在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2808


1#
發表於 07-12-14 12:33 |只看該作者
請問有無在職媽咪知道, 滅火筒補充裝(水劑)要多少錢?

平時幫襯開一間的, 他說幫我補充, 一支水劑, 一支粉劑, 取走了落樓下, 唔夠5分鐘便取上來說, 補充完了(吓, 入水都無禁快呀 ) 然後收錢走人, 要$480大元, 跟住大約11個月後, 又說到期啦, 要加啦.....

其實真的不知道是否真的加了, 難道要有事時才知?

請問有沒有蠱惑? 最近又有一間話, 買支新的水劑, 只要$180, 平唔平, 抵唔抵?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo