自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 934


1#
發表於 14-5-22 23:54 |只看該作者
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?


子爵府

積分: 14051


2#
發表於 14-5-22 23:56 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

通常係戲院買個爆谷餐,有埋野飲



點評

Qazmlp09  X4  發表於 14-5-24 17:02
ALICE615  x3  發表於 14-5-23 23:43
~月野兔~  x2  發表於 14-5-23 01:36


象牙宮

積分: 239620


3#
發表於 14-5-23 00:14 |只看該作者
ego1103 發表於 14-5-22 23:54
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?

...

習慣性 袋內有支水.

點評

pigpigyy  me 2  發表於 14-5-24 16:45
nn010  me too  發表於 14-5-24 15:20
wcpcelia    發表於 14-5-24 14:46
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 14-5-23 00:22 |只看該作者

引用:支裝飲品門口7仔買$9.x,+入到戲院賣18蚊,

原帖由 ego1103 於 14-05-22 發表
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?

...
我袋開暖水壺出街,多數睇完戲出左戲院先飲。入到戲院次次都買爆谷餐跟野飲。





男爵府

積分: 5531

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 14-5-23 00:54 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

如需飲品零食會到附近便利品買入去,除非食popcorn就會响戲院小食部買set連飲品




珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 14-5-23 00:56 |只看該作者
吾會,戲院d朱古力爆谷汽水係絕配


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


7#
發表於 14-5-23 00:58 |只看該作者

引用:支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,

原帖由 ego1103 於 14-05-22 發表
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?

...
有時間就買,通常冇時間

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


8#
發表於 14-5-23 01:00 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25756

BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 14-5-23 01:34 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

會,帶水


子爵府

積分: 14693


10#
發表於 14-5-23 17:37 |只看該作者
通常唔會買, 因唔想飲凍嘢, 有時戲院好鬼凍. 除非去百老匯電影中心, 會去買杯熱啡入去.
另外, 隨身有暖水壺添


子爵府

積分: 14880

玩具勳章 冬日勳章 畀面勳章


11#
發表於 14-5-23 18:08 |只看該作者
我唔食POPCORN, 所以飲品會自己帶.
不過我袋通常會有水.


大宅

積分: 3691


12#
發表於 14-5-23 22:06 |只看該作者
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 14-5-23 22:09 |只看該作者

回覆:你地睇戲會唔會自己帶野入去飲?

唔會 因為爆谷加氣水係絕配


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 14-5-23 22:10 |只看該作者

引用:題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?

原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?
因為戲院無話唔比食野囉同埋2樣唔同既野黎喎

點評

elysianfields  我建議大朋友改搭直通車
另:我係厚多士  發表於 14-5-24 15:16
chulalala  咪係,近排呢d post好煩  發表於 14-5-24 02:28
大朋友  我話就唔係啦,係地鐵唔想請人清潔車廂,剝奪人食野權利,直通車都可以啦。  發表於 14-5-23 22:13


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


15#
發表於 14-5-23 22:12 |只看該作者

回覆:ego1103 的帖子

以前讀書就會,人大左,吾會,尊重規矩



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


16#
發表於 14-5-23 22:13 |只看該作者

引用:題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?

原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?
地鐵set左不準飲食,但戲院無。



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


17#
發表於 14-5-23 22:30 |只看該作者

引用:支裝飲品門口7仔買$9.x,+入到戲院賣18蚊,

原帖由 ego1103 於 14-05-22 發表
支裝飲品門口7仔買$9.x, 入到戲院賣18蚊,你地通常會買左先入去?自己帶水入去?定照比貴價入去先買?

...
係戲院買




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 14-5-23 22:33 |只看該作者
唔會..因為我鍾意食POPCORN..睇戲會買POPCORN..
咁餐有飲品抵D...


大宅

積分: 3392


19#
發表於 14-5-23 22:34 |只看該作者

引用:題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?

原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?
因為賣popcorn 係戲院的重要收入來源




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 14-5-23 22:35 |只看該作者

引用:題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?

原帖由 大朋友 於 14-05-23 發表
題外話,點解戲院可以食野地鐵唔可以?
咁直通車係去邊?戲院係用黎做乜 地鐵係用黎做乜 你個人都幾野蠻 每一樣野都有佢規則 你唔守係閣下既事 比人罸都係閣下既事 但打橫黎講都要講下道理囉 野蠻唔代表有理

點評

大朋友  香港都幾多順民,聽教聽話,我就反叛D .  發表於 14-5-24 14:27

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo