跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 315


1#
發表於 07-10-12 14:31 |只看該作者
我又中咗
我個仔得16個月大
加上我半年前先無咗一個
以家都唔知要唔要好
好煩


別墅

積分: 929


2#
發表於 07-10-12 18:27 |只看該作者
原文章由 miss_snowlove 於 07-10-12 14:31 發表
我又中咗
我個仔得16個月大
加上我半年前先無咗一個
以家都唔知要唔要好
好煩


去睇婦產科醫生,聽下醫生意見囉......


大宅

積分: 2188


3#
發表於 07-10-13 09:05 |只看該作者
我個仔都係0606bb,今次我呢胎係0608呀!
唔知可唔可以生個好寫呢

miss_snowlove
你都係問吓婦產科醫生嘅意見好啲.
原文章由 miss_snowlove 於 07-10-12 14:31 發表
我又中咗
我個仔得16個月大
加上我半年前先無咗一個
以家都唔知要唔要好
好煩


複式洋房

積分: 315


4#
發表於 07-10-13 12:26 |只看該作者
我個BB又係0606
下一各又係0806
我O地決定要啦
但係都有好多也想
比如怕自己會偏心
BB會唔鍾意
兩個會成日打架
細個出世會影響大的睡眠


大宅

積分: 4455


5#
發表於 07-10-13 17:07 |只看該作者
唔好諗咁多負面野啦﹐不如諗下兩個小朋友有個伴﹐唔會lonely﹐兩個一齊玩好開心﹐大0既會好錫弟弟/妹妹﹐一齊學習進度快D﹐小朋友EQ會這D.... 我不知幾羨慕你


原文章由 miss_snowlove 於 07-10-13 12:26 發表
我個BB又係0606
下一各又係0806
我O地決定要啦
但係都有好多也想
比如怕自己會偏心
BB會唔鍾意
兩個會成日打架
細個出世會影響大的睡眠


複式洋房

積分: 456


6#
發表於 07-10-13 21:23 |只看該作者
Yes, think of sth positive! My kids are 0411 girl and 0606 boy. Of course, they fight for toys and our attention, but don't forget this is also a kind of mutual learning. They do always show love and share!! :-P


別墅

積分: 614


7#
發表於 07-10-14 00:14 |只看該作者
恭喜您呀! 唔好想咁多只要胎兒健康, 多d同bb溝通.


瑪瑙宮

積分: 143975

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 07-10-15 17:47 |只看該作者
恭喜您們miss_snowlove & Danielng! 有兩個好好多, 有得分享和唔會咁悶, 其她媽咪努力, 加油生多個! 哈哈!

原文章由 lwklilian 於 07-10-14 00:14 發表
恭喜您呀! 唔好想咁多只要胎兒健康, 多d同bb溝通.


男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


9#
發表於 07-10-15 23:28 |只看該作者
恭喜晒! 兩個小朋友相隔兩年幾好丫 ...
而家開始同大b講, 媽媽肚入面有個bb, 話佢就黎做哥哥姐姐, 等佢地有準備...我朋友都係咁同佢個女講, 佢兩個b相隔15個月咋...


禁止發言

積分: 4009

好媽媽勳章


10#
發表於 07-10-16 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 315


11#
發表於 07-10-16 11:58 |只看該作者
首先多謝各位靓媽咪幫我打氣
看完你O地D意見心情好好多
bb0606我老公之前都唔比,都係話養唔起
BUT依家有o左佢總想要過我
唉真風水輪流轉
希望其他BOOK媽咪都快D努力啦
一起再生多個


大宅

積分: 2752

好媽媽勳章


12#
發表於 07-10-16 16:34 |只看該作者
恭喜晒呀!!我都想生多個呀, 不過我就黎係高齡產婦, 加上今次生阿b都好危險, c6唔想我再有危險啦.不過小b有個差唔多大既表姊, 叫做好d有個伴同佢玩羅.


複式洋房

積分: 128


13#
發表於 07-10-17 00:05 |只看該作者
恭喜你呀, 其實都係一件好開心既事呀, 我第2個係12月出世啦, 仲有2個月, 兩個相隔18個月, 都係有d意外既, 不過, 我好幸運地, 可以湊到一個'好'字, 不過我諗到時我諗屋企會變成.......... anyway, 我係0606, 0712媽媽, 同埋可以早d收工呀, 兩個有得一齊玩麻...


大宅

積分: 4205


14#
發表於 07-10-17 13:07 |只看該作者
其實你一定唔可以偏心
我二女同嘯老闆相差13個月
現在常一起破壞:-( :-( :-(
要罵就一起罵
要錫就一起錫
最重要你大住肚時要同大那個講
你有個細佬或妹
你做姐啦
當然比佢模下肚
感受BB動啦
阿B出生後
你唔可以忽略大的感受
都要比時間和他親子關係
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


複式洋房

積分: 315


15#
發表於 07-10-17 13:19 |只看該作者
LENETTE恭喜你金豬年湊成好字
你第一胎係男定女呀????
我依家都有同BB講
媽咪要生個BB陪你玩
BUT他只知要我抱抱
激死
我如果生第二個後會在屋企幫手湊
希望BB會開心D啦


複式洋房

積分: 315


16#
發表於 07-10-17 13:25 |只看該作者
順便問下生過第二胎的媽媽
第二胎係唔係通常會早過預產期呀????


大宅

積分: 2272


17#
發表於 07-10-19 01:01 |只看該作者
原文章由 miss_snowlove 於 07-10-17 13:25 發表
順便問下生過第二胎的媽媽
第二胎係唔係通常會早過預產期呀????


我都係06/06媽咪 ,01/08我都要生啦~
我都好驚大仔唔開心又驚自己偏心唔知會錫邊個....而家我試過抱其他BB佢見到會哭,連我老公攪住我佢都哭.....
已經成日同佢講媽咪肚肚有細佬BB,你而家係哥哥BB啦~遲D要錫細佬BB呀,佢見到我個肚咁大就張個頭訓落我肚(可能當枕頭啦~) 都唔知明唔明~



大宅

積分: 4205


18#
發表於 07-10-19 08:16 |只看該作者
原文章由 miss_snowlove 於 07-10-17 13:25 發表
順便問下生過第二胎的媽媽
第二胎係唔係通常會早過預產期呀????



早過
阿嘯老闆剛剛好38週出來見我
醫生都話早一日都唔得
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


大宅

積分: 4205


19#
發表於 07-10-19 08:22 |只看該作者
原文章由 hkbc0817 於 07-10-19 01:01 發表


我都係06/06媽咪 ,01/08我都要生啦~
我都好驚大仔唔開心又驚自己偏心唔知會錫邊個....而家我試過抱其他BB佢見到會哭,連我老公攪住我佢都哭.....
已經成日同佢講媽咪肚肚有細佬BB,你而家係哥 ...


呢d係過渡期
我阿女起初都係這樣
但好多時我都要佢老豆抱佢
始終我當時有了嘯老闆
佢之後又好生性
只係 要我抱她
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


複式洋房

積分: 128


20#
發表於 07-10-26 23:17 |只看該作者

回覆 #5 miss_snowlove 的文章

我上一胎係女, 今次係仔, 都幾開心呀, 但個女仲細, 都唔知乜事, 我諗要等細佬出世, 佢先知道有個bb係度, 而家乜都唔知. 但希望佢唔好呷醋啦.:-P :-P

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo