自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 205


1#
發表於 07-10-24 19:12 |只看該作者
我99同大姑仔乜都話不好吃兼摷,勁難頂


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


2#
發表於 07-10-24 19:56 |只看該作者
我有個朋友,成日食飯彈三彈四,明明睇住撈條魚上黎,上到枱食一啖都話唔新鮮,成圍枱d人全部撻低晒 跟住又講邊到邊到好食...到佢破左產都係咁樣,我頂唔順話佢:你而家夠節墮啦,有得你食好食喇,咪遲d乞都無得食.
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


複式洋房

積分: 205


3#
發表於 07-10-24 20:09 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

原文章由 renren 於 07-10-24 19:56 發表
我有個朋友,成日食飯彈三彈四,明明睇住撈條魚上黎,上到枱食一啖都話唔新鮮,成圍枱d人全部撻低晒 跟住又講邊到邊到好食...到佢破左產都係咁樣,我頂唔順話佢:你而家夠節墮啦,有得你食好食喇,咪遲d乞都無得食.:w ...

乜同我遇到一樣,我大姑仔又係曾經無錢過幾年以為佢受過挫拆會改過但是重係咁無品,最近同佢2母女去旅行又發生如你所講的事件,唉真係失禮死我同老:-(


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-10-24 20:21 |只看該作者
我身邊就有2個.
一個我老公,一個朋友.
佢2個少少唔啱味or煮法唔同就唔食.
我成日都話佢2個,第時無得食你2個一定死先.


水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 07-10-24 20:51 |只看該作者
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛都無晒.
下次食飯都唔會約呢亭人.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-10-24 21:03 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 24/10/07 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


我老公就有個咁既朋友,我好怕同佢食飯,而家直頭知道同佢食我就唔去食la.


複式洋房

積分: 205


7#
發表於 07-10-24 21:09 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

自細因為父母哥姊他們經歷過無得吃的年代,聽得多他們所講的,也見他們好珍惜一切食物,所以都要惜福,有得食己好好啦,不要咁咀叼,好乞人憎


複式洋房

積分: 205


8#
發表於 07-10-24 21:14 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...

其實呢人咪要show俾人睇自己經貴過人呢?


複式洋房

積分: 205


9#
發表於 07-10-24 21:25 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

原文章由 kellyly 於 07-10-24 21:03 發表


我老公就有個咁既朋友,我好怕同佢食飯,而家直頭知道同佢食我就唔去食la.

你就好啦,朋友可以避到,我係自己人,雖然唔係日日同抬食飯,但一年總有幾十次一齊食,有雞爭雞脾,彈三彈四摷樣樣齊


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 07-10-24 21:32 |只看該作者
原文章由 milkchai 於 24/10/07 21:25 發表

你就好啦,朋友可以避到,我係自己人,雖然唔係日日同抬食飯,但一年總有幾十次一齊食,有雞爭雞脾,彈三彈四摷樣樣齊


係呢個避到ja.
但我老公...........日日對住想死tim呀,咀刁到.


洋房

積分: 129


11#
發表於 07-10-24 22:01 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


其實同減緊肥ge人食野情況都差唔多!


大宅

積分: 2507


12#
發表於 07-10-24 22:13 |只看該作者
我都好怕呢亭人:tongue:

原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 20:51 發表
我就唔識咀叼既人,但就識得唔少物都話唔食既人,都好討厭.
同佢地食野,好煩.點咩菜都會有d佢地唔食既野,有時一大班人食飯,咁檯上咩都有,唔食呢樣咪食個樣囉,佢地都要多多聲氣,不斷強調自己唔食呢樣,唔食個樣,攪到氣氛 ...


禁止訪問

積分: 12239


13#
發表於 07-10-24 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12239


14#
發表於 07-10-24 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 751


15#
發表於 07-10-24 23:54 |只看該作者
有次朋友和佢家姐去美加旅行﹐順便來探我﹐我們一起參加旅行團﹐佢家姐每餐都彈三彈四﹐話最憎食 McDonald, KFC , 好似好難為佢咁﹐我心諗嫌棄都要食啦﹐方圓百里都係高速公路﹐唔食到下一站都係食快餐﹐不如張就下開心D食重好啦。

[ 本文章最後由 Lily 於 07-10-24 23:57 編輯 ]


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


16#
發表於 07-10-25 00:28 |只看該作者
我老豆,咩都彈一餐,如果佢話好食果d.....就真係佢先知好吾好食


大宅

積分: 1220


17#
發表於 07-10-25 00:32 |只看該作者
原文章由 Lily 於 07-10-24 23:54 發表
有次朋友和佢家姐去美加旅行﹐順便來探我﹐我們一起參加旅行團﹐佢家姐每餐都彈三彈四﹐話最憎食 McDonald, KFC , 好似好難為佢咁﹐我心諗嫌棄都要食啦﹐方圓百里都係高速公路﹐唔食到下一站都係食快餐﹐不如張就下開心D食重好啦。 ...



我個c佬成日話香港啲魚生同刺生唔好食, 要食一定要去日本 ,食啲物要去邊,我叫佢每日去泰國兩次, 如果唔係就千奇唔好食飯, 香港啲泰國米唔夠新鮮呀.:tongue:


子爵府

積分: 10471


18#
發表於 07-10-25 00:58 |只看該作者
我自己理解,咀叼 同 乜都話唔好食,係兩回事。

咀叼:食野要揀晒最嫩、最滑、最有咬口、最當造、最新鮮、最叼鑽的部份來食,以及材料要好,煮法正宗等等先會覺得食得開心,同埋可以具體咁講得出人地點解好食唔好食,有豐富食既知識,咁先至叫咀叼。

否則...我個人只會覺得乜都話唔好食果d人只係百彈齋主,不懂得享受食的人一名。

[ 本文章最後由 Sadness 於 07-10-25 01:00 編輯 ]
淡而無味


伯爵府

積分: 17545


19#
發表於 07-10-25 01:34 |只看該作者
原文章由 Sadness 於 07-10-25 00:58 發表
我自己理解,咀叼 同 乜都話唔好食,係兩回事。

咀叼:食野要揀晒最嫩、最滑、最有咬口、最當造、最新鮮、最叼鑽的部份來食,以及材料要好,煮法正宗等等先會覺得食得開心,同埋可以具體咁講得出人地點解好食唔好食,有豐富食既知 ...


講 得 好 岩 呀 !
同 埋 我 覺 得 有 時 候 系 禮 貌 問 題
你 可 以 講 話 點 樣 先 系 最 好 食﹐ 但 吾 需 要 系 踩 低 面 前 碟 送 黎 講 lor.

好 彩 我 又 吾 識 D 甘 既 人﹐ 除 左 一 個 就 系 出 親 街 食 飯 距 就 話 都 系 距 自 己 煮 個 D 好 食 D 。 。 。 。


複式洋房

積分: 205


20#
發表於 07-10-25 08:38 |只看該作者

有無遇到咀叼乜都話唔好食的人

魚例食面朱登雞例揀雞中翼,雞潤,腎,腸末開飯己被她吃了,不過在酒樓的大條魚例包魚頭魚尾,每挾一次都見她描淮目標才落快,但埋到面前又左睇右睇才放入口,唉我都唔識話呢係乜野人,其實覺得呢人好慘,一餐飯入面究竟有幾多樣野合佢,咁咪餐餐都唔飽and唔滿足囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo