論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3399


1#
發表於 07-10-24 18:48 |只看該作者
我個 BunBun都向我度做左6-7年, 今朝同我講, 話想借$8000, 借嗎? (之前未試過)

借: 佢都做左一段時間, 平時份人都算老實, 我地兩公婆d錢周圍放, 佢都唔會偷. 如果唔借, 我又驚佢會借大耳窿, 又或者到時真係偷都唔知點算. 加上我個BB係12月出世, 我驚會遷怒於阿 b.

唔借: 萬一佢走路, 就渣都無. 同埋我都明白最好唔好同工人有錢銀既瓜葛.

大家有咩意見呀???


禁止訪問

積分: 8007


2#
發表於 07-10-24 19:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7239

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 07-10-24 20:29 |只看該作者
我都唔會借!


子爵府

積分: 13627

玩具勳章 睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-10-24 21:44 |只看該作者
noway.........


珍珠宮

積分: 33215


5#
發表於 07-10-24 22:04 |只看該作者
原文章由 小百合 於 07-10-24 18:48 發表
我個 BunBun都向我度做左6-7年, 今朝同我講, 話想借$8000, 借嗎? (之前未試過)
借: 佢都做左一段時間, 平時份人都算老實, 我地兩公婆d錢周圍放, 佢都唔會偷. 如果唔借, 我又驚佢會借大耳窿, 又或者到時真係偷都唔知點算. 加上我個BB係12月出世, 我驚會遷怒於阿 b. ...


遷怒於bb絕對唔係一個理由, 因你冇可能佢要求乜你就俾乜, 唔俾就驚佢對bb唔好!!
如果你想借, 不如問吓佢点解突然要借咁多, 係乜用同預備点還, 每月還幾多, 要還幾耐等等, 必要時借少d, 如四千, 咁佢走佬(即係免機票)都冇咁傷 (唔止荷包傷, 重會心傷); 借成八千, 多過兩個月人工, 會「吸引」佢地走!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo