自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 8042


1#
發表於 14-6-19 00:27 |只看該作者
人大左就各有各忙~同中學識到而家十幾年既好姐妹聚少離多~兩位姐妹又無拍拖~我自己就計劃緊結婚~

同佢地講拍拖既野~講講下其中一個同過我講話我成日提男友~聽到唔想聽~從此就我要講都避重就輕~盡量少講。。。

到而家我搞結婚既野~好多煩野~開心唔開心其實都係想揾人呻下傾下~講完其實佢地唔明~所以講講下都無乜心機講~

而家已經係咁~到我有自己家庭既時候咪只會距離愈黎愈遠? 我地既共同話題仲可以係咩? 佢地兩個就約埋去旅行~有錢有假~我就公司旺季加要搞結婚唔係話去就可以去~

真係係到問自己。。。咁通十幾年感情就係咁玩完?


大宅

積分: 3327


2#
發表於 14-6-19 00:34 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩?(長 & 呻)

一係講人地,一係講工作
年紀大左真係冇咩好講,唔會再成日講邊隻化妝品好用,買咩衫好



點評

funky_luv_funny  無錯  發表於 14-6-19 08:50
yumui61    發表於 14-6-19 00:52


男爵府

積分: 8042


3#
發表於 14-6-19 00:38 |只看該作者

引用:一係講人地,一係講工作年紀大左真係冇咩好

原帖由 clalorin 於 14-06-19 發表
一係講人地,一係講工作
年紀大左真係冇咩好講,唔會再成日講邊隻化妝品好用,買咩衫好



...
唉。。。講公司工作性質又唔同~
同埋我覺得公司既野講黎講去都係果啲~都講到口臭了~


別墅

積分: 807


4#
發表於 14-6-19 00:49 |只看該作者

引用:人大左就各有各忙~同中學識到而家十幾年既

原帖由 kicochunchun 於 14-06-19 發表
人大左就各有各忙~同中學識到而家十幾年既好姐妹聚少離多~兩位姐妹又無拍拖~我自己就計劃緊結婚~

同佢地講 ...
可能佢地都想拍拖但又無奈未有得拍,所以聽你講有d心酸姐,出黎食飯閒話家常下啦,講下無聊野又得,講下買野又得,你既結婚問題可能佢地未試過又未必識答你呢,唔好諗到會冇左d朋友咁灰



點評

LoveDingdong  Agree... 因為我好似佢地甘!-.-  發表於 14-6-19 01:30
kicochunchun  多謝你安慰我~我地間唔使都會食飯~有whatsapp後又會係group到傾幾句~  發表於 14-6-19 01:12


禁止訪問

積分: 1734


5#
發表於 14-6-19 00:49 |只看該作者

引用:人大左就各有各忙~同中學識到而家十幾年既

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1397


6#
發表於 14-6-19 00:51 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

我好明白呀!你有搵佢哋做姊妹嗎?


男爵府

積分: 8042


7#
發表於 14-6-19 01:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kicochunchun 於 14-06-19 發

原帖由 michufat 於 14-06-19 發表
其實如果係好姊妹,見面應該自然有數不盡話題,就算圈子唔同,大家互相update下近況都可以講一晚
另,就算 ...
所以男友既野近乎唔提~好喇~到我男友同我求婚~又話覺得我男友誠意唔夠又求其左啲~

我心諗~有啲野係一點一滴~好難三言兩語話你知點解~因為你講過唔想知我同我男友咁多野~

係佢同佢ex分手之後果兩年~佢又何嘗唔係三日唔埋兩日同我講佢ex係點呢。。。(因為ex當時同佢仲係同公司)


男爵府

積分: 8042


8#
發表於 14-6-19 01:21 |只看該作者

引用:我好明白呀!你有搵佢哋做姊妹嗎?

原帖由 StraySheepy 於 14-06-19 發表
我好明白呀!你有搵佢哋做姊妹嗎?
其實真係最fd係佢地兩個~佢地係鐵腳~一直都認為係咁!

可能就係太重視~所以對於份友情愈著緊就愈難過咁


大宅

積分: 1397


9#
發表於 14-6-19 01:41 |只看該作者
kicochunchun 發表於 14-6-19 01:21
其實真係最fd係佢地兩個~佢地係鐵腳~一直都認為係咁!

可能就係太重視~所以對於份友情愈著緊就愈難過咁
介唔介意講你們而家幾歲呀?


大宅

積分: 3827


10#
發表於 14-6-19 01:53 |只看該作者

回覆:kicochunchun 的帖子

朋友就好似浮萍咁,有緣嘅會聚埋一齊,過一段時間,就會分開。唔同階段就會有唔同嘅朋友,隨緣啦!好似我阿爸阿媽嘅朋友咁,細個嗰陣成日見,到各自結婚有仔女,之後直情冇聯絡,直到最近,退晒休啦,仔大女大啦,又會無啦啦約返出嚟見喎,緣份嘅嘢好神奇,唔好強求。




子爵府

積分: 13205

畀面勳章


11#
發表於 14-6-19 02:07 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

我圍內d fd就講時事,講近況,有咩想傾or問意見都會share黎講(有d有拖拍,有d冇拖拍)
佢地有錢去旅行,我都冇錢去旅行,有時真係推到唔好意思,但佢地都明白我
我自己覺得唔洗刻意搵共同話題,個下想講咩咪講咩,每個人既處境總有分別,有時朋友傾d野我未經歷過,咪當學下野,真正既朋友只要係有需要既時候會出黎幫手就夠


男爵府

積分: 6589


12#
發表於 14-6-19 02:08 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩?(長 & 呻)

我d 朋友無拍拖,而我有一個b 但無工作,我都唔知同佢地講咩好!無話題啱



點評

kicochunchun  唉。。。慢慢好似變左兩個世界既人!  發表於 14-6-19 08:22


子爵府

積分: 11278


13#
發表於 14-6-19 05:39 |只看該作者
我同friends講整嘢食,飲食健康之類,
未結婚嘅,好難同佢地講婆媳關係,
未有b嘅,佢地又唔明宜家教仔湊仔幾辛苦,
咁唯有講d大家感興趣的,自在的話題。
自己的事,簡單update下就算。
好難從冇經驗的朋友傾出解決辦法…e.g.婚禮問題,兩口子相處。
十幾年友情, 大家係有心關心對方的,都不是計傾到幾多個鐘來維繫吧?!


珍珠宮

積分: 47557

2024年龍年勳章


14#
發表於 14-6-19 06:00 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

我好多朋友都結哂婚(我都係),久不久有D未結婚嘅朋友同我傾佢地D感情事,我都好感興趣㗎

點評

kicochunchun  佢地兩個~一個對異性係單細胞~一個想拍拖但一直無遇到對像~  發表於 14-6-19 08:26


男爵府

積分: 5998


15#
發表於 14-6-19 06:01 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

我同幾個best friend,廿幾三十年朋友(由幼稚園開始)。一年見一次左右,冇特定話題。只係大家一齊聚埋,傾下近況已經好足夠。


子爵府

積分: 12495

2018復活節勳章


16#
發表於 14-6-19 06:18 |只看該作者
有無共同興趣? 例如傾吓煲咩劇集, 有咩旅行地方好去, 飲飲食食, 平時所見所聞ge八卦野, 投資 等等

點評

kicochunchun  係㷛劇同八掛野多~其餘的佢地既興趣都唔大~  發表於 14-6-19 08:29


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 14-6-19 06:19 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

同中學同學聚舊, 除左交換下近況都唔係太多話題。 大家都有小朋友果d 就會多d 野傾。

點評

kicochunchun  我地唔係中學同學咁簡單~係十幾年好姐妹  發表於 14-6-19 08:30


男爵府

積分: 9433


18#
發表於 14-6-19 07:09 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

好明白亦開始睇化
我依家有咗,同未婚既朋友已經可以話係無話題
有時真係要做咗媽咪先明,所以我都選擇唔同佢地講
依家我交往既都係啲同期媽媽

點評

kicochunchun  我諗我將會都好似你咁  發表於 14-6-19 08:31


水晶宮

積分: 58252


19#
發表於 14-6-19 07:13 |只看該作者

回覆:已婚既人同未婚既人共同話題可以係咩

真正好姊妹會有講不完話題。

講乜都係,唔需要避重就輕。

點評

miumiuchanel  Agree!!  發表於 14-6-19 08:21


男爵府

積分: 8042


20#
發表於 14-6-19 08:17 |只看該作者

引用:朋友就好似浮萍咁,有緣嘅會聚埋一齊,過一

原帖由 (^v^)/ 於 14-06-19 發表
朋友就好似浮萍咁,有緣嘅會聚埋一齊,過一段時間,就會分開。唔同階段就會有唔同嘅朋友,隨緣啦!好似我阿 ...
其實可能真係自己圈死左自己啦~姐係有時啲野只係想同自己信任既人分享~但偏偏我想分享既對方未必想聽


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo