樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1324


1#
發表於 14-8-10 09:59 |只看該作者
我先生以前同人一起开公司,问银行借了一笔钱,我先生是担保人,没钱还,现在想買楼有什么方法?


男爵府

積分: 6907


2#
發表於 14-8-10 10:03 |只看該作者
没钱还.. 銀行無追??? 依家有錢買樓??


大宅

積分: 1324


3#
發表於 14-8-10 10:14 |只看該作者
我有钱给首期,但我不是永久居民,现在又没返工,只有老公反工,唔知怎樣買到?哎,租楼好貴


男爵府

積分: 6907


4#
發表於 14-8-10 10:24 |只看該作者
你老公依家有欠債係身, 已經唔駛諗層樓落佢名/搵佢做担保人.. 佢有乜資產, 都會俾銀行追還錢...

唯有靠你自己...


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


5#
發表於 14-8-10 11:35 |只看該作者

回覆:想買楼有问題请教大家

你先生係無錢還定無還錢?
如果欠債唔還,信貸紀錄唔好,銀行再批按揭會難D。想辦法用你自己名自己另外揾担保人。




大宅

積分: 1324


6#
發表於 14-8-10 11:43 |只看該作者
我先生都是受害者,合伙人拿晒的钱走,又不肯还银行钱,以前银行追我先生还,现在搬了不知有冇追


男爵府

積分: 8044


7#
發表於 14-8-10 14:34 |只看該作者

引用:我先生都是受害者,合伙人拿晒的钱走,又不

原帖由 jennyjilijuan 於 14-08-10 發表
我先生都是受害者,合伙人拿晒的钱走,又不肯还银行钱,以前银行追我先生还,现在搬了不知有冇追 ...
就算唔追,信貸記錄一定花左,好難再借錢。

點評

MariaTsui  Yes  發表於 14-8-10 15:57


水晶宮

積分: 61251


8#
發表於 14-8-10 15:58 |只看該作者

回覆:想買楼有问題请教大家

樓主不是港人,借貸已經難,沒有收入,更難申請借貸,除非找到擔保人


禁止訪問

積分: 40


9#
發表於 14-8-10 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8907


10#
發表於 14-8-10 21:58 |只看該作者

回覆:想買楼有问題请教大家

一定check 到,個個問銀行借$做生意,不還,重拿來做首期,重想再問銀行再借買樓。




男爵府

積分: 6907


11#
發表於 14-8-10 22:11 |只看該作者
銀行無申請你老公 / 合伙人破產??

你可以去信貸check左你老公信貸紀錄先, 可能合伙人已還左呢...

http://www.transunion.hk/personal/creditreportorders_zh.html

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo