烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1511


1#
發表於 14-5-23 13:48 |只看該作者
各位jm, 我係光波爐新手, 用得記7L, 已經試過焗蛋撻幾次(試大約160-200度), 但個撻底都係軟同唔脆,
我試過先焗撻皮後倒蛋, 甚至D蛋成形後成個撻反轉再光都試過(係有D低能), 個底都係唔脆, 最多都係熟D同無咁濕,
請問光波爐無低火係咪一定有E問題? 定我問題, 應該用幾度點焗呢? 我仲想挑戰香蕉蛋糕, 但驚個底會唔會唔熟


撻皮份量我用E個, 有放雪柜半個鐘, 有叉小孔, 同壓到D皮好薄架喇
分量 (約10個)
牛油撻皮材料:
低筋麵粉100克, 無鹽牛油55克, 糖霜25克, 蛋漿20克or半隻, 雲呢拿油半匙

thanks~~


大宅

積分: 1745


2#
發表於 14-5-23 14:06 |只看該作者

回覆:請問有無JM成功用光波爐焗過蛋撻

係,冇下火,我試左好多次,只有細紙包蛋糕能夠成功,最終都投降買了小焗爐


複式洋房

積分: 127


3#
發表於 14-5-23 19:10 |只看該作者
我整過葡撻~~~


大宅

積分: 1563

BK Milk勳章


4#
發表於 14-5-23 23:40 |只看該作者

引用:我整過葡撻~~~

原帖由 jellyklam 於 14-05-23 發表
我整過葡撻~~~
成功嗎?





複式洋房

積分: 127


5#
發表於 14-5-24 14:00 |只看該作者
梓彤 發表於 14-5-23 23:40
成功嗎?
成功呀~~^^


大宅

積分: 1893


6#
發表於 14-5-25 12:08 |只看該作者
回覆 AnnierLam 的帖子

[size=15.333333015441895px]正確, 無底火係有這個問題.


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


7#
發表於 14-5-25 12:36 |只看該作者

引用:各位jm, 我係光波爐新手, 用得記7L, 已經試

原帖由 AnnierLam 於 14-05-23 發表
各位jm, 我係光波爐新手, 用得記7L, 已經試過焗蛋撻幾次(試大約160-200度), 但個撻底都係軟同唔脆,
我試過 ...
無底火係差d


大宅

積分: 1511


8#
發表於 14-5-27 12:51 |只看該作者
jellyklam 發表於 14-5-24 14:00
成功呀~~^^

請問你點光可以令到個撻底脆呀?


複式洋房

積分: 127


9#
發表於 14-5-27 18:10 |只看該作者
AnnierLam 發表於 14-5-27 12:51
請問你點光可以令到個撻底脆呀?
我買現成葡撻皮返到屋企解凍...碌下佢.. 拎枝FORK 吉窿窿...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo