11月去北海道,想問水果及蟹係咪一定要寄艙, 要點樣 pack ?? 仲有咩必買好介紹及注意事項. Thank you
男爵府
積分: 6830
積分: 5349
原文章由 新幹線 於 07-10-15 12:22 發表 如果係機場/一般市場買既蟹同海產, 佢地會幫你pack埋, 通常用發泡盒+ 乾冰. 大件我諗要寄倉, 我o個時買唔係好大盒, 所以我係handcarry o架.
原文章由 ester 於 07-10-15 12:32 發表 蟹及水果都 handcarry?? 而家海關嚴左, 想問清楚, thank you.
子爵府
積分: 14680
原文章由 yau_grace 於 07-10-15 14:49 發表 我都係 hand carry, 但要留意, 如果係成隻蟹, 好多時會連埋把大較剪. 如果 hand carry, 記得叫 packing 的分開, 然後把剪寄倉. 否則, 要沒收呀~ 我就係唔記得拎返出黎, 比人收左. :-( ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy