跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1032


1#
發表於 07-11-11 17:36 |只看該作者
因為我皮膚敏感,每逢秋冬季都是這樣,面又紅又痕,想睇好佢,聽聞話巢醫生幾出名,所以想問你們知唔知他的電話,又聽聞話佢唔係陳氏醫院中心到做,所以想知他去了哪裏?有冇 人知呀?唔該


民房

積分: 16


2#
發表於 07-11-11 20:21 |只看該作者
佢係開咗巢氏呀,電話係28523695

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo