烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 10356


1#
發表於 14-5-26 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12157


2#
發表於 14-5-26 12:20 |只看該作者

回覆:麵團最後發酵

放入雪櫃先


禁止訪問

積分: 164

畀面勳章


3#
發表於 14-5-26 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-5-26 13:57 |只看該作者
唯有放入雪櫃,希望拖慢距發酵,但回來後又要先拿出來回溫,不能直接入爐,總之好難掌握啦。


禁止訪問

積分: 10356


5#
發表於 14-5-26 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7534

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-5-26 15:43 |只看該作者
k2baking 發表於 14-5-26 13:16
試過放入微波爐另外放杯熱水係側邊, 加速發酵.

千萬唔好咁做呀,微波爐好快會壞,因早兩星期我已試過,後來同朋友傾開計,
佢話佢之前都有咁做, 但因濕氣太重, 好容易整壞部機


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


7#
發表於 14-5-26 17:19 |只看該作者
回覆 denisefung 的帖子

唔系掛!濕氣唔會好重姐,況且濕氣重點解會易壞既?


禁止訪問

積分: 10356


8#
發表於 14-5-26 22:45 |只看該作者

引用:唯有放入雪櫃,希望拖慢距發酵,但回來後又

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


9#
發表於 14-5-26 23:39 |只看該作者
免揉包好似要發起碼10幾個鐘架喔,我唔識做免揉包,所以答唔到你。


禁止訪問

積分: 10356


10#
發表於 14-5-26 23:52 |只看該作者

引用:免揉包好似要發起碼10幾個鐘架喔,我唔識做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


11#
發表於 14-5-27 00:27 |只看該作者
做麵包應該邊做邊學,最好認識埋距原理,麵團要經過搓揉才容易產生蛋白質膜,啲歐洲人就利用麵粉和水結合後會產生自身蛋白質變異的特性而產生的蛋白質膜,但這種膜跟手搓出來的膜有很大差異,如果你想食到軟熟的港式麵包,就必須搓出的膜,唔懶得架,免揉包需要相當長的時間才能使麵粉和水產生足夠的筋膜,所以你那三四個鐘唔算得咩了,人家起碼放15-18小時,當然要放系雪櫃裏面啦,如果唔系就會發酵過度,放入雪櫃的原因是,酵母在低溫下活躍度減到最低,咁就有足夠時間產生蛋白質膜啦,我的第一個麵包就系免揉包,食左幾個後以後都無做了,實在入唔到口,無歐洲人咁強勁既牙力。


禁止訪問

積分: 164

畀面勳章


12#
發表於 14-5-27 19:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo