親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3676


1#
發表於 14-5-3 14:10 |只看該作者
各位,

有沒有台東民宿推介? 謝謝!


珊瑚宮

積分: 119923


2#
發表於 14-5-3 15:19 |只看該作者

引用:各位,有沒有台東民宿推介

原帖由 yuhuikit 於 14-05-03 發表
各位,

有沒有台東民宿推介? 謝謝!
我暑假去台東,傾下呀


大宅

積分: 3676


3#
發表於 14-5-3 22:14 |只看該作者
12312 發表於 14-5-3 15:19
我暑假去台東,傾下呀
好呀,交流下


珊瑚宮

積分: 119923


4#
發表於 14-5-3 22:22 |只看該作者

引用:Quote:12312 發表於 14-5-3 15:19 我暑假去

原帖由 yuhuikit 於 14-05-03 發表
好呀,交流下
你去幾日呀??



大宅

積分: 3676


5#
發表於 14-5-4 00:16 |只看該作者
我住3晚


珊瑚宮

積分: 119923


6#
發表於 14-5-4 00:18 |只看該作者

引用:我住3晚

原帖由 yuhuikit 於 14-05-04 發表
我住3晚
我住2晚炸


珊瑚宮

積分: 119923


7#
發表於 14-5-4 00:31 |只看該作者

回覆:有沒有台東民宿推介

鍾中司機比既
1399133953783.jpg


大宅

積分: 3676


8#
發表於 14-5-4 12:36 |只看該作者
12312 發表於 14-5-4 00:31
鍾中司機比既
呢間就是XX森活?


珊瑚宮

積分: 119923


9#
發表於 14-5-4 12:59 |只看該作者

引用:Quote:12312 發表於 14-5-4 00:31 鍾中司機

原帖由 yuhuikit 於 14-05-04 發表
呢間就是XX森活?
民間是:逸家。。

渡森,二人細好多


但有浴缸+浴粉提供,幻彩天花板。2人+床2000/周六


(4人房無既)


珊瑚宮

積分: 119923


10#
發表於 14-5-4 12:59 |只看該作者

引用:Quote:12312 發表於 14-5-4 00:31 鍾中司機

原帖由 yuhuikit 於 14-05-04 發表
呢間就是XX森活?
周4--6。有夜市。


大宅

積分: 3676


11#
發表於 14-5-4 13:34 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

我4人去, 想2晚逸家, 一晚其他, 但未找到.......


男爵府

積分: 9845


12#
發表於 14-5-4 15:30 |只看該作者

回覆:12312 的帖子

剛去了台東,是否由高雄出發呢?去台柬,由高雄出發最近,如果坐火車,約2.5小時到,如包車的話,中途不停車要3小時冇得走雞!而台東都幾大,分山線同海線玩!因建議順住玩,分2間民宿住會好D,以免走回頭路,慳返D時間,去多個境點!我響台東第一日去山線,邊行行玩,隹関山的民宿,第二日去完池上過去海線,由三仙台去返台東市,果晚住台東市民宿!第三日上午在台東市,下午南下去墾丁。台東3日兩夜真係去玩唔哂,不過地方好靚,但有D日本feel!如果暑假去,都要有心理準備常常打風!




珊瑚宮

積分: 119923


13#
發表於 14-5-4 15:55 |只看該作者

引用:剛去了台東,是否由高雄出發呢?去台柬,由

原帖由 ms.aeroplane 於 14-05-04 發表
剛去了台東,是否由高雄出發呢?去台柬,由高雄出發最近,如果坐火車,約2.5小時到,如包車的話,中途不停 ...
是呀,暑假由高雄出發。

訂了一台東夜市民宿。(因想去埋夜市)

另一晚東活鄉民宿。望海(交通不便。)


珊瑚宮

積分: 119923


14#
發表於 14-5-4 15:57 |只看該作者

引用:回覆 12312 的帖子我4人去, 想2晚逸家, 一

原帖由 yuhuikit 於 14-05-04 發表
回覆 12312 的帖子

我4人去, 想2晚逸家, 一晚其他, 但未找到.......
渡邊都有4人房,是2間房的。房入好多小朋友公仔。


珊瑚宮

積分: 119923


15#
發表於 14-5-5 23:32 |只看該作者

引用:回覆 12312 的帖子我4人去, 想2晚逸家, 一

原帖由 yuhuikit 於 14-05-04 發表
回覆 12312 的帖子

我4人去, 想2晚逸家, 一晚其他, 但未找到.......
我終於差吾多攪掂台東的行程啦。(其實都是比司機同我"攪掂佢")

呢個司機是"台中既鍾司機"介紹既。

(有可能是你同一司機)(攝影發燒友)
1399303222960.jpg


大宅

積分: 3676


16#
發表於 14-5-6 14:09 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

逸家的楊司機?


珊瑚宮

積分: 119923


17#
發表於 14-5-6 14:54 |只看該作者

引用:回覆 12312 的帖子逸家的楊司機

原帖由 yuhuikit 於 14-05-06 發表
回覆 12312 的帖子

逸家的楊司機?
是。


大宅

積分: 3676


18#
發表於 14-5-6 18:58 |只看該作者
回覆 12312 的帖子

太巧合了!


珊瑚宮

積分: 119923


19#
發表於 14-5-6 19:00 |只看該作者

引用:回覆 12312 的帖子太巧合了!

原帖由 yuhuikit 於 14-05-06 發表
回覆 12312 的帖子

太巧合了!
我在你前一日


大宅

積分: 3676


20#
發表於 14-5-6 19:03 |只看該作者
我27-30號跟他三日。其中一日他提意4:30,未天光看熱氣球。你有冇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo