網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   6


大宅

積分: 2275


1#
發表於 14-7-7 10:52 |只看該作者
想陶個銀包,各位有咩好介紹呀!!!


複式洋房

積分: 433


2#
發表於 14-7-7 10:55 |只看該作者
香港買啦. . .


子爵府

積分: 12950


3#
發表於 14-7-7 22:29 |只看該作者
本帖最後由 jennifer168 於 14-7-7 22:31 編輯

岩岩買左個聲稱羊皮既銀包, $98, QUALITY 真係好好, 用左一個月都無甩皮, 應該係真皮, 有盒包裝, 一開始用有D 皮味, 過多幾日就無味, 摸落去仲好軟熟
http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.11.EpV5g5&id=38505234533&_u=7pjfnjv0714


用戶要求終止服務

積分: 12512

虎到金來勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 貓狗褓姆


4#
發表於 14-7-8 13:27 |只看該作者
siu_yen1012 發表於 14-7-7 10:52
想陶個銀包,各位有咩好介紹呀!!!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=9612171


我上年淘左哩個用到依家都仲好香皮味...仲好耐用!!又多格..仲可以印埋字自己DESIGN都得..!!!



水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


5#
發表於 14-7-8 15:42 |只看該作者

引用:岩岩買左個聲稱羊皮既銀包, $98, QUALITY

原帖由 jennifer168 於 14-07-07 發表
本帖最後由 jennifer168 於 14-7-7 22:31 編輯

岩岩買左個聲稱羊皮既銀包, $98, QUALITY 真係好好, 用左 ...
Link吾得有無店名


子爵府

積分: 12950


6#
發表於 14-7-8 17:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jennifer168+於+14-07-07+發

原帖由 bongbongpatty 於 14-07-08 發表
Link吾得有無店名
呢個
myphoto.jpg




大宅

積分: 1655


7#
發表於 14-7-8 17:31 |只看該作者

回覆:想陶個銀包,各位有咩好介紹呀

油皮头层牛皮男手抓包真皮手包长款L型拉链皮夹防丢链棕红色包邮 http://tb.cn/v2VjGYy 我買左係呢個 皮好軟熟好舒服 係牛皮 不過佢標題就話係男款 我就唔要條防偷帶 入邊隔層又夠多 真係覺得可以推介 用左4個月 好用


男爵府

積分: 6148


8#
發表於 14-7-9 22:28 |只看該作者

回覆:famhappy 的帖子

呢個正啊




子爵府

積分: 12950


9#
發表於 14-7-9 23:31 |只看該作者

引用:呢個正啊 +

原帖由 angelapple 於 14-07-09 發表
呢個正啊





大宅

積分: 3826


10#
發表於 14-7-9 23:50 |只看該作者

回覆:siu_yen1012 的帖子

以下幾款我買左,啱心水嗎?馬毛銀包,香港賣近$200一個
myphoto.jpg



我家有三個妹...


大宅

積分: 3826


11#
發表於 14-7-9 23:52 |只看該作者

回覆:fostermak 的帖子

細馬毛銀包,實物同相一樣
myphoto.jpg



我家有三個妹...


大宅

積分: 3826


12#
發表於 14-7-9 23:52 |只看該作者

回覆:fostermak 的帖子

長銀包
myphoto.jpg



我家有三個妹...


大宅

積分: 3826


13#
發表於 14-7-9 23:54 |只看該作者

回覆:fostermak 的帖子

跟實物一權墅搰
myphoto.jpg



我家有三個妹...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo