跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 429


1#
發表於 07-11-8 18:21 |只看該作者
hello 各位,

我們由香港到澳門3個月,請多多指教


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-11-8 18:25 |只看該作者
HELLO...我都係由hk黎架...就黎住左5年囉

你有冇小朋友架?我仔仔就快5歲啦


複式洋房

積分: 429


3#
發表於 07-11-8 18:40 |只看該作者
你好月希, 我經常都看到你的文章, 你好勤力啊。

我有一個女兒,3+10 mths. 讀TIS, 我們住Taipa., 你 lei?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-11-8 19:02 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-8 18:40 發表
你好月希, 我經常都看到你的文章, 你好勤力啊。

我有一個女兒,3+10 mths. 讀TIS, 我們住Taipa., 你 lei?


我既文章 你話bk blog??定係依度d topic呢?

我仔仔就黎5歲...係海星讀緊k3...我係新口岸果頭住架

你比囡囡讀tis..咁返hk時咪都係會讀國際學校丫?

賣下廣告先 我地媽咪會今個月18日有gathering..25日有venus一歲生日會..有冇興趣join下丫?


侯爵府

積分: 23056


5#
發表於 07-11-8 19:34 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-8 18:21 發表
hello 各位,

我們由香港到澳門3個月,請多多指教


hello~ nice to meet you~


複式洋房

積分: 429


6#
發表於 07-11-8 19:40 |只看該作者
月希, 我們到澳門之前是在上海,女兒在上海也是讀國際學校,張來也不知道爸爸會到哪里工作, 也不一定會在香港讀


複式洋房

積分: 429


7#
發表於 07-11-8 19:42 |只看該作者
Hello stephenietam


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-11-8 20:50 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-8 19:40 發表
月希, 我們到澳門之前是在上海,女兒在上海也是讀國際學校,張來也不知道爸爸會到哪里工作, 也不一定會在香港讀


原來係咁..咁一家人要成日走黎走去..小朋友一定會好辛苦姐..識左好朋友..又唔知幾時要分開:-(


大宅

積分: 2619


9#
發表於 07-11-9 00:30 |只看該作者
hi ar~
3個月又要走拿? 好辛苦啊~
加油~


複式洋房

積分: 429


10#
發表於 07-11-9 08:33 |只看該作者
Hi 啊 Fafa,

吾系, 我地黎左3個月jer. 未駛走住。


男爵府

積分: 5281


11#
發表於 07-11-9 09:23 |只看該作者
Hello 你好呀:loveliness: :loveliness: :loveliness:
太陽伯伯起得早, 拖主寶寶做早操.........e, 寶寶不見了, 在園裏一二一二做早操......... :-D  :-D  :-D


子爵府

積分: 12743


12#
發表於 07-11-9 09:49 |只看該作者
歡迎呀

依家真係多左好多hk 人過黎

我係8年前嫁過黎既:lol


大宅

積分: 1209


13#
發表於 07-11-9 10:02 |只看該作者
hi hi
歡迎你呀


複式洋房

積分: 429


14#
發表於 07-11-9 10:03 |只看該作者
Hello ar Jennifer

Hello ar Florinda

原來累樹好多friends 架,我來了3個月,都沒識到朋友。


子爵府

積分: 12743


15#
發表於 07-11-9 10:14 |只看該作者
我就覺得莫講澳門,只要係搬去另一個地就會係難d再開托自己人際圈子!除非出去做野,咁就會識d同事,一係就你另一半係當地人,就點都會識d 人lor

不過好在依家科技發達有internet, 你可以係度識好多mami


大宅

積分: 2743


16#
發表於 07-11-9 10:22 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-8 18:21 發表
hello 各位,

我們由香港到澳門3個月,請多多指教


歡迎
tis d學生都有好多活動,你可以同d媽咪熟落d...其實,多數家長都好nice


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 07-11-9 10:52 |只看該作者
原文章由 jenniferkwok 於 07-11-9 10:14 發表
我就覺得莫講澳門,只要係搬去另一個地就會係難d再開托自己人際圈子!除非出去做野,咁就會識d同事,一係就你另一半係當地人,就點都會識d 人lor

不過好在依家科技發達有internet, 你可以係度識好多mami ...


所以我都係上網識到你地囉


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-11-9 10:52 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 10:03 發表
Hello ar Jennifer

Hello ar Florinda

原來累樹好多friends 架,我來了3個月,都沒識到朋友。


未識到朋友黎唔黎我地d gathering姐?我地好多香港黎既媽咪架


複式洋房

積分: 429


19#
發表於 07-11-9 11:16 |只看該作者
好啊,幾時通知我啊

原文章由 月希 於 07-11-9 10:52 發表


未識到朋友黎唔黎我地d gathering姐?我地好多香港黎既媽咪架


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 07-11-9 11:20 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-9 11:16 發表
好啊,幾時通知我啊


置頂topic...11月gathering同venus生日會..上去報名就ok架啦

不過要先send你囡囡相,名,生日..你真名同網名 & 電話比我...我會up上我地既member list..方便gathering時我地以b相認...同互相稱呼...電話只會我keep...通知gathering突變(如天氣問題cancel)...

我email係[email protected]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo