婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 454


1#
發表於 14-7-19 23:23 |只看該作者
因為99離婚,會五會好衰。。
有兩個女,但99真係搞到我忍五到
如是带走一個定兩個都五带
我要反工同無人湊到兩個!一個自己辛苦d都仲得叫屋企睇下!但兩個真係無。。。
要罵可罵!因我不是到最後都不會走呢步!而家都係諗.~希望俾到意見我


複式洋房

積分: 398


2#
發表於 14-7-19 23:28 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

帶走2個,搵社工幫忙,申請綜援!


複式洋房

積分: 454


3#
發表於 14-7-19 23:31 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

我五想拎综援,我始終拎完都有機會反工!因而家先二十四,五~~~可以拎幾耐???


伯爵府

積分: 17260


4#
發表於 14-7-19 23:50 |只看該作者

引用:我五想拎综援,我始終拎完都有機會反工!因

原帖由 manman12120226 於 14-07-19 發表
我五想拎综援,我始終拎完都有機會反工!因而家先二十四,五~~~可以拎幾耐???

...
綜緩只是暫時的方法,等渡過難關後再重新找工作。兩個女幾大?




The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


男爵府

積分: 8594


5#
發表於 14-7-19 23:50 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

小朋友幾大?


大宅

積分: 4695

熱血勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-7-19 23:53 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

問心,若然真係帶就2個一齊帶
要小朋友分開生活好慘


禁止訪問

積分: 11507


7#
發表於 14-7-20 00:04 |只看該作者

引用:因為99離婚,會五會好衰。。有兩個女,但9

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7199


8#
發表於 14-7-20 01:20 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49485


9#
發表於 14-7-20 01:23 |只看該作者

引用:你唔係咁忍心帶一個唔帶一個呀嘛?你唔帶嗰

原帖由 ky0416 於 14-07-20 發表
你唔係咁忍心帶一個唔帶一個呀嘛?
你唔帶嗰個真係會嬲你成世架



水晶宮

積分: 51609


10#
發表於 14-7-20 01:36 |只看該作者
如果只係帶一個,都唔知點揀,手心又係肉手背又係肉,要帶就帶晒兩個


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 14-7-20 02:10 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

兩個帶哂


別墅

積分: 972


12#
發表於 14-7-20 02:51 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

不如你同老公商量下搬走啦!
叫你媽媽幫手睇下,
如果你老公唔係愚孝既,
件事仲有轉彎餘地

點評

小肥楊    發表於 14-7-21 16:58


男爵府

積分: 7377

畀面勳章


13#
發表於 14-7-20 03:14 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

但你老公點睇﹖
有冇傾過

如果真係走到呢步,咁一定帶2個




禁止訪問

積分: 174


14#
發表於 14-7-20 05:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1620


15#
發表於 14-7-20 07:42 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

可以的話,辛苦頭幾年帶兩個。我老公阿哥阿嫂離婚,阿嫂帶大的走,細的跟大伯。大伯無尾飛陀留左細的在麻麻度。大伯一個月來看一直兩次。雖然麻麻爺爺百般寵愛但小朋友心靈非常脆弱,自卑。


子爵府

積分: 11541

育兒性格勳章


16#
發表於 14-7-20 08:39 |只看該作者

回覆:manman12120226 的帖子

冇可能分開2個喎


複式洋房

積分: 454


17#
發表於 14-7-20 10:54 |只看該作者

回覆:bee918 的帖子

小朋友一個兩歳半,一個十一個月


複式洋房

積分: 197


18#
發表於 14-7-20 11:01 |只看該作者

回覆:唉~~如果因99……

但真的解決唔到嗎?




複式洋房

積分: 454


19#
發表於 14-7-20 11:01 |只看該作者

回覆:Ching711 的帖子

唉!我c6本身都五係會幫我,但而家99成日同c6講,搞到佢覺得煩~就咩都順晒99**
個99真係傻架!有咩理由我地甘大個人落街都要請示佢?日日反工放工反屋企~但我連同朋友岀下街都五得~如果五係一晚打好多

俾你~.~


大宅

積分: 3849

HiPP勳章(1) Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 14-7-20 11:38 |只看該作者
带两個走,俾你老公紧张吓

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo