自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1444


1#
發表於 14-6-17 13:15 |只看該作者
小妹我做左幾年酒店,
依家想轉出去啲公司做文員。
想問各位jm依家一般文員5天工作,人工大約幾多呢?
些些!

點評

333s  labour dept website to have a look for market px  發表於 14-6-17 13:35


禁止訪問

積分: 2713


2#
發表於 14-6-17 13:19 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 14-6-17 13:21 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

部分dept. $10k 都可以

女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 14-6-17 13:21 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

搵商業區外資公司,都有10k以上。
工廠區,8k都覺得貴,通常又要返星期六半日

點評

yickly  係  發表於 14-6-17 15:52
butterfly22  yes   發表於 14-6-17 15:44

你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


5#
發表於 14-6-17 13:27 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-17 13:21
搵商業區外資公司,都有10k以上。
工廠區,8k都覺得貴,通常又要返星期六半日
冇錯....
如果樓主jm 英文好(做酒店應該英文ok).. 去商業區啦...
工廠區真係一般
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 1444


6#
發表於 14-6-17 13:31 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga


珍珠宮

積分: 37927

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 陪月勳章


7#
發表於 14-6-17 13:53 |只看該作者

引用:小妹我做左幾年酒店,依家想轉出去啲公司做

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
小妹我做左幾年酒店,
依家想轉出去啲公司做文員。
想問各位jm依家一般文員5天工作,人工大約幾多呢?
文員好少嫁ja, 大約一萬左右,酒店多好多,剩係花紅都出幾個月,我反而想由文員轉酒店




珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


8#
發表於 14-6-17 13:54 |只看該作者
回覆 雅圯Avina 的帖子

嘩,咁好pay就唔好走啦


子爵府

積分: 13559


9#
發表於 14-6-17 13:55 |只看該作者
文員仔好少錢架咋, 都唔駛咩學歷同經驗


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


10#
發表於 14-6-17 13:57 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
酒店做上去有得升,普通文職想升都難


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-6-17 13:58 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
酒店一定好pay過普通文員
不過冇星期六日紅日放,大時大節仲可能要ot,又要通宵輪班,如果女仔未結婚就冇所謂,有家庭有仔女,就會想轉工啦

點評

chercher68  Yes  發表於 14-6-18 01:48
bobo101^*^  Agree  發表於 14-6-17 21:51
ruby1314  yes  發表於 14-6-17 16:39


侯爵府

積分: 23739


12#
發表於 14-6-17 14:04 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-17 13:31
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga

文員新入職好少錢咋(其他行業好D, 文員起薪點呢十年都無咩提高過), 我之前公司十年無加過人工, 我FD差唔多最低工資咋,揍小朋友做落又唔想轉, 有D後生唔夠使就轉咗去零售, 慘!

點評

B-PAUL    發表於 14-6-18 08:07


男爵府

積分: 5664


13#
發表於 14-6-17 14:42 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

普通文員好低薪。。。merchan, a/c, shipping 專業少少會高d, 普通文員同打雜無分別 。。。

點評

是是但但  AGREE! 文員分好多種, 但如果只係執頭執尾,冇一門技能,SALARY真係好UN。  發表於 14-6-18 13:41


大宅

積分: 1444


14#
發表於 14-6-17 15:02 |只看該作者

引用:回覆 雅圯Avina 的帖子嘩,咁好pay就唔好走

原帖由 stepchk 於 14-06-17 發表
回覆 雅圯Avina 的帖子

嘩,咁好pay就唔好走啦
對啊,酒店有3個月花紅。但我女人將來要照顧家庭,酒店要on shift嘛所以先決心向文員由低做起。希望將來可以事業家庭都兼顧到


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 14-6-17 15:10 |只看該作者
回覆 huiwo太太 的帖子

小錢係真既..我見到有d得個8千蚊都要求大學, 3年經驗, 仲要流利英文, 普通話

點評

newbiee  係囉  發表於 14-6-17 15:33
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


16#
發表於 14-6-17 15:15 |只看該作者
16k........工廠區文員得你一半人工咋, 仲要返長短週.

點評

Jolin_Yuen    發表於 14-6-17 18:28
hot_babe  仲要冇花紅  發表於 14-6-17 15:31


男爵府

積分: 6311

熱血金章


17#
發表於 14-6-17 15:17 |只看該作者
我都係做左幾年酒店, 有女女後轉左做文職. 14K 過PROBATION後16K, 包埋女女保險

點評

Jolin_Yuen    發表於 14-6-17 18:28
jc2009  唔錯呀.  發表於 14-6-17 15:20


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 14-6-17 15:42 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
時間唔同嘛,16k 冇可能了


大宅

積分: 1444


19#
發表於 14-6-17 15:57 |只看該作者

引用:回覆 huiwo太太 的帖子小錢係真既..我見到

原帖由 Jolin_Yuen 於 14-06-17 發表
回覆 huiwo太太 的帖子

小錢係真既..我見到有d得個8千蚊都要求大學, 3年經驗, 仲要流利英文, 普通話 ...
係啊。。離開左酒店,我先發現搵食艱難,好灰啊~


大宅

積分: 1444


20#
發表於 14-6-17 16:00 |只看該作者

引用:我都係做左幾年酒店, 有女女後轉左做文職.

原帖由 cherrielin 於 14-06-17 發表
我都係做左幾年酒店, 有女女後轉左做文職. 14K 過PROBATION後16K, 包埋女女保險
我想問應該點轉型?我依家真係好迷失。唔知邊行文職先適合我慢慢built up.有無啲advise!?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo