論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 414


1#
發表於 07-10-22 00:01 |只看該作者
我個賓來跟左我三年幾, 可能識得太多住半山豪宅既賓賓, 成日
complain 我對佢唔好, 又無獨立工人房, 無大衣櫃, 仲話佢幫左我好多, 一句Thank You 都無, 而事實上, 佢呢一兩年來一年串過一年, 工作不是特別好, 我奶奶已經日日幫佢買餸, 當佢自己人一樣, 可能佢覺得我無左佢唔掂, 其實佢都幾奸, 教我三歲既仔講大話去protect 佢平日用我個hi fi...

Anyway, 而家擺哂上台, 我已經請左人replace 佢, 我會賠足錢同機票比佢走, 但係:

1. 點先唔會比佢屈我無理解雇?
2. 佢話佢holiday 出街之前之後都有幫我工作, 我怕佢屈我叫迫佢假日工作.
3. 佢話合約上有衣櫃比佢, 而我只係比左日本城個d膠櫃加一個位比佢放一個超大的紅白籃, 可以嗎?
4. 個日同佢炒得好勁, 10pm 幾時已經出左信同cheque 叫佢半夜即走, 佢話會去領事館告我呢d 不人道既行為, 其實少咁樣有無問題呢? 而我C6當晚叫我hold 住先, 等搵到人加office hour 先再出手, 之後幾個星期佢好左好多, 可能想要好reference, 我知佢搵緊工, 我又請緊人, 佢 buy time時我又要快過佢.


大宅

積分: 1762


2#
發表於 07-10-22 15:48 |只看該作者

bun bun 資料

你個阿賓叫什麼名呀! 我現在請緊d local 賓呀! 你是否住跑馬地呀? 因為我今個星期見那個係以前做跑馬地wor! 叫什麼名呀?好擔心呀!
原文章由 im_cyt 於 07-10-22 00:01 發表
我個賓來跟左我三年幾, 可能識得太多住半山豪宅既賓賓, 成日
complain 我對佢唔好, 又無獨立工人房, 無大衣櫃, 仲話佢幫左我好多, 一句Thank You 都無, 而事實上, 佢呢一兩年來一年串過一年, 工作不是特別好, 我奶奶 ...


侯爵府

積分: 21395


3#
發表於 07-10-22 16:54 |只看該作者
同bun 姐嘈到甘'痕', 還留佢係樹? 吾係化.................你吾驚佢係d 飯送樹加料? 我係你, 果晚就同佢一直坐係樹對望, 一天光就送佢走


男爵府

積分: 5847


4#
發表於 07-10-22 17:19 |只看該作者
你同bun姐既關係去到咁既地步, 仲留佢0係屋企, 嘩, 萬事小心喎.

原文章由 im_cyt 於 07-10-22 00:01 發表
我個賓來跟左我三年幾, 可能識得太多住半山豪宅既賓賓, 成日
complain 我對佢唔好, 又無獨立工人房, 無大衣櫃, 仲話佢幫左我好多, 一句Thank You 都無, 而事實上, 佢呢一兩年來一年串過一年, 工作不是特別好, 我奶奶 ...


複式洋房

積分: 414


5#
發表於 07-10-23 22:40 |只看該作者
原文章由 eemsfok 於 07-10-22 17:19 發表
你同bun姐既關係去到咁既地步, 仲留佢0係屋企, 嘩, 萬事小心喎.


因為我係佢第一個employer, 佢都幾care 個job reference, 同一個僱主做左4年, 佢都知咁出到去會好搶手, 可以搵個有錢D既僱主, 加上我C6同佢講再係咁既態度對Madam必炒, 記住邊個係主人, 無可能同Madam講條件, 如果complete 唔到contract, 香港無人會再請佢, 而家過左三個星期, 都無咩野, 仲好似勤力左, 應該佢想我地心軟比佢完約, 但我都唔想比佢留得太耐, 個新工人出年一月先到, 而家大家都當無野咁, 好辛苦!

我比佢封termination letter 就一定寫佢 unsatisfactory performance 先炒佢, 其實佢又真係對我無禮, 加攻心計, 真係唔留得, 如果寫到佢無錯咁, 我怕佢回馬槍屈我無理解僱

Anyway, 賓賓做耐左, 有錢左, 對你比佢既生活水平就有要求, 賓姐! 我都想發達住幾千呎樓, 大家expectation 唔同, 你又接受唔到, 唔好怪我炒你, 出到去搵個外籍有錢老細同你講公平比工人房你住啦!!!!


複式洋房

積分: 229


6#
發表於 07-10-24 14:55 |只看該作者
咩依家d賓賓仲係咁串??香港地唔係個個都係有錢佬,點滿足佢地嘅要求?請印印又死,賓賓又死,唔通真係要辭咗份工返屋企湊仔??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo