跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 269


1#
發表於 07-11-5 17:03 |只看該作者
上星期五係影樓影左相,都想同大家分享,影到後期囝囝已經好倦,我地揀相的時侯佢巳經訓左

http://www.mybabyface.hk/200711/kaiso/mygallery.htm


男爵府

積分: 5890


2#
發表於 07-11-5 17:08 |只看該作者
禮服果張最型
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


男爵府

積分: 6326

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-11-5 17:15 |只看該作者
I Like the bath one
PRINCE-TKO


大宅

積分: 2107


4#
發表於 07-11-5 17:48 |只看該作者
我都鍾意禮服, 好正呀


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


5#
發表於 07-11-5 19:17 |只看該作者
鋼琴禮 服好型仔


男爵府

積分: 9363


6#
發表於 07-11-5 23:53 |只看該作者
原文章由 bb女女 於 07-11-5 19:17 發表
鋼琴禮 服好型仔


agree........:lol :lol :lol


複式洋房

積分: 464


7#
發表於 07-11-5 23:57 |只看該作者
好得喎~~影到好大個呀~~唔似八個月~~好高~~


複式洋房

積分: 269


8#
發表於 07-11-6 10:39 |只看該作者
多謝:loveliness: 我自己就鍾意無著衫個幾張

idahosc00
d人都話佢似一歲,所以有時抱住佢都幾辛苦 佢既高度真係同一歲個d差唔多


禁止訪問

積分: 8440


9#
發表於 07-11-6 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


10#
發表於 07-11-6 17:52 |只看該作者
我哋都相咗入嚟睇吓啦!!!!

http://www.studio123.hk/onlinealbum/2007-10-23/elizabeth.html
伊淋公主 :-)2007年2月13日出世
http://hk.myblog.yahoo.com/kwongyilam0213

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo