興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 176


1#
發表於 07-12-26 02:24 |只看該作者
Dear C-FUs, already brought a CPL but still can't shot those extreme blue & white photo....pls advise any special adjustment..I'm using 400D + A16.....many thks & Merry X'Mas..:idea:
http://hk.myblog.yahoo.com/kof-u


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 07-12-26 12:32 |只看該作者
原文章由 Kingofiu 於 07-12-26 02:24 發表
Dear C-FUs, already brought a CPL but still can't shot those extreme blue & white photo....pls advise any special adjustment..I'm using 400D + A16.....many thks & Merry X'Mas..:idea:

用CPL, 將佢轉到在觀景器睇到轉左深色就最好
不過, 亦要注意天空方向, 一般, 將食指同姆指成九十度, 將食指指向太陽, 姆指果邊的天空方向就一定係最藍, 如果向果邊影, 效果又會好d


洋房

積分: 176


3#
發表於 07-12-26 23:53 |只看該作者

回覆 #2 chloepapa 的文章

cholepapa, thks....聽朝試1試先
http://hk.myblog.yahoo.com/kof-u


大宅

積分: 1275


4#
發表於 08-1-10 10:55 |只看該作者
原文章由 chloepapa 於 07-12-26 12:32 發表

用CPL, 將佢轉到在觀景器睇到轉左深色就最好
不過, 亦要注意天空方向, 一般, 將食指同姆指成九十度, 將食指指向太陽, 姆指果邊的天空方向就一定係最藍, 如果向果邊影, 效果又會好d ...


chloepapa,

Left hand or right hand ?

Thx.


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


5#
發表於 08-1-10 11:31 |只看該作者
原文章由 mmmmm 於 08-1-10 10:55 發表


chloepapa,

Left hand or right hand ?

Thx.

是旦一隻都ok


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


6#
發表於 08-1-10 12:25 |只看該作者
我想請教下, 如果影日落, 應該點set呀, 我係用350D.



[ 本文章最後由 YanYan0116 於 08-1-10 12:34 編輯 ]


子爵府

積分: 10782

醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章


7#
發表於 08-1-10 19:22 |只看該作者
你要影人+日落, 定係只影日落呀??
原文章由 YanYan0116 於 08-1-10 12:25 發表
我想請教下, 如果影日落, 應該點set呀, 我係用350D.

http://f20.yahoofs.com/hkblog/HcflM9WAGRmXu7Qtvo9UnDQ-_1/blog/ap_20080110123447717.jpg?ib_____DGidFna9j


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


8#
發表於 08-1-10 20:51 |只看該作者
原文章由 xanax1mg 於 08-1-10 19:22 發表
你要影人+日落, 定係只影日落呀??


叻叻ma

原來2樣唔同setting, 我2樣都想知呀.
我有追你個blog架, 你好好心機湊叻叻b呀.


子爵府

積分: 10187

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 08-1-10 21:01 |只看該作者
我都想知呀, 請多多指教

原文章由 YanYan0116 於 10/1/2008 20:51 發表


叻叻ma

原來2樣唔同setting, 我2樣都想知呀.
我有追你個blog架, 你好好心機湊叻叻b呀.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo