跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1209


1#
發表於 07-11-8 11:33 |只看該作者
我奶奶湊BB兩個月,BB就感冒三次:-( :-( :-( :-( ,病都唔緊要,仲要成日話我亞B大件就大件,但冇鬼用郁下就病,又話0-6個月BB應該有媽媽的抗體唔會病,點解佢成日病,仲唔止講一次,由去睇醫生講到返屋企,仲同佢個女係到唱雙黃話我BB身體差,聽到我火都黎埋 ,次次都係佢個外孫女傳染比BB,佢孫女病先,過兩三日我BB就病啦,禽日我BB又病,我咪話可能係表姐野佢囉,佢聽到就話邊有呀,表姐都冇同佢玩,但我日日都見到佢外孫流住鼻涕咁錫我BB,佢可能覺得我話佢孫女,又係到係咁講BB你真係冇鬼用,自己病,我聽左真係好嬲,好唔開心,好想好想媽佢,直頭想爆粗鬧佢 ,個死佬又唔話佢亞媽,講真呀,我都未話佢湊得唔好,仲成日係到咁講,而家BB咁細個就食咁多藥,我真係好担心佢個身體會差晒,我而家想請工人湊BB,唔想再比佢湊,但咁做實會反面,都唔知點好,禽晚嬲到我成晚都訓唔著,有冇d好的藉口等我攞返亞B???
唔好意思寫左咁多野,我真係好唔開心,好彩可以係到比我發洩下......


大宅

積分: 1113


2#
發表於 07-11-8 12:44 |只看該作者
邊個話有抗體就唔病, 連媽媽都未接觸過既細菌野到BB就病啦! . 我個女3個月就試過o侯o龍發炎發燒. 醫生話盡量乾淨d,勤d同bb洗手. 因為bb開始喜歡黏手. bb病是一個過程, 同埋佢接觸到細菌的反應, 未必係抵抗力差. 99講d "隡賴"的說話, 唔好理佢啦. 行動去禁止佢湊BB的壞習慣最緊要. 加油呀!!


大宅

積分: 1209


3#
發表於 07-11-8 14:24 |只看該作者
原文章由 fannylki 於 07-11-8 12:44 發表
邊個話有抗體就唔病, 連媽媽都未接觸過既細菌野到BB就病啦! . 我個女3個月就試過o侯o龍發炎發燒. 醫生話盡量乾淨d,勤d同bb洗手. 因為bb開始喜歡黏手. bb病是一個過程, 同埋佢接觸到細菌的反應, 未必係抵抗 ...

我都好想去制止佢,但我只係講一句話可能係佢個孫女傷風野到我bb,佢都周身唔鐘意,係人都知道小朋友病左就應該分開佢地啦,佢仲話唔怕喎,又帶bb去醫院探病,得兩個幾月去醫院咁多細菌,佢又話唔怕,而家我想搵人湊唔想比佢湊,但又怕同佢反晒面,我個死佬難做


侯爵府

積分: 23056


4#
發表於 07-11-8 14:38 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-8 14:24 發表

我都好想去制止佢,但我只係講一句話可能係佢個孫女傷風野到我bb,佢都周身唔鐘意,係人都知道小朋友病左就應該分開佢地啦,佢仲話唔怕喎,又帶bb去醫院探病,得兩個幾月去醫院咁多細菌,佢又話唔怕,而家我想搵人湊唔想比 ...


帶bb去醫院就過份左d wor... 真係有細菌架ma...


大宅

積分: 1113


5#
發表於 07-11-8 14:44 |只看該作者
bb太細喇, 點可以周圍去嫁, 仲要去醫院, 人多的地方都不適宜啦 , o甘對bb真係唔好. 行動阻止下啦, 不過, 我覺得你表達直接左d, 所以你99咪唔鍾意囉, 你試下間接d, 笑住口,建議99你
o甘o甘o甘啦.
原文章由 Le829 於 07-11-8 14:24 發表

我都好想去制止佢,但我只係講一句話可能係佢個孫女傷風野到我bb,佢都周身唔鐘意,係人都知道小朋友病左就應該分開佢地啦,佢仲話唔怕喎,又帶bb去醫院探病,得兩個幾月去醫院咁多細菌,佢又話唔怕,而家我想搵人湊唔想比 ...


大宅

積分: 1818


6#
發表於 07-11-8 14:47 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-8 14:24 發表

我都好想去制止佢,但我只係講一句話可能係佢個孫女傷風野到我bb,佢都周身唔鐘意,係人都知道小朋友病左就應該分開佢地啦,佢仲話唔怕喎,又帶bb去醫院探病,得兩個幾月去醫院咁多細菌,佢又話唔怕,而家我想搵人湊唔想比 ...


我62夠係啦, 佢個女喉嚨發炎到開唔倒聲, 又死狗咁o既樣係62屋企, 都自我隔離話唔同bb玩, 早d食完飯早d走, 我個62仲話唔怕, 唔會傳染喎...已經唔係第一次話感冒呀, 傷風呢d唔會傳染, 真係有病架 , 之後我就同我c6講, 叫佢同佢亞妹講呢幾日都唔好返佢亞媽度食飯, 我先抱bb過去咋...好彩過左去2日我又放假, 唔去62度咋...

如果搵人湊, 你老公點諗先... 因為我老公就第一個反對啦, 就算要請人湊, 都要有一個自己人係度睇住... 我諗如果係我6299睇住, 咁不如唔好請人湊, 但係如果係我亞媽睇, 佢又好遠, 而且佢又唔想個工人係佢度...最後都係維持現狀...忍忍忍忍忍...忍多半年倒我就送bb入托...


大宅

積分: 1209


7#
發表於 07-11-8 14:57 |只看該作者
原文章由 fannylki 於 07-11-8 14:44 發表
bb太細喇, 點可以周圍去嫁, 仲要去醫院, 人多的地方都不適宜啦 , o甘對bb真係唔好. 行動阻止下啦, 不過, 我覺得你表達直接左d, 所以你99咪唔鍾意囉, 你試下間接d, 笑住口,建議99你
o甘o甘o甘啦.
...

可能我真係直接左D啦,但佢講野有時都太過份,佢如果唔係成日係到話我bb,我都唔會話佢個孫女野我BB,平時我都冇咩出聲的,可能佢見我冇出聲就唔多理我感受


大宅

積分: 1209


8#
發表於 07-11-8 15:09 |只看該作者
原文章由 小瑩子 於 07-11-8 14:47 發表


我62夠係啦, 佢個女喉嚨發炎到開唔倒聲, 又死狗咁o既樣係62屋企, 都自我隔離話唔同bb玩, 早d食完飯早d走, 我個62仲話唔怕, 唔會傳染喎...已經唔係第一次話感冒呀, 傷風呢d唔會傳染, 真係有病架 ...

小瑩子
你個姑仔都明白事理呀,我果個仲同佢亞媽一般見識?-( ?-( ?-( ,自己個女病到死下死下都帶佢返黎,如果係我就唔會帶佢返黎怕野到比bb囉,野到比人地個bb自己都會唔好意思,但佢仲係到話做咩佢咁流架,咁易病
我老公反對我請人湊,其實請人湊我都唔放心,但係佢個孫女成日病,我好驚亞b再比佢野到,而家bb咁細過成日睇醫生食藥真係唔係咁好,我担心咁會搞壞佢個身體

[ 本文章最後由 Le829 於 07-11-8 15:10 編輯 ]


大宅

積分: 1012


9#
發表於 07-11-8 15:22 |只看該作者
其實咪怪我多口講句,
要靠佢就只得忍下,
不然同老公商量一下請工人湊,起碼自己可以控制到一d野,
你老公是好難開口話阿媽的,如果佢幫口,
佢阿媽更加唔會鍚你個b,
好似你教壞佢個仔咁....
如果想大家日後好相處,都係少講兩句,
小朋友相處就算唔玩都會空氣中傳播細菌啦,
如果你bb日日都在99家,
這些事一定個個月都會發生,這是真的,
我有朋友就是如此,
除非你留bb在家中自我隔離...

原文章由 Le829 於 07-11-8 11:33 發表
我奶奶湊BB兩個月,BB就感冒三次:-( :-( :-( :-( ,病都唔緊要,仲要成日話我亞B大件就大件,但冇鬼用郁下就病,又話0-6個月BB應該有媽媽的抗體唔會病,點解佢成日病,仲唔止講一次,由去睇醫生講到返屋企,仲同佢個女係到唱 ...


大宅

積分: 1818


10#
發表於 07-11-8 15:36 |只看該作者
godwin-mami,

我覺得你講得好啱...要靠佢地o既就只能夠忍...

Le,

please check PM


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 07-11-8 15:41 |只看該作者
其實...bb比屋企人湊就係咁架啦..佢地湊得唔好都唔可以開聲...
或者真係借d意請個工人返黎係屋企湊重好..起碼你可以話佢,教佢..可以裝web cam睇佢點take care bb..唔岩心水就再教佢..
不過好工人又係難搵
一係自己辛苦d..一知姑仔個女病..就自己請假湊bb囉...第一日隔離唔到..第二日開始隔離囉...


大宅

積分: 1209


12#
發表於 07-11-8 15:44 |只看該作者
原文章由 godwin-mami 於 07-11-8 15:22 發表
其實咪怪我多口講句,
要靠佢就只得忍下,
不然同老公商量一下請工人湊,起碼自己可以控制到一d野,
你老公是好難開口話阿媽的,如果佢幫口,
佢阿媽更加唔會鍚你個b,
好似你教壞佢個仔咁....
如果想大家日後好相處,都係少講兩句,
小朋友 ...

其實我都好明白你所講的野,自己請個人湊咁細個bb又唔放心,而家我都係吞聲忍氣,冇咩點出聲,但我真係唔知點同佢講話如果佢孫女病左要佢隔離下,因為佢實會諗我話佢個孫,但其實我只係想我個b冇咁多病,我從來都冇追究過係咪佢孫女野佢,係禽晚佢話得太離譜我先話可能係佢野都bb


大宅

積分: 1209


13#
發表於 07-11-8 15:57 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-8 15:41 發表
其實...bb比屋企人湊就係咁架啦..佢地湊得唔好都唔可以開聲...
或者真係借d意請個工人返黎係屋企湊重好..起碼你可以話佢,教佢..可以裝web cam睇佢點take care bb..唔岩心水就再教佢..
不過好工人又係難搵
...

我都諗住係咁呀,一知佢病就係佢見到亞b之前湊佢返屋企,但我驚咁我99會話我,因為佢都話唔會野到比bb,話bb而家有媽媽的免疫力喎,但係有免疫力唔係LOVE左個金鐘"抓"係身,咩細箘都唔怕架

小瑩子
CHECK PM

[ 本文章最後由 Le829 於 07-11-8 16:01 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 07-11-8 16:28 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-8 15:57 發表

我都諗住係咁呀,一知佢病就係佢見到亞b之前湊佢返屋企,但我驚咁我99會話我,因為佢都話唔會野到比bb,話bb而家有媽媽的免疫力喎,但係有免疫力唔係LOVE左個金鐘"抓"係身,咩細箘都唔怕架

小瑩子
CHECK PM ...


咁講真...你99係咪都會ee哦哦架啦..我就情願比佢哦多2句都唔想bb病啦...係..bb頭6個月係有免疫力...但係唔對放可以成日放佢係d細菌身邊架嘛..依家d病菌又咁惡..唔係一句有免疫力就ok...感冒三日都可以死人...99唔識小心..就唯有自己小心


大宅

積分: 1209


15#
發表於 07-11-8 16:47 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-8 16:28 發表


咁講真...你99係咪都會ee哦哦架啦..我就情願比佢哦多2句都唔想bb病啦...係..bb頭6個月係有免疫力...但係唔對放可以成日放佢係d細菌身邊架嘛..依家d病菌又咁惡..唔係一句有免疫力就ok...感冒三日都可以死人...99唔 ...

但係我99 個殺傷唔細,佢會同D親戚同埋街坊話我地懶"經"貴,小小病都話要避開,又話我亞b流,唔係未試過啦,佢仲同我講,個個都話你亞b都個樣大大份,好鬼流,成日病,總知真係唔知佢咩心態


大宅

積分: 1818


16#
發表於 07-11-8 16:52 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-8 16:47 發表

但係我99 個殺傷唔細,佢會同D親戚同埋街坊話我地懶"經"貴,小小病都話要避開,又話我亞b流,唔係未試過啦,佢仲同我講,個個都話你亞b都個樣大大份,好鬼流,成日病,總知真係唔知佢咩心態 ...


一係咁囉, 你話你咁啱放大假, 自已湊返幾日先, 等佢休息下, 唔好成日幫你湊b咁辛苦, 跟住又比少少錢佢行街shopping囉... 我99就最鍾意


大宅

積分: 1209


17#
發表於 07-11-8 16:58 |只看該作者
原文章由 小瑩子 於 07-11-8 16:52 發表


一係咁囉, 你話你咁啱放大假, 自已湊返幾日先, 等佢休息下, 唔好成日幫你湊b咁辛苦, 跟住又比少少錢佢行街shopping囉... 我99就最鍾意

幾好提意喎 ,等我試下先


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-11-8 21:25 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-8 16:47 發表

但係我99 個殺傷唔細,佢會同D親戚同埋街坊話我地懶"經"貴,小小病都話要避開,又話我亞b流,唔係未試過啦,佢仲同我講,個個都話你亞b都個樣大大份,好鬼流,成日病,總知真係唔知佢咩心態 ...


10隻手支有長短...有d人係咁架啦..你99依家係做緊踏低你個仔..提高佢既外孫


複式洋房

積分: 429


19#
發表於 07-11-9 08:40 |只看該作者
沒錯沒錯,外孫系自己個女生的,99緊系幫佢多d啦,沒得搞。。


複式洋房

積分: 429


20#
發表於 07-11-9 09:04 |只看該作者
99 既野,邊個給錢多,就幫邊個多d, 試下給多d錢給她lor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo