0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7424


1#
發表於 14-7-19 10:01 |只看該作者
我想問一安係咪即係一“羹“?剛出世食奶粉幾耐食一餐, 又食幾安呢?


子爵府

積分: 12269


2#
發表於 14-7-19 10:16 |只看該作者

引用:我想問一安係咪即係一“羹“?剛出世食奶粉

原帖由 sumpo 於 14-07-19 發表
我想問一安係咪即係一“羹“?剛出世食奶粉幾耐食一餐, 又食幾安呢?
係呀,我個b宜家18人大,3個鐘一餐,每食餐2安至2安半。
咁你個b喺醫院嗰時食幾多咖




男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-7-19 10:39 |只看該作者

回覆:幾多安(我是新手媽媽)

睇清楚奶粉罐上指示


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-7-19 10:40 |只看該作者

回覆:幾多安(我是新手媽媽)

我只b nb 係3個鐘3安
只只b吾同,你可以沖3安,睇佢飲吾飲得晒



男爵府

積分: 7424


5#
發表於 14-7-19 11:17 |只看該作者

回覆:幾多安(我是新手媽媽)

唔好意思, 嚴格黎講我只係準媽
不過我擔心唔知bb食咩奶粉好, 自己又冇咩呢方面知識, 想做好準備姐


複式洋房

積分: 235


6#
發表於 14-7-19 17:30 |只看該作者
其實都好睇亞B個食量


男爵府

積分: 7341


7#
發表於 14-7-19 21:20 |只看該作者
回覆 sumpo 的帖子

一安未必即係一“羹.要睇番你個罐
我食過兩個牌子
有隻係一羹+50ml 水
另一隻係一羮+60ml 水 = 2安
隻隻唔同




男爵府

積分: 7341


8#
發表於 14-7-19 21:23 |只看該作者
回覆 sumpo 的帖子

如你嘅係粉b, 姑娘到時會話你知食幾多, 醫院有個表同有條formula 教你計返屋企食幾多.


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 14-7-19 21:57 |只看該作者
睇你開到既奶樽指示架


別墅

積分: 800


10#
發表於 14-7-21 02:51 |只看該作者

回覆:幾多安(我是新手媽媽)

唔一定等同一安,每個奶粉有機會唔同!最好就按個奶粉罐上既比例去沖




男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


11#
發表於 14-7-21 08:49 |只看該作者

引用:唔好意思, 嚴格黎講我只係準媽不過我擔心唔

原帖由 sumpo 於 14-07-19 發表
唔好意思, 嚴格黎講我只係準媽
不過我擔心唔知bb食咩奶粉好, 自己又冇咩呢方面知識, 想做好準備姐: ...
我都冇準備
只係跟醫院,威院食美素而亞b又食到,便便正常


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 14-7-21 10:11 |只看該作者
你睇奶粉CAN上點寫.每隻唔同


珍珠宮

積分: 36055

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


13#
發表於 14-7-21 10:44 |只看該作者
nb 多數2-3on...


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


14#
發表於 14-7-21 11:35 |只看該作者
睇奶粉說明開奶就得,我果個大概3個鐘飲一次。


複式洋房

積分: 259


15#
發表於 14-7-22 09:44 |只看該作者

引用:我想問一安係咪即係一“羹“?剛出世食奶粉

原帖由 sumpo 於 14-07-19 發表
我想問一安係咪即係一“羹“?剛出世食奶粉幾耐食一餐, 又食幾安呢?
我個B食美素,3安頂到2個半鐘,我都想知幾時要加




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo