親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5820


1#
發表於 14-6-26 21:36 |只看該作者
去泰國需要辦簽証嗎?


男爵府

積分: 5272


2#
發表於 14-6-27 00:20 |只看該作者

回覆:去泰國需要辦簽証嗎?

不用, 免簽

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2333


3#
發表於 14-6-27 01:16 |只看該作者

回覆:去泰國需要辦簽証嗎?

如帶埋個印印去,佢要唔要簽?




侯爵府

積分: 24458


4#
發表於 14-7-15 14:33 |只看該作者
CARRLOVEDARR 發表於 14-6-27 01:16
如帶埋個印印去,佢要唔要簽?
唔駛,印尼人都係30日免簽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo