網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   5


子爵府

積分: 11799


1#
發表於 14-6-25 13:39 |只看該作者
第一次試用,唸住可以大圍自取,但旺旺幾次都係等幾個鐘先覆,同佢講運單號碼就叫我送到去先揾佢,請問依間平時係咪都係咁架?




大宅

積分: 4604


2#
發表於 14-6-25 14:57 |只看該作者
maggie92 發表於 14-6-25 13:39
第一次試用,唸住可以大圍自取,但旺旺幾次都係等幾個鐘先覆,同佢講運單號碼就叫我送到去先揾佢,請問依間 ...
係咪大圍火車站入面嗰間呀?


子爵府

積分: 11799


3#
發表於 14-6-25 15:37 |只看該作者

回覆:lulu123456 的帖子

唔係呀,我係揾工業大廈入面果間




子爵府

積分: 11743


4#
發表於 14-6-25 15:56 |只看該作者

引用:唔係呀,我係揾工業大廈入面果間

原帖由 maggie92 於 14-06-25 發表
唔係呀,我係揾工業大廈入面果間
呢間我用左年幾,好好喎。



大宅

積分: 3505


5#
發表於 14-6-25 16:20 |只看該作者
回覆 lulu123456 的帖子

火車站入面有一間咩


男爵府

積分: 9306


6#
發表於 14-6-25 16:40 |只看該作者
新開, 好似叫易兔


伯爵府

積分: 15685


7#
發表於 14-6-25 16:48 |只看該作者
我都係用工業村那間...好好喎, 我成日七點先打去問可唔可以取貨, 佢有人就比我取, 又快, 今發明到


子爵府

積分: 11799


8#
發表於 14-6-25 19:25 |只看該作者

回覆:Kwan 的帖子

但佢地旺旺客服態度ok嗎?



點評

Kwan  OK, 好多時上午冇人, 下午覆得好快, 改價亦即日可改  發表於 14-6-26 08:50


男爵府

積分: 5122

好媽媽勳章


9#
發表於 14-6-25 21:47 |只看該作者
有link 嗎?Thank you!


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-6-26 00:24 |只看該作者

回覆:大圍集運態度…

本帖最後由 Phoebe_snufkin 於 14-6-30 16:57 編輯

我第一次用集運,揀左工業村果間,我覺得旺旺幾好喎,btw,點俾運費,會唔會多收?

UPDATE: 星期六晚俾錢今日中午已經送到, 9.3kg運費RMB60送上門, 但香港呢邊速遞12:40分打黎話有冇人收貨, 我話去接放學, 最快要13:00, 跟住又問不如放門口, 我話俾人拎左點算, 佢又話係唔係1點一定有人, 遲左就會拎返走......



男爵府

積分: 5104


11#
發表於 14-6-26 00:54 |只看該作者

引用:新開,+好似叫易兔

原帖由 miniyung 於 14-06-25 發表
新開, 好似叫易兔
有 link 嗎?搵唔到,謝謝




伯爵府

積分: 15685


12#
發表於 14-6-26 08:53 |只看該作者
本帖最後由 Kwan 於 14-6-26 08:53 編輯

易兔...而家新開店, 運費半價, 冇記錯首重$6, 優惠期去到七月中


伯爵府

積分: 15685


13#
發表於 14-6-26 08:54 |只看該作者
http://www.tooeasybuy.com/index.html


公爵府

積分: 25756

BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 14-6-26 12:43 |只看該作者

引用:http://www.tooeasybuy.com/index.html

原帖由 Kwan 於 14-06-26 發表
http://www.tooeasybuy.com/index.html


早2日見到就好啦!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo