,次次都係佢個外孫女傳染比BB,佢孫女病先,過兩三日我BB就病啦,禽日我BB又病,我咪話可能係表姐野佢囉,佢聽到就話邊有呀,表姐都冇同佢玩,但我日日都見到佢外孫流住鼻涕咁錫我BB,佢可能覺得我話佢孫女,又係到係咁講BB你真係冇鬼用,自己病,我聽左真係好嬲,好唔開心,好想好想媽佢,直頭想爆粗鬧佢
,個死佬又唔話佢亞媽,講真呀,我都未話佢湊得唔好,仲成日係到咁講,而家BB咁細個就食咁多藥,我真係好担心佢個身體會差晒,我而家想請工人湊BB,唔想再比佢湊,但咁做實會反面,都唔知點好,禽晚嬲到我成晚都訓唔著,有冇d好的藉口等我攞返亞B???原文章由 Le829 於 07-11-8 14:24 發表
我都好想去制止佢,但我只係講一句話可能係佢個孫女傷風野到我bb,佢都周身唔鐘意,係人都知道小朋友病左就應該分開佢地啦,佢仲話唔怕喎,又帶bb去醫院探病,得兩個幾月去醫院咁多細菌,佢又話唔怕,而家我想搵人湊唔想比 ...
, 之後我就同我c6講, 叫佢同佢亞妹講呢幾日都唔好返佢亞媽度食飯, 我先抱bb過去咋...好彩過左去2日我又放假, 唔去62度咋...原文章由 小瑩子 於 07-11-8 14:47 發表
我62夠係啦, 佢個女喉嚨發炎到開唔倒聲, 又死狗咁o既樣係62屋企, 都自我隔離話唔同bb玩, 早d食完飯早d走, 我個62仲話唔怕, 唔會傳染喎...已經唔係第一次話感冒呀, 傷風呢d唔會傳染, 真係有病架![]()
...
