嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2926


1#
發表於 14-5-14 15:26 |只看該作者
現在29W, 坐月時有亞媽幫手, 想盡量餵人奶, 但太多因素可能做不到太理想, 所以暫時計劃係咁:

大細孖輪流梅花間竹埋身餵的同時, 用電動單奶泵泵另一面, 大孖食完後, 我幫大孖掃風抱直一陣期間, 將剛泵出黎的奶樽直接比亞媽餵細孖, 咁我搞掂大孖後可休息下, 等下輪埋身餵細孖, 有無JM係咁樣? 會否太理想化? 如果電動單奶泵邊隻牌子好? 因為怕無奶, 同埋我只會坐月時盡量餵, 返工後唔會再餵人奶公司環境唔容許做到泵奶, 所以唔想買太貴怕唗左個泵.


大宅

積分: 2146


2#
發表於 14-5-14 16:22 |只看該作者
回覆 sanfeimsn 的帖子

... 係現實環越真係好難講, 我一開始諗住兩個日間埋身, 夜晚食奶粉, 自己就泵, 慢慢適應吓返工做泵媽, 點知一個埋身就訓, 食得好慢, 另一個住o左兩個星期醫院, 冇埋過身, 根本唔肯埋身...
我只係用avent 手泵, 好好力, 後來試其他電泵就硬係覺得唔夠力, 不過手泵真係泵到手都痛.

我自己覺得埋身係最理想, 又乾淨, 又唔駛洗奶樽, 不過如果之後要返工就要俾番時間bb適應用樽食.

你有一定o既計劃係好事, 不過唔好有壓力, 盡力就好! 加油!


複式洋房

積分: 399


3#
發表於 14-5-18 18:03 |只看該作者

回覆:lulumokmok 的帖子

我對孖而家個半月大,頭一個月都埋身食得唔好,啜好耐都好似冇乜食過咁,之後轉全泵樽餵。滿月後大孖又肯埋身食番,所以佢有時埋身有時樽餵,細孖就全樽餵。
泵我就用medela mini同avent手泵。但mini較嘈,你想一邊埋身一邊泵可能唔係咁適合。
加油呀!


複式洋房

積分: 232


4#
發表於 14-6-1 06:53 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我bbs一歲大, 經驗得知,邊埋身一邊泵有d 困難, 全埋身唔泵最good, 一個食完到一個, 其他人幫手掃風,如果兩個一齊餓, 就其他人抱住一個玩住先



複式洋房

積分: 440


5#
發表於 14-6-2 18:40 |只看該作者

回覆:Superlego 的帖子

bb細時會比它埋身食幾耐?
一個再一個係唔係每次都同一個先食?
孖b做唔做到全人奶呢?


別墅

積分: 659


6#
發表於 14-6-3 13:23 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我睇之前有jm分享過既 video, 係同步一齊餵兩個bb, 如果可以做到一齊餵, 亞媽應該會休息得最好。 跟住一個比亞媽掃風, 一個自己掃, 然後休息, 因pump奶都攰的.....


大宅

積分: 2926


7#
發表於 14-6-3 14:14 |只看該作者
我都有睇過, YOUTUBE上有好多外國人拍片教點同時間餵兩個B, 但個個都用孖B哺乳枕, 上網睇過要六百幾蚊人民幣, 又唔知最終亞B肯唔肯埋身, 所以都係唔買住


大宅

積分: 4864


8#
發表於 14-6-3 16:49 |只看該作者

引用:我都有睇過, YOUTUBE上有好多外國人拍片教

原帖由 sanfeimsn 於 14-06-03 發表
我都有睇過, YOUTUBE上有好多外國人拍片教點同時間餵兩個B, 但個個都用孖B哺乳枕, 上網睇過要六百幾蚊人民 ...
我覺得用幾個pillow都可以。我都29weeks都開始諗餵奶問題,好彩係我會全職湊bbb ,希望到時冇咁大壓力,會餵得好d 大家加油


別墅

積分: 520


9#
發表於 14-6-5 19:08 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我孖女剛剛滿月,我分享下我呢個月餵人奶經驗啦!多多指教。

我生之前,已經諗著餵人奶,但冇detail plan 過,所以呢個月係幾unexpected 。以為餵完一個到一個,原來吾係甘。

孖女,係37w6d出世,足月,5lbs 同6lbs,第一日已經埋身餵,但佢地吾係好食,甘我餵左奶水(一枝枝果種,ready to eat),因為未上奶,怕佢地冇奶落肚。但不停有pump,不過小得可憐。
第一個禮拜,mix左人奶同奶粉。用奶樽餵。我媽咪同老公幫手,因為仲有傷口。
另外,twins twins 吾肯埋身(可能乳頭過大。其實,可能佢地已經用慣左奶樽)。
第二個禮拜,上左奶,而且setup左schedule ,每日八歺,晚上11:30 同凌晨3:00餵奶粉,其餘餵人奶(大约每个2oz)。用樽。

而家,第五個禮拜可始,改了每日7歺,只有晚上11:30食奶粉,其餘餵人奶(大約每個2.5~3oz,用樽。媽咪、老公、奶奶幫手。
自己做了泵媽。

加油!




複式洋房

積分: 232


10#
發表於 14-6-6 00:37 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我都有試過兩個一齊喂,用隻香蕉枕已經得, 但始終都要有個人抱埋來比你喂, 喂完又要向屋企人求夠先郁得, 喂既期間流鼻涕都要搵人抺,所以我覺得麻煩,反正佢地都係食20 分鐘左右, 又未必次次咁啱一齊餓, 所以我prefer分開喂, 輪流同呀b 2 人世界


大宅

積分: 2458


11#
發表於 14-6-6 01:18 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我想問如果一邊餵緊、另一邊滴奶你哋點處理?


複式洋房

積分: 232


12#
發表於 14-6-10 23:29 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

喂既時侯只係拉低一邊bra, 另一邊bra 內墊乳墊


別墅

積分: 659


13#
發表於 14-6-11 17:10 |只看該作者

引用:我想問如果一邊餵緊、另一邊滴奶你哋點處理

原帖由 Dongoogoo 於 14-06-06 發表
我想問如果一邊餵緊、另一邊滴奶你哋點處理?
可以買個盛奶器, 裝住漏出黎既奶... 再用樽或 spoon餵反俾bb飲....


複式洋房

積分: 440


14#
發表於 14-6-11 18:57 |只看該作者

回覆:aheihei 的帖子

有邊款盛奶器?可以在邊買?


別墅

積分: 659


15#
發表於 14-6-11 20:50 |只看該作者

引用:有邊款盛奶器

原帖由 EuniceFong 於 14-06-11 發表
有邊款盛奶器?可以在邊買?
我之前用 medela, 賣孕婦嘢既地方都應該有得賣, medela專門店一定有得賣, 好似avent都有出盛奶器的...


大宅

積分: 4278


16#
發表於 14-6-11 21:48 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

我餵咗27個月,第二胎,有經驗,叫做容易。順產,係產房已經可以餵一個,而唔洗六個鐘,我已經開始一齊餵,係醫院有護士幫助。

開始頭五個月全都一齊全埋身,補奶粉不足十次。無黃到要入院。之後返工就要係公司泵奶,但都叫夠。但返工後,細孖唔埋身,只好轉邊餵邊泵,到兩歲兩個月,現有在細孖在戒奶了。只有大孖還早晚埋身。

其實餵奶當中可以出現好多變數,如果你身邊有人支持,又人問,唔孤獨,就容易些。

準媽媽加油

點評

VPL    發表於 14-7-14 12:51


複式洋房

積分: 440


17#
發表於 14-6-12 10:00 |只看該作者

回覆:steplim 的帖子

在醫院餵两個,係唔係要帶埋孖b哺乳枕?


複式洋房

積分: 190


18#
發表於 14-6-26 21:32 |只看該作者

引用:我孖女剛剛滿月,我分享下我呢個月餵人奶經

原帖由 Vivinana0202 於 14-06-05 發表
我孖女剛剛滿月,我分享下我呢個月餵人奶經驗啦!多多指教。

我生之前,已經諗著餵人奶,但冇detail plan ...
請問你第二個星期上左奶每日係泵8次嘛?每次有120ml所以每個B有60ml飲?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


19#
發表於 14-6-27 08:51 |只看該作者

回覆:餵人奶問題

selective IGUR,33w6d早產。大孖住院1個月,細孖7日。孖b未出院時,泵奶送上醫院。細孖出院後,埋身後再泵奶送俾大孖。
兩個都肯埋身,係頭幾個月曾忽然有幾日有乳頭混淆要用樽,可能係醫用過胃喉同樽有關。
試過3~4次兩個一齊埋身,但好困難,一定要人幫。平日我係分開埋,食完交俾家人或工人掃風,我再餵第二個。同時埋嗰幾次,只係兩個同時喊到拆天,我唔忍心先試一齊餵。
孖b已21個半月,仍然係全人奶。
各位孖媽,加油!


別墅

積分: 520


20#
發表於 14-6-27 15:17 |只看該作者

回覆:yik_c 的帖子

係呀!宜家佢地每日7~8歺,每次每個飲90ml,so far 日都夠。
我吾知多定少,但既然夠我就冇理。
但我飲好多水,同一隻茶(幫助有奶,美國牌子)。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo